62. BÖLÜM
28 Haziran 2014
14.55
İSTANBUL / CANKURTARAN
" Fazla zamanımız yok "
Dedi Cemal, Yasemin ile eve girerken.
" anahtarı nasıl aldın"
" unutuyorsun galiba, benim gerçekliğimde bu ev vardı ve boştu. Bende anahtar olmayacak da kimde olacak"
Yasemin gülümsedi.
" nereden başlayacağız aramaya"
" ev zaten küçük iki oda... Baksana fazla da eşyası yokmuş... Ben buralara bakayım sende yatak odasına bak"
Yasemin yatak odasına girdi. Odada bir yatak, bir tane üç gözlü demir dolap ve gardolapı vardı. Yasemin gardolapı açar açmaz
" evet, işte burada"
Diyerek seslendi. Cemal Yasemin'in yanına geldi.
" tamam işte... Ne yapacaksan yap..."
Yasemin iki heykeli de eline aldı. Ve gözlerini kapadı. Gözlerini açtığında hafif sendeliyordu. Burnundaki kanı sildi. Karşısında duran ona korkuyla bakan adamı gördü. Gülümsedi.
" Hayım, merhaba"
" bu... Bu nasıl olabilir... Birden ortaya çıktın"
" beni tanıdın mı"?
" sen Amerikalı kadın değik misin?, Jasmine"
" evet, ama artık ismim Yasemin... Buraya senin için geldim Hayım"
" anlamıyorum, elinde heykel var"
" çok tuhaf değil mi? şimdi sen şaşkınsın, ben gülümsüyorum ama çok geçmeden ben şaşkın olacağım, sen gülümseyeceksin... Bu gerçekten tuhaf"
" dediklerini anlamıyorum Yasemin, sen nasıl bu kadar genç kalabildin böyle"
" bu bir kadının duymak isteyeceği en güzel iltifat ama keşke torunundan duyabilseydim"
" torunum mu? Murat yoksa"
" evet Hayım... Şimdi ikimiz birbirimize bir iyilik yapacak"
" neymiş bu Yasemin"
" oğlun ile görüşmek ister misin? ya da torunun ile"
Hayım'ın gözlerinin içi gülüyordu.
" hem de nasıl Yasemin"
" seni bir yere götüreceğim, heykeli onlara vereceksin, ama çok sakin olmalısın ve dikkatli"
" bu nasıl olacak Yasemin"
" heykeli kullanacağız"
" sen ve ben ikimiz mi, aynı anda, bu imkânsız, "
" merak etme, sadece bana güven"
Yasemin, Hayım'e yaklaştı.
" heykeli tut"
Hayım heykeli tuttu ve gözlerini açtığında bir evin önündeydiler. Hayım gözlerine inanamıyordu. Burnundan akan kanı sildi.
" ama ama bu ev..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( BAŞLANGIÇ )
Bilim KurguHER SON BİR BAŞLANGIÇTIR BELKİ 7 BELKİ 2 BELKİ 5 NE OLACAĞINLA ALAKALI DEĞİL NE OLDUĞUNU BİL ARTIK 25 SENSİN