BAŞLANGIÇ BÖLÜM 67

44 17 1
                                    



67. BÖLÜM

06 KASIM 2015

20,25

İSTANBUL / KURTULUŞ

Dört kişi masada duran heykellere ve birbirlerine bakıyorlardı. Odada bir an sessizlik hakim olmuştu. Yasemin'in gözlerinden yaşlar süzülüyordu.

" ne diyeceğimi bilemiyorum"

Faruk ayağa kalktı. Ardından Kemal. Onları Yasemin ve Mustafa izledi. Mustafa Faruk'un elini sıktı.

" hocam"

" bay ukala"

Sonra Kemal'in elini sıktı.

" kendine iyi bak"

" sende her nereye gidiyorsanız"

Yasemin Faruk'a sarıldı. Sonra durdu. Etrafına bakındı.

" hayrola Yasemin, ne oldu?"

" bilmiyorum Faruk abi, sanki... Sanki daha evvel de yaşamışım hissine kapıldım birden, anlamsız... Belki de sizden ayrılmanın verdiği duygudur. Yasemin'in gözlerinden yaşlar süzülüyordu.

" hadi evlat, ağlamak yok... Eğer bunlar doğru ise sen umudumuzsun"

Yasemin Faruk'un yüzüne baktı ama hiçbir şey demedi. Sonra Kemal'e sarıldı. Kemal Yasemin'in kulağına sessizce

" eğer bu Atamer'in aynıysa ve çok bunaltırsa seni, gemiden atarsın" dedi.

Yasemin göz yaşını silerken gülümsedi. Faruk ile Kemal yan yana geldiler. Yasemin ile Mustafa ise masada duran heykelleri ellerine aldılar. Mustafa'nın elinde geçmişe giden heykel, Yasemin'in elinde geleceğe giden heykel. Birbirlerine karşılıktı durdular. Son bir kez dördü birbirlerine baktı. Mustafa heykeli bir eliyle sıkıca kavrarken diğer elini Yasemin'e uzattı. Yasemin de bir eliyle heykeli tutarken diğer elini Mustafa'ya uzattı. Eller birleştiğinde birden bir ışık süzmesi odaya doldu. Öyle ki Faruk ile Kemal'in gözleri kamaşmıştı. Her ikisi de gözlerini kapattılar. Ve birden büyük bir sarsıntı oldu... Faruk son bir hamle ile Kemal'e sarıldı. Ve sonra aniden...


25 ( BAŞLANGIÇ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin