BAŞLANGIÇ BÖLÜM 32

51 18 1
                                    


32. BÖLÜM

15 HAZİRAN 2014

22.20

İSTANBUL – TARABYA


Salonda oturan Cemal'in yanına elinde çaylar ile Nergis gelip oturdu.

" ne var televizyonda"

" dolaşıyorum öyle kanalları. Doğru düzgün bir şey yok"

" düzgün dediğin şey belgesel, bilimsel tartışma falan değil mi? Bu yaşta olmama rağmen kadınım ben, bize dizi yeter"

Cemal ile Nergis televizyona bakıyorlardı. Cemal burnundan bir şey aktığını hissetti. Elini burnuna götürüp sildi. Eline baktığında kan olduğunu gördü. Nergis'de farkına vardı.

" senin burnun mu kanıyor"

" bilmiyorum ama iyi hissetmiyorum Nergis kendimi"

" Cemal korkutma beni"

Cemal ayağa kalktı, bakışı sabitti.

" benim gitmem lazım."

Nergis yine Cemal'in bir kriz geçirdiğini düşündü. Cemal'in ilaçlarını almak için mutfağa gittiğinde Cemal o an ani bir kararla konaktan çıktı. Cep telefonunu eline alıp rehberinden hızlıca bir numarayı aradı. Gergin ve telaşlıydı.

" alo... Ben Cemal... Bu öğlen konuşmuştuk... Bana bir şeyler oluyor, senin söylediğin gibi... Tamam, yanına geliyorum"

Cemal caddeye çıkıp bir taksiye bindi. Yaklaşık yarım saat sonra bir otelin önünde indi. Cemal otele hızlıca girerken terden sırılsıklam olmuştu. Resepsiyona yaklaştı.

" buyurun nasıl yardımcı olabilirim"

" 302 no'lu oda... Beni bekliyordu"

" kim diyelim efendim"

" Cemal... Cemal Gürses"

Görevli telefonla aradı.

" iyi günler efendim... Bir bey geldi... Evet, Cemal Gürses... Tamam efendim"

Telefonu kapattıktan sonra

" sizi bekliyor efendim... Dördüncü kat"

Cemal asansörle dördüncü kata çıktı. Koridorda yürürken odaların numaralarına bakıyordu. 302 no'lu odanın önünde durdu, kapıyı çaldı. Çok geçmeden kapı açıldı.

" seni görmem gerekiyordu"

Dedi Cemal

" biliyorum"

" bunları nasıl bilebiliyorsun"

" asıl sana anlatacaklarımı duysan... Ama önceliğimiz seni korumamız lazım... Yaşaman gerekiyor"

" yaşamam mı nasıl yani, kimden"

" kendinden, diğer Cemal Gürses'den"

" anlamıyorum"

" içeri gel... Merak etme benimle güvendesin"

Cemal içeri girerken

" kimsin sen"

" dedim ya eski bir dost... Sana her şeyi anlatacağım"


25 ( BAŞLANGIÇ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin