BAŞLANGIÇ BÖLÜM 3

190 23 1
                                    



3. BÖLÜM

12 HAZİRAN 1957

14.15

PHİLADELPHİA- AMERİKA


Jasmine evin içinde bir oraya bir buraya sinirli bir şekilde volta atıyor, iki de bir saatine bakıyordu. Kapının zilini duyunca hızlı adımlarla kapıyı gidip açtı.

" neredesiniz bu saate kadar"

Jhonsen, Jasmine'in sinirli olduğunu fark etmiş, alttan almaya çalışarak

" haklısın biraz geciktik ama..."

" anne bak... Babam bana ne aldı"

Jasmine, Jhonsen yanında duran kızına baktı. Kolundaki bileziği gösteren kızını öptü.

" ne güzel bir hediye bebeğim. Hadi sen geç içeri."

" babam da gelebilir mi?''

" tatlım babanın işi varmış. Belki daha sonra. Değil mi babası"

Diyerek Jhones'in yüzüne baktı.

" ha evet bebeğim... Söz yine gelirim tamam mı?''

" tamam..."

Kız eve girdi.

" bu daha ne kadar böyle sürecek Jasmin"

" sana bu konudaki hassasiyetimi söylemiştim lütfen bir daha geç kalma"

" Jasmin lütfen..."

" kapıyı kapatmak zorundayım görüşürüz John"

Jasmine kapıyı yüzüne kapatıp içeri girdi. Kız salonda annesine bakıyordu.

" neden kızgınsın babama anne"

" tatlım neden kızgın olayım ki... Hadi sen odana git üstünü değiştir"

" anne ben çocuk değilim. Ondört yaşındayım"

" haklısın on dört yaşındasın ama hala benim küçük kızımsın... Odanı kendin toplamaya başladığında büyümüş olacaksın"

" of anne ya"

Kızı odasına giderken Jasmine'nin siniri geçmiş yüzündeki tebessüm ile

" duyuyorum seni söylenmeyi bırak"

Birden bir ses duydu. Ses dış kapıdan geliyor, biri kapıya vuruyordu.

" John gitmedin değil mi... kapıya vuracağına zile bassana"

Söylene söylene kapıya gidip açtı. Karşısında başka birini görünce önce şaşırdı sonra toparlayıp.

" buyurun"

Karşısında duran yirmili yaşlarda güzel genç bir kız vardı. Arkasında sırt çantası. Kız Jasmine'ye gülerek bakıyordu. Jasmine sorusunu tekrarladı.

" kime gelmiştiniz"

"... ... ..."

" pardon hangi dilde konuştuğunu anlamıyorum.... İngilizce biliyor musunuz?''

25 ( BAŞLANGIÇ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin