Gözyaşlarımın ardı arkası kesilmezken,koşarak banyoya girdim.
-'Nisan!Nisan iyimisin?'
Kapıyı araladım yavaşça,kapıda Sinan endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
-'Sen biraz kızları alıp dolaşabilirmisin?Beni bu halde görmesinler.'
-'Tamam.'
Kapıyı tekrar kapattım ve yere çöküp,dizlerimi karnıma doğru çektim.
Ne yapacaktım ben bu acılarla?Nasıl başa çıkacaktım?Dışarıdan gelen kapı kapanma sesi ile gitmiş olduklarını anladım.
Hıçkırıklarımı serbest bıraktım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Artık dayanacak gücüm kalmamıştı.-'Nisan.'
Kafamı kaldırdım ve karşımdaki kişiye baktım kıpkırmızı gözler ile.
-'Sinan,sen gitmemişmiydin?'
-'Gidemedim,seni bu halde bırakamadım.'
-'Beni bu hale getiren sensin Sinan!Şimdi de kıyamıyorum mu diyorsun bana?'
-'Şşş!Sadece ağlaman bitene kadar yanında olacağım.Sadece iki yakın dost gibi.'
-'Gerek yok,bu zamana kadar kendim başa çıktım acılarımla.Şimdi de çıkabilirim.'
-'Lütfen,sadece yanında olmak istiyorum.'
-'Gerek yok dedim!'
Kapının alacaklı alacaklı çalması ile kalktım ve kapıya baktım.
-'Yağmur?'
-'Nisan,lütfen sadece dinle beni.'
-'Sensiz yaşamaya çalıştım fakat başaramadım,olmadı,sensiz yapamadım.Anladım ki hayatım olmuşsun sen benim.Ben,daha fazla senden ayrı kalmaya katlanamam.Seni çok seviyorum,benimle evlenirmisin?'
Bir tarafta uğruna canımı vereceğim adam,diğer tarafta ise beni ölümüne seven adam.
Ikisinin ortasında bir doğru seçenek vardı.Söyleyin bana,bu doğru şık hangisi?Evet mi diyeceğim?
Hayır mı diyeceğim?
Ben Sinan'ı seviyorum mu diyeceğim?
Evet,seni seviyorum,hemde sonsuza kadar mı diyeceğim?Ben ne diyeceğim?Allah'ım sen yardım et.
-'Yağmur.'
-'Nisan,kim üzdü seni?'
Yağmur,bana yaklaştı ve sıkıca sarıldı.Ben ise,sadece ağlıyordum.
Ağlamaktan başka yapabildiğim birşey mi vardı ki?
Hayatım,ağlamak üzerine kuruluydu.Günde düzenli olarak ağlardım,yine ağlardım,yine ağlardım.Geriye doğru çekildim.
Yağmur benden hala bir cevap bekliyordu.-'Yağmur,bana biraz zaman verirmisin?Düşünüp bir karara varmak istiyorum.'
-'Tamam,sana biraz zaman veriyorum.Fakat seni hala kimin üzdüğünü hala söylemedin?'
-'Şey,bir film izledim de fazla duygusaldı o yüzden.'
-'Anladım,üzme kendini.'
Yağmur,geldiği gibi gitti.
Kapıyı kapattım ve arkamı dönünce,sinirle soluyan bir Sinan gördüm.Gözlerinde yoğun kıskançlık ve öfke vardı.Peki neden öfkelenmişti?Beni kendi isteği ile boşayan o değilmiydi zaten.-'Ne cevap vereceksin ona Nisan?'
Ha birde ona hesap mı verecektim?Ona neydi bundan.
-'Sanane'
Bana hızla yaklaştı ve kollarını iki tarafa koydu.
-'O adama ne cevap vereceksin dedim Nisan!'
-'Bana sesinizi yükseltme hakkını size vermiyorum Sinan hocam!
-'O ADAMA NE CEVAP VERECEKSIN DEDIM NISAN!'
Sinan,adeta kükreyince korkmadım değil hani.Ama onun karşısında güçlü olacaktım,boyun eğmeyecektim.
-'Bende size ne dedim hocam!'
-'NİSAN!Söyle!Ne cevap vereceksin o adama!'
-'Evet diyeceğim!'
Sinirle ağzımdan çıkan kelimeler ile ben bile kendime şaşırdım.
Evet diyeceğim mi demiştim ben ona?-'Demek evet diyeceksin ha!
Nisan!Sen benim kadınımsın anladın mı!
Başkaları ile evlenemezsin sen!'-'Sen benimle evliyken başkaları ile yatıyorsun ama?En azından ben senin ile evli değilim!Hayatıma karışmaktan vazgeç ve kendi hayatına devam et!'
Sinan'ın birden karşımda ağlamaya başlaması ile ne diyeceğimi,ne yapıcağımı şaşırmıştım.
-'Hiçbirşey bilmiyorsun sen Nisan.'
-'Anlat o zaman!'
Sinan,kafasını eğdi ve kapıdan çıkıp gitti.
Gitme demek istedim,gitme herşeyi açıkla demek istedim.Fakat yapamadım,olmadı.
Söyleyemedim.Yatağıma doğru ilerlerken,
ayakta kalmakta güçlük çektiğimi farkettim ve yere yığıldım.{Bölüm Sonu}
Multimedia'da ki resim Yağmur.
Multimedia'da ki şarkı Kutsi/İlan-ı Aşk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman Değilim!(TAMAMLANDI) #Wattys2016
RomanceBelki de biz hataydık,bizim ilişkimiz başından beri hataydı,bilmiyorum... Usulca elini tuttum,ilk defa elini tutuyormuşum gibi bir heyecan oluştu içimde.Usulca,onu uyandırmadan kolunu hafifçe yukarı kaldırdım ve kalbime götürdüm,kalbim,imkanı olsayd...