BÖLÜM SONUNDAKİ NOTU OKUYUN,ÖNEMLİ 😘
_____*_____*_____
Nisan'ın ağlaması dindikten sonra onu lavaboya götürdüm ve elini yüzünü narince yıkadım.Yine aynı şekilde narince ellerini ve yüzünü kuruladım.
Nisan,gelip sımsıkı sarıldı bana.-'Gitme,Birdaha asla iş için bile olsa gitme biryere.Biz yanında olmadan gitme,olmuyor,yapamıyorum sensiz.'
Kollarımı narin bedeninin etrafına sardım ve huzur'u kokladım,derin derin içime çektim.Özlemiştim,sesini,
çok konuşup başımı şişirmesini,üzgün olduğu zaman yüreğimi dağlayan,mutlu olduğu zaman beni de sonsuz bir mutluluğa iten sesini özlemiştim.Kokusunu özlemiştim,derin derin içime çekemediğim zaman burnumun direğini sızlatan kokusunu özlemiştim.
Benim için dünyadaki en güzel koku olan koku benim için herşeye değerdi.Sevdiğimin kokusuydu,annem'den sonraki değerli olan kokuydu.İlk önce annem,sonra Nisan.-'Birdaha hiçbiryere gitmeyeceğim.'
Nisan,kafasını göğsümden kaldırdı ve buruk bir gülümseme ile bana baktı.
-'Sen,bu dünyadaki en değerli ikinci şeysin.'
-'Öyle mi?Neymiş peki benden değerli olan?'
-'Kızlarım.'
-'Hmm,orda durun işte Nisan hanım,kızlarımız diyecektin sanırım.'
-'Evet,kızlarımız.İkimizin kızları.'
Nisan'a daha çok sarıldım.
Fakat aklıma takılan bir soru vardı.-'Nisan,sen bana neden ölmedin dedin?Ela ne dedi sana?'
-'B-bana bindiğin uçağın düştüğünü söyledi.'
Nisan'ın titreyen sesi tekrardan gözlerinin dolduğuna işaretti.
-'Ağlama,neden,ne hakla,ne gerekçe ile öyle birşey söyledi bilmiyorum ama, bana hiçbirşey olmadı.'
-'Peki sen neden geri döndün?'
-'Gel,içeri oturup konuşalım.'
Nisan'ı belinden kavradım ve salona doğru ilerledik.
Nisan'da elini benim sırtıma koymuştu.Saçlarına bir öpücük kondurdum ve salonda ki pembe koltuklara oturduk.Aslında konuşmaya başlamak istemiyordum,
Nisan ben konuşmaya başlayınca arabada olanları kesinlikle anlayacak ve daha çok üzülecekti,kahretsin!-'Ee anlat bakalım,sen neden gitmedin?'
-'Nisan'cım,hasta biz gidene kadar ölmüş maalesef,bizde yarı yoldan geri döndük.'
-'Sanki başka şeyler de olmuş gibi?O arabada neler oldu Sinan?'
Anlamıştı,sesimden,gözlerimden anlamıştı birşey olduğunu.Ne söyleyecektim ona?Doğruları mı?Yoksa birşeyler mi uyduracaktım?
-'Boşver sen şimdi arabayı da kızlarımızın doğum günü partisini düşünelim.'
-'Sinan!O arabada ne oldu dedim!'
Derin bir nefes aldım ve Nisan'ı nasıl avutacağım gerçeğini düşünmeye başladım.
{1-Onu sar,sarmala.
2-Onun ağlamasına izin verme.
3-ağlarsa içeri kızların girmesine izin verme.
4-onu öperek sakinleştirebilirsin.
5-seni seviyorum deyip ona sevgini hissettir.
6-gülerken daha güzelsin de.
7-hadi gel evlenelim de.
8-kaldır Bursa'ya götür.
9-ondan önce Nikah Dairesine götür.
10-3,6,7,8, maddelerini sil.
Çok gereksizler.}İç sesime göz devirdim ve Nisan'ın gözlerinin içine baktım.Merakla vereceğim cevapı bekliyorlardı.
-'Hastanın adı canımı sıktı.'
Nisan devam et anlamında kafasını sallayınca devam ettim.
-'Adı Ateş'ti!'
Nisan'ın gözleri dolmuştu!
Kahretsin,onu üzmüştüm!-'Nisan.'
-'Şey,d-doğum g-günü olayını düşünelim.'
Nisan'ın konuyu değiştirmesine sevindim ve değiştirdiği konudan devam ettim.
-'Bence doğum günleri için Uludağ'a gidelim,hem kar,hem doğum günü,hemde Bursa,ne dersin?'
-'Harika derim!'
Gülümsedim ve Nisan'ı kendime çekip sımsıkı sarıldım.
-'O zaman bekle bizi Uludağ!'
[Bölüm Sonu.]
-'Nasıl canlarım benim?
Ben iyiyim 😄{Bölüm Sonu Notu'na gelirsek eğer 😂}
Biliyorsunuz ki,80.bölüme geldik ve bence baya yol kattettik.
80.bölüm keyfine bir etkinlik yapalım diyorum.
Etkinlikler aklımda birkaç tane var.
Arasından Birtanesini seçin ve,duyuru kitapımın altına yazın 😄
Cevaplarınızı bekliyor olacağım 💋1-Karakterler hakkında bilgi:Karakterler hakkında soru cevap yapımı.
2-Röportaj:Okuyucular ile soru cevap etkinliği,röportaj.
3-Hikaye yarışması:En güzel hikaye seçilecek.
4-Karakterler hakkında resimli bilgi:Karakterler hakkında bilgi toplanacak,ve hangi karakter ise o karakterin fotoğrafı ile bir foto-roman oluşturacak.
5-Sizin fikirleriniz ile de bir yol seçilebilir 😄Sizleri seven yazarınız ❤️
SESSİZ OKUYUCULAR BIZDEN DEĞİLDİR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman Değilim!(TAMAMLANDI) #Wattys2016
RomanceBelki de biz hataydık,bizim ilişkimiz başından beri hataydı,bilmiyorum... Usulca elini tuttum,ilk defa elini tutuyormuşum gibi bir heyecan oluştu içimde.Usulca,onu uyandırmadan kolunu hafifçe yukarı kaldırdım ve kalbime götürdüm,kalbim,imkanı olsayd...