-'Bu kalp birtek senin için atıyor.Peki ya senin kalbin,benden korktuğu için mi böyle atıyor yoksa benim için mi?"
Ne cevap verecektim?Senin için mi diyecektim,korktum diye mi?
"Senin için"
İç sesim,senin için de diye avaz avaz bağırırken,ben sadece susuyordum.
Sadece susuyordum ve gözlerinin içine bakıyordum.
Korkuyordum,fakat bana birşey yapmasından değil,
zaten yaralayacağı kadar yaralamıştı,daha fazla yaralayamazdı kalbimi.-'Sinan,artık biz yok.Asistan ve hocası var,ötesi yok.Senden korkmuyorum,
ve bu kalp senin için değil,Yağmur için atıyor."Kolumu sıkı bir şekilde tuttu,çok canım acıyordu.
Sesini yükseltti,daha önce hiç duymadığım bir tondu bu.Öfke vardı sesinde,büyük öfke.-'Birdaha desene!Birdaha de!Bu kalp senin için değil Yağmur için atıyor de!Hadi söylesene!Söyle!'
Beni kendine çekti.
-'Gözlerimin içine bakarak söyle!Seni sevmiyorum de!
Söyle!'Ne kadar zor olsada,söylemek zorundaydım.Senin için değil,onun için atıyor demeliydim.
Gözlerimi gözlerine diktim ve kelimeler ağzımdan döküldü.
-'bu kalp,bir insana değer verilmemesi gerektiğini senden öğrenirken,o bana değer yerine güven verilmesi gerektiğini öğretti.Aslında sana teşekkür etmeliyim,
bana böyle kötü birşey yapmasaydın,ben Yağmur ile tanışamayacaktım.
Teşekkür ederim."Kelimeler ağzımdan büyük bir öfke ile çıkarken,pişman oldum fakat hiçbir faydası olmadı.Gözlerimi kaçırdım ondan,anlamasın diye.
-'Bizi bitirdin yani?"
Gözlerimi gözlerine diktim ve öfke ile konuştum.
-"Bizi sen bitirdin!"
Gözleri bulanıklaşmaya başlamıştı,dokunsan ağlayacaktı.Bir an içim acıdı onu öyle görünce,fakat bana yaptıkları gelince aklıma acının yerini öfke aldı.
-'Sana son birşey soracağım,
ondan sonra Birdaha asla karşına çıkmam."Kısa bir sessizlikten sonra konuştu,
-'Mutlumusun peki o adamla?"
-'Mutluyum'
Evet,söylemiştim.Seninle değil o adam ile mutluyum demiştim.
Kolumu yavaşça bıraktı ve kapının kilitini açıp çıktı.
Kapı'dan dışarı çıktığım anda,öfke ile bana bakan Yağmur ile karşılaştım.{Bölüm Sonu}
__________
{Bölüm hakkında}
-Yağmur,neye öfkelenmiş olabilir?
-Sizce bizimkiler tekrardan olurlarmı tüm bu yaşananlardan sonra?
Yeni bölümlerde görüşmek üzere canlarım,sizleri seviyorum 😘😍❤️
24.12.2015
PerşembeSessiz okuyucular bizden değildir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman Değilim!(TAMAMLANDI) #Wattys2016
RomantizmBelki de biz hataydık,bizim ilişkimiz başından beri hataydı,bilmiyorum... Usulca elini tuttum,ilk defa elini tutuyormuşum gibi bir heyecan oluştu içimde.Usulca,onu uyandırmadan kolunu hafifçe yukarı kaldırdım ve kalbime götürdüm,kalbim,imkanı olsayd...