-'Benim sevdiğim uyanmamış mı acaba?'
O güzel uykumdan Sinan'ın sesi ile uyanıyorum.P-pardon ne!Sinan'ın sesi mi?
Ama Sinan gitmişti!-'Sinan,sen...'
-'Gitmedim,gidemedim.
2,5 ay sizden ayrı kalamazdım.'-'Seni seviyorum herşeyim.'
Sevinç ile sarılıyorum hayatımın anlamına.
Gitmemişti,burdaydı,yanımdaydı.Hiç gitmeyecekti...-'Nisan,uyan!Kız uyan!Çabuk uyan!Çok acil!'
Gözlerimi açıyorum ve az önce olan herşeyin bir hayalden ibaret olduğunu anlıyorum.Yıkılıyorum...
-'Günaydın.'diyorum mutlu çıkmasını umut ettiğim sesim ile.
-'Günaydın,eniştem ne zaman gelecek?Duş alacağım o yüzden soruyorum.'Ela'nın söylediği şeyler kanayan kalbimi daha çok kanatıyor.Unutmaya çalıştıklarımı tekrar hatırlatıyordu.
Acı makinesi olmuştum,gelen geçen acı verip, gidiyordu...-'2,5 ay sonra gelecek.Rahat rahat duş alabilirsin.'
-'Ne?Nerden çıktı 2,5 ay?Kızım eniştem nöbette değilmiydi?Nöbetler 2,5 ay mı tutuluyor sizin hastanede?'
-'Hayır,sadece Sinan yurtdışına çıkıyor.'
Yurtdışı
Bazıları için ne kadar da kolay bir kelime.Yurtdışı...
Benim için ise,acı dolu sözcüklerden biri.Yurtdışı...
Yurtdışı...Yurtdışı....Sadece 8 harflik bir kelime nasıl bu kadar acı olurdu?
Herhalde acı biber yeseydim daha az acı çekerdim.
Ama o zamanda gastritim olduğu için miğdem ağrırdı.
İki ucu bıçaklı değnek resmen.-'Yurtdışı mı?Niye?E siz niye gitmiyorsunuz?'
-'Ameliyat için,bizde neden gitmiyoruz,gerek yok diye.'
Odamdan çıkıp,banyoya doğru ilerledim.Sıcak bir duş mükemmel olurdu.
-'Anladım,hoooppp!Dur bakalım!Ben tuvalete giricem önce!Duş almam gerekiyor!'
-'Benimde duş almam gerekiyor!'
-'Benim daha öncelikli!Sevgilim ile buluşucam!'
-'Benim işim daha öncelikli.
Hastaneye yetişeceğim.
Sende hiçbiryere gitmiyorsun,kızlarıma bakıyorsun.Madem teyzesin,
teyzeliğini görelim.'-'N-Nisan ben ne anlarım çocuk bakmaktan?Lütfen gitme.'
-'Ben ne anlıyordum Ela?
Hanginiz yanımdaydınız?
Ben başardıysam,sende başarırsın.'Biraz ağır mı oldu bu ya?
-'Şey,özür dilerim Ela,fazla ileri gittim sanırım.'
Aferin Nisan!Güya bu gün kızın gönlünü alacaktın.
Iyice üzdün kızı!Aferim!Ben,ne gereksiz birisiydim.
Herkesi üzüp kırmaktan başka bir işe yaramıyordum.
Ha birde belayı kendime çekmekten başka.
Ölmeliydim,böylece kurtulurdu herkes benden.-'Hayır,haklısın arkadaşım.
Biz,senin hiçbir zaman yanında olmadık.Herşeye kendin göğüs gerdin,sonuna kadar haklısın.'Ela sarıldı arkadaşına.Sonuna kadar haklıydı arkadaşı.Hiçbir zaman yanında olmamışlardı onun,her zaman işimiz var diye geçiştirmişlerdi.Ama Nisan,iyi yüreğinden dolayı hiçbir zaman onlara sırtını dönmemişti,o gerçek dosttu.
-'Çok yorgunum Ela,çok yorgunum.Ruhum çok yorgun.Yaşamadığım şey kalmadı.Hala da yaşıyorum.
En ufak olaya bile katlanacak yerim kalmadı.'-'Önce babam,sonra annem,
sonra Güneş,sonra Ateş,
en son Melek.Sürekli darbe yedim,sürekli.Katlanamıyorum ya,ben burda acı çekerken,insanların hayatlarına mutlu bir şekilde devam etmelerine katlanamıyorum.Dayanacak,
sırtımı yaslayabilecek kimsem kalmadı,hiç kimsem.Sende evleniyorsun birkaç güne.Sinan 2,5 ay yok.Kızlarımın daha kendilerine hayırları yok.
Söylesene Ela,nasıl katlanabilirim?Bir çözüm yolu bul bana,böyle yaparsan rahatlarsın de.
Birşey söyle,lütfen.Ben düşünemiyorum artık.
Ben,yorgunum.'-'Ne diyebilirim ki?Diyebilecek birşey yok ki.'
Nisan,dolu dolu olan gözlerini duvarda asılı olan saat'e dikti.Eğer biraz daha oyalanırsa geç kalacaktı.
-'Ben,duşa giriyorum.'
-'Tamam Nisan'cım.'
Arkamı döndüm ve banyonun kapısını açıp içeri girdim.Kapımı kapattım ve üzerimdeki kıyafetleri çıkarttım,kirli sepetine atacakken,kalorifer'in üzerinde asılı olan Sinan'ın tişörtünü farkettim.
Elimdeki kıyafetleri kirliye attım ve Sinan'ın tişörtünü elime aldım.Burnuma götürdüm.Hala Sinan kokuyordu,hala huzur,hala mutluluk...
Tişört burnumda,gözlerimi kapattım.Hayal etmeye çalıştım bizi mutluyken...
En son mutlu olduğumuz gün geldi aklıma,Ateş doğmadan önce gittiğimiz piknik,en son mutlu olduğumuz gün...
Mutluluk bu kadar uzaktı bize.Bu kadar uzak...-'Ne?Ne oldu enişteme?'
Öyle bir dalmışım ki,telefonumun çaldığını bile farketmemiştim.
Ela,hızla kapıyı açıp içeri girdi.-'Nisan!Nisan!Eniştem!'
-'Ne oldu Sinan'a?Ela söyle ne oldu?'
-'Eniştem...'
-Selamm,Nasılsınız?
Sizden sadece bölümün sonuna değilde,satır içlerine de yorum yapmanızı istesem,çok olurmuyum?SIZLERI SEVİYORUM PİŞMAN DEĞILIM AILEM 😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman Değilim!(TAMAMLANDI) #Wattys2016
RomanceBelki de biz hataydık,bizim ilişkimiz başından beri hataydı,bilmiyorum... Usulca elini tuttum,ilk defa elini tutuyormuşum gibi bir heyecan oluştu içimde.Usulca,onu uyandırmadan kolunu hafifçe yukarı kaldırdım ve kalbime götürdüm,kalbim,imkanı olsayd...