PD!-41

205 19 6
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda yanımda Sinan yoktu.
Yatağın yanında duran komidin'in üzerinde duran nota uzandım,

"ACIL BIR AMELİYAT'IM ÇIKTI,HASTANEYE GITMEM GEREKİYOR.
ÇOK GÜZEL UYUYORDUN UYANDIRMAYA KIYAMADIM,AKŞAM GÖRÜŞÜRÜZ KIVIRCIĞIM'

Yavaşça yataktan kalktım ve Umut'umun yanına ilerledim.Uyanmış,oyuncaklarıyla oynuyordu.Kucağıma aldım onu.Ama bir huzursuzluğu var gibiydi.
Altını kontrol ettim fakat temizdi.Ayten Abla'da  zaten yemeğini yedirmişti.Nesi vardı ki meleğimin?
Dudaklarım ile ateşi varmı diye baktım fakat Ateşi'de yoktu.Birden ağlamaya başladı.Kucağımda meleğimin ağlamasını dindirmeye çalışırken,Ayten Abla'da  yanıma geldi.

-'Yavrum,nesi var Umut'un?'

-'Bilmiyorum ki,birden ağlamaya başladı.'

-'Ayy!Ben sana söylemeyi unuttum!Bu gün yemeğini yedirirken farkettim Umut'un dişleri çıkıyor.'

-'n-ne!'

Yavaşça kızım'ın ağzını araladım.Meleğimin dişi çıkıyordu.

-'Annem,sen bu yüzden mi ağlıyordun birtanem,kıyamam ben sana.Ağlama annem ağlama.'

Umut'u yavaşça Ayten abla'nın kucağına verdim ve Umut'un çekmecesinden bebekler'in yeni dişleri çıkarken kullanmaları için olan diş kaşıyıcısını çıkarttım.Umut'umu tekrar kucağıma aldım ve diş kaşıyıcısını Umut'un eline verdim.Birtanem yeni yeni çıkan dişlerini kaşımaya başladı ve sustu.Başını öptüm yavaşça.Yere oturup,kızım ile oyun oynamaya başladım.

-'Ayten abla,birşey diyeceğim.'

-'De yavrum.'

-'Sinan gideli kaç saat oldu?'

-'Olmuştur 4 saat falan.'

-'O kadar erken mi gitti?'

-'Acil bir işi çıkmış,öyle dedi.'

-'Sağol'dedim.İçimde bir huzursuzluk vardı.Nedenini bilmiyordum,Sinan artık ameliyattan çıkmıştır diye Sinan'ı aramaya karar verdim.

Çalıyordu fakat açan yoktu.
Iyice korkmaya başladım.
Defalarca aradım fakat açmadı.Zeynep'i aradım,oda açmadı.Tuana'yı aradım fakat o da açmadı.Hızla odama ilerledim,üzerimi değiştirdim ve koşarak hastaneye gittim.Hastaneye geldiğimde,hastane çok hareketliydi.İçimdeki o korku giderek arttı.Asuman'ın gittiği yönü takip ettim.Sedyede bir adam yatıyordu,biraz daha yaklaştım Sedye'ye.

Sedye'de yatan kişi Sinan'dı.
Kanlar içinde Sedye'ye yatıyordu.
Sonrası karanlık...











Huhuuu bir günde iki bölüm :)

Iyi okumalar :)

Ki bazılarınızın morali çok bozuktur :(

Pişman Değilim!(TAMAMLANDI) #Wattys2016 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin