PD!-81

179 21 16
                                    

Arkadaşlar,biliyorum çok beklettim sizleri.
Ama bazı sıkıntılı günlerden geçiyorum.
Canım çok sıkkındı ve yazamadım yeni bölümü.
Affınıza sığınıyorum.

İYİ OKUMALAR!
***  *** *** *** ***
-'O zaman bekle bizi Uludağ!

Ece,Ecem,Umut paytak paytak yanımıza geldiler ve koltuğa çıkmak için savaşmaya başladılar.

Sinan,oturduğu koltuktan yavaşça kalktı ve tek hamlede Ece'yi,Ecem'i,Umut'u kucağına aldı.

-'Bizi kameraya alırmısın?'dedi Sinan bana doğru dönerek.Oturduğum pembe koltuklardan kalktım ve komidin'in içinde bulunan kırmızı fotoğraf makinesini aldım elime.
Kızların odasına geçtik hep beraber.Sinan,kızları yataklarına uzandırıp gıdıklamaya başlayınca,kamera'nın video bölümünü açtım ve hayatımdaki en güzel dakikaları ölümsüzleştirmeye başladım.
Kızların kahkahaları,Sinan'ın kahkahaları ile birleşti.
Dünyadaki en güzel müzik'ti benim için.Kapı'nın çalması ile kapıya koştum,kapı'nın deliğinden kimin geldiğine baktım.Gelen Ayla ve kızıydı.Kapıyı açtım.

-'Hoşgeldiniiizzz!'

-'Hoşbulduk Nisan'cım.İçeride ne oluyor?'

-'Sinan,kızları gıdıklıyor.'

-'Heyoo!Bende varııımm!'

Ayla ile çocukların bu tatlı hallerine gülüştük.Kızların odasına geçtik hep beraber.
Kızların odası savaş alanına dönmüştü,yastık savaşı başlatılmıştı ve yastıklarda ki tüyler etrafa saçılıyordu.
Ayla ile birbirimize korku dolu gözler ile baktık.Benim tüye alerjim vardı.Eğer o odaya girersem hapşurmaktan kendimi geri tutamazdım.Ama Ayla'ya da bu odayı tek başına temizletemezdim.
Sinan,acaba böyle işlerden anlarmıydı?Sadece odayı süpürecekti.Başarabilirdi sanırım,yani galiba,emin değilim...

Iki saat'in ardından yastık savaşı bitmişti ve biz Ayla ile korkarak birbirimize bakıyorduk.7 tane yastık patlatılmıştı ve içerisi tüyden görülmüyordu.
Elektrikli süpürge'yi elime aldım ve yavaş yavaş başladım süpürmeye.
Ayla içeride kızların üzerindeki tüyleri temizliyordu.
Bir,iki,üç derken hapşurmaktan gözlerimi açamaz hale gelmiştim.
Gözlerim,kapıdan içeri giren Ayla'ya takıldı.

-'Nisan,helâk oldun canım,bırakta  biraz ben süpüreyim.'

-'Hapşu!Ay yok yani gerek yok hapşu! Bitti zaten,hapşu!'

-'Hıı bitti bitti.'diyerek sinirli bir şekilde süpürgeyi elimden aldı.

-'Git biraz bahçeye hava al.'

-'Ha..ha..hapşu!T...ta...hapşuuu!Tamam!'

"Çatlak kız"diye geçirdi içinden Ayla.

Nisan,bahçeye çıktı ve temiz havayı derin derin ciğerlerine  soludu.
Temiz hava iyi gelmişti ciğerlerine.
Rahatlamanın verdiği his ile tekrar derin bir nefes aldı ve gülümsedi.Hapşuruk krizi yok olmuştu.Sırtında hissettiği kollarla gülümsemesi daha çok yayıldı yüzüne.Burnu o tanıdık kokuyu kokladı ve ciğerlerinin en derin köşesine kazıdı.

"Seni seviyorum kadın"

"Seni seviyorum adam"




SESSİZ OKUYUCULAR HİKAYEMDEN DEFOLSUNLAR  BIR ZAHMET!

Pişman Değilim!(TAMAMLANDI) #Wattys2016 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin