Ateş yok,sıcaklık yok ellerinde. Ben yanarım aşkın sağolsun"
En sevdiğim şarkı'nın sözlerini mırıldanarak odamı topladım ve aşağıya indim.Mutfağa gittim ve harika bir kahvaltı ile karşılaştım.
Birazdaha ilerledim ve ocakta omlet yapan annem ile karşılaştım.-'Güüüünaaaayyyydııııınnnnn!'dedim.
-'Günaydın birtanem,hadi geç otur.Soğumasınlar'Hemen kahvaltıya oturdum.
-'Babam nerde?Ve halam?'
-'Beraber hastaneye gittiler onlar'
-'Hı,hastane işi of çok sıkıldım bu hastane işlerinden ya'
-'Kaçta okulun?'
-'7'de'
-'Tamam,o zaman beraber çıkarız'
-'Sen nereye gideceksin?'
-'Hastane'ye,Murat hoca durumu öğrenmiş ve hemen başlamamı istedi'
-'Çok iyi,babamla aynı yerde dimi?'
-'Evet!
-'Tamam o zaman,ben hazırlanıyorum,sonra çıkarız'
-'tamam canım,hazırlan sen'Odama çıktım ve okul kıyafetlerimi giydim.Saçlarımı da topuz yaptım ve makyajımı yapıp aşağıya indim.
-'Ben hazırıım'
-'tamam Annecim,ben şuraları toparlayıp çıkarım'
-'Tamam'Ben çantamı son kez kontrol ettim.O arada annem'de hazırlandı ve çıktık.Okula geldik.
-'Başarılar birtanem'
-'Sanada anneciğim'Arabadan indim ve okula doğru ilerledim.
~~~
Kızım'ı okula bıraktım ve hastaneye geçtim.
Hastanenin kapısında Sinan ile karşılaştım.
-'Hoşgeldin'
-'Hoşbulduk'
-'E nasıl geçti kahvaltı?'
-'Harikaydı,hiçbir sorun çıkmadı.'
-'İşte bu habere çok sevindim.'
-'Hadi içeri girelim,hastalar beklemez'~~
-'Selam,Ateş'
-'Selam Rüya!'
-'Ayyyyy neler oldu bir bilseeennnn!'
-'Yine ne oldu Rüya?'
-'Serhat,Açelya'ya çıkma teklif etmiş!'Hayır!Hayır!Bu olamaz!O o Açelya'dan hoşlanıyor olamaz!Hayır!
-'Huhuuu Ateş,huhuuuuuu'
-'Napıyorsun Rüya?'
-'Seni kendine getirmeye çalışıyorum iki saattir'
-'Ben kendimdeyim'
-'Ateş,sen iyimisin?Gözlerin dolmuş?Yoksa?'Rüya'nın gözlerinin içine baktım ve gözyaşlarım serbest kaldı.Ben Serhat'a 2 yıldır aşıktım.Ama açılamadım işte bir türlü.
Şimdi de başkaları kaptı sevdiceğimi...-'Ağlama birtanem,ağlama.Boşver,o kaybeder'
-'Ama ben,onu çok seviyordum'
-'O senin kıymetini bilemedi,onun yüzünden bu kadar üzülme.Elbet sana değecek birisi çıkar karşına'
-'Haklısın,Sağol yanımda olduğun için'
-'Saçmalama kızım,her zaman'Beraber sınıfa geçtik.Sıralara oturduk ve dersin başlamasını bekledik.
Sabahtan beri hastalar ile ilgileniyoruz.Bedenim uzun zamandır bu tempo ile çalışmadığı için çok yoruldum.
-'Nisan,sana söylemem gereken birşey var'
-'Ne oldu Sinan?Ateş ile mi ilgili?'
-'Gel,otur şuraya'Sinan'ın gösterdiği koltuklara oturdum.
-'Sinan,anlatsana hadi'
-'Nisan,bak ben nasıl söylesem bilemiyorum'
-'Sinan,söyle artık'
-'Nisan,Ateş kanser'Duyduğum kelimeler ile beynimden vurulmuşsa döndüm.Benim kızım kanserdi.
Kader,bizim ile uğraşmaya bayılıyordu.Her seferinde bir sevdiğimi bizden alıyordu.-'Sinan!'
-'Aşkım'
-'Sinan,k-kanser olduğunu biliyor mu?'
-'Bilmiyor'
-'Sinan,n-ne k-kanseri?'
-'Karaciğer!'Duyduğum sözler canımı yakıyordu.Bıkmıştım artık.
Bazen keşke gerçekten ölseymişim diyordum.
İşte o zaman hayat benim ile uğraşmaktan vazgeçerdi ve uğraşamazdı.Kendimi daha fazla durdurmadım ve avazım çıktığı kadar bağırdım.-'YETEEEEEERRRRRRRR!'
-'Nisan,ağlama ne olur ağlama.Lütfen'
-'Bıktım anlıyormusun bıktım!Bıktım!Yeter artık!Yeter!Neden be neden!Neden hayat bu kadar çok uğraşıyor bizimle!Neden Sinan neden!Açıkla bana!Neden!Neden bizde diğer insanlar gibi mutlu olamıyoruz!Neden!'
-'Bilmiyorum birtanem bilmiyorum'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman Değilim!(TAMAMLANDI) #Wattys2016
عاطفيةBelki de biz hataydık,bizim ilişkimiz başından beri hataydı,bilmiyorum... Usulca elini tuttum,ilk defa elini tutuyormuşum gibi bir heyecan oluştu içimde.Usulca,onu uyandırmadan kolunu hafifçe yukarı kaldırdım ve kalbime götürdüm,kalbim,imkanı olsayd...