60. BÖLÜM
25 HAZİRAN 1971
22.25
İSTANBUL – KURTULUŞ
Yagop heykeli sıkıca kavradı. Hayım yavaş, yavaş kaybolmaya başladı. Yagop korku dolu gözlerle Hayım'ın kayboluşunu izliyordu. Hayım son ana kadar aynı şeyleri tekrarlıyordu.
" yedi kutsal sayıdır. Aynı yirmi beşin olduğu gibi. İki ile beşin toplamıdır. Verilmesi gereken zor karar ise Yedinciniz kim olacak, yedi kutsal sayıdır. Aynı yirmi beşin olduğu gibi. İki ile beşin toplamıdır. Verilmesi gereken zor karar ise Yedinci..."
Ve birden Hayım kayboldu. Heykel Yagop'un elindeydi. Yagop korkuyla yerinden kalktı.
" Allah'ım doğruymuş, kehanet doğruymuş"
Sonra elindeki kimliğe baktı.
" doğum 18 Aralık 1960. demek şu an on bir yaşındasın. Nasıl bulacağım seni Bay Faruk Gezgin"
Yagop çalan telefonun sesiyle irkildi. Heykeli masaya koydu. Zil birkaç kez çaldı ve Yagop telefonu açtı. Duyduğu ses ile yüzü güldü.
"... sesini duydum iyi oldum ya sen..."
25 HAZİRAN 1971
22.25
BERLİN / ALMANYA
Murat montunu alıp evden hızla çıktı. Kapının sert sesiyle Afet yatağa oturdu. İki eliyle karnını tuttu.
" artık baş başa kaldık... Sen ve ben... "
Sonra başını öne eğip karnına bakarak
"seni ona hazırlamam lazım oğlum... "
Afet yerinden kalktı, salona geçti. Telefonun ahizesi kaldırıp numaraları çevirdi, sonra kısa bir süre bekledikten sonra
" alo nasılsın... "
22.25
BERLİN – KURTULUŞ
" Alo nasılsın"
" sesini duydum iyi oldum, ya sen"
"Bende iyiyim"
" ne yaptın, Murat konusunu, gitti mi?"
" evet sonunda gitti "
"nasıl yani temelli mi"
"Temelli "
" emin misin gelmez değil mi, bebek nasıl"
"Umarım, o mu, gayet iyi... Sende durumlar nasıl..."
" sonunda söylediğin şey oldu, heykel geldi, hem de kim getirdi dersin, ama sen zaten biliyorsundur... Hayım getirdi"
"Geldi mi sana... Güzel demek zaman kırıldı, bir şey söyledi mi..."
" evet... Faruk adında birisinden bahsetti ve Atamer... senin bildiğin bir şey var mı"
" kim dedin..."
" Faruk... Faruk Gezgin ve Atamer"
" Faruk mu? Bu yeni bir şey, sen biliyor muydun?
" hayır ama sadece Faruk'u sordun, Atamer'i biliyor musun?"
"Neyse bunu çözeceğiz, biliyorsun çok yakında ikimiz de her şeyi unutacağız... "
" söylemiştin zaman yaklaşıyor, senin için"
"Evet... O zamana kadar elimizi çabuk tutmalıyız... Artık başlayabiliriz"
" Afet"
" efendim Yagop"
" neden bana devamlı Yasemin adında bir kadını soruyorsun kim bu?"
" önemli değil... hatırlamana gerek yok... sen benim dediklerimi yap yeter"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( BAŞLANGIÇ )
Science FictionHER SON BİR BAŞLANGIÇTIR BELKİ 7 BELKİ 2 BELKİ 5 NE OLACAĞINLA ALAKALI DEĞİL NE OLDUĞUNU BİL ARTIK 25 SENSİN