-'G-gidiyormuyuz?N-nereye?'
-'herşeye baştan başlayacağız'
Elimi sert bir şekilde Sinan'ın elinden kurtardım.Sinan,arkasını döndü.
-'N-nisan ne oldu?'
-'herşeye yeniden başlamak,ha?Sinan sen evlisin!Biz artık seninle iki yabancıyız anladın mı?Bizden daha fazla birşey olamaz!Ne olacaktı?Sen benimle gidip geldikten sonra ne değişecekti?Sen yine Melek ile evli olacaktın.Beni aldattığın gerçeği değişecekmiydi?değişmeyecekti!
O yüzden,benden uzak dur ve benim zayıf noktalarımı kullanmaya çalışma!Evet!Duymak istediğin buysa ben güçsüzüm!Artık dayanamıyorum anladın mı?
Yok artık ya dayanacak gücüm yok artık!Uzak dur diyorum uzak durmuyorsun,
sana söyledim di mi?Senden uzak duramıyorum dedim!Sana aşığım dedim!
Ya sen ne yaptın?Uzak durmak yerine dibimde bittin!Acı çektirttin bana!
Hala da çektiriyorsun!
Söylesene,sen şunu şunu şunu yaptın de bu sana müstahak oldu de!Söyle!
Neden yaptın böyle birşeyi?
Ben ne yaptım sana?Söylesene!Ne hatam var da sende bana bunları çektiriyorsun Sinan!Neden?
Söylesene!Neden ya neden!
Söyle!'-'Sen,hiçbir hata yapmadın.
Ben,hata yaptım,hatalıyım.
Seni aldattım,ne desem boş.
Böyle birşey affedilemez,onuda biliyorum.'-'Ben bunu hakkettim mi ha?Sırf sana hiçbirşey olmasın diye kendi hayatımdan vazgeçtim ben!
Şimdi de olsa şimdi de vazgeçerim!Birsürü badireler atlattım,hepsinde de sana olan güvenim tamdı!Hep,sana inanmıştım.
Güvenmiştim!Peki ya sen ne yaptın?Sırf onunla sevgili ol diye seni vurdurtan kadın ile gittin seviştin!
Senin için ölümü bile göze alan kadını ezip geçtin sen!
Ne geçti eline?Ne kazandın şimdi?Beni kaybetmekten başka ne kazandın sen?
Anlatsana!Söyle!Başında birsürü bela vardı de!O yüzden senin yanında daha fazla kalmak istemedim de!
Yoruldum artık ya yoruldum!Kafam almıyor artık!Söyle!Seni sırf bu yüzden aldattım de!'Ben,karşısında durup tüm içimdekileri ona dökerken,
o sadece kafasını eğip beni dinliyordu.-'Benim için artık sokakta yanımdan geçen insandan farksızsın sen!'
Bavulumu aldım ve Istanbul sokaklarında yürümeye başladım.
Artık ağlamıyordum,gözümde yaş kalmamıştı artık.
Kırılacak bir kalbim kalmamıştı,ölmeyi denemiştim,ölememiştim.Gözüm,kolumda takılı olan saate takıldı.
00:15
Kahretsin!Bir bu eksikti!Uçağı kaçırmıştım!
Ve fazlasıyla geç bir saatte dışarıdaydım.Korkmaya başlamıştım,hızla eve gidebilmek için yola düştüm.
Ara sokaktaydım ve,burdan bir taksi bile geçmezdi!"Şşşşttt!Güzellik!Ne güzelsin sen öyle ya!"
İşte şimdi başım ciddi beladaydı.Arkama bile bakmadan,koşmaya başladım.Bir tecavüz olayı daha kaldıramazdım!
"Güzellik!Kaçma!Elbet benim olacaksın!"
Oturduğum sokak'ın başında hala bıraktığım yerde oturan Sinan'ı gördüm.
-'Sinan!Sinan yardım et!Sinan kurtar beni bu adamdan!Lütfen!'
Sinan,kafasını kaldırıp bana baktı ve oturduğu yerden kalkıp,hemen yanıma geldi.
-'Defol kızın başından!O benim!'
-'Hadi ya!Ah be abi!Senin kadını ne diye bu saatte yollarsın ki!Madem bu saatte dışarıda!O zaman başına geleceklerden ben sorumlu değilim!'
Adını bile bilmediğim adam,bana doğru gelmeye başladı.
-'Sinan,çok korkuyorum.'
-'Ben burdayım!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman Değilim!(TAMAMLANDI) #Wattys2016
RomanceBelki de biz hataydık,bizim ilişkimiz başından beri hataydı,bilmiyorum... Usulca elini tuttum,ilk defa elini tutuyormuşum gibi bir heyecan oluştu içimde.Usulca,onu uyandırmadan kolunu hafifçe yukarı kaldırdım ve kalbime götürdüm,kalbim,imkanı olsayd...