De volgende ochtend zat ik meteen rechtop in het bed toen ik voetstappen hoorde. Ik had de joggingsbroek midden in de nacht uitgedaan omdat het super warm was in de kamer. Er liep een dikke verwarmingsbuis net langs het bed en daardoor had ik ook slecht geslapen. Ik had geen idee hoelaat het was maar aan het gerommel in mijn buik was het tijd om te eten maar aan mijn moeheid te merken was het vroeg. Net toen ik in mijn overpeinzingen zat waar ik zin in had maakte Ashton de deur open. ''Hoi'' zei hij. ''Hoi'' mompelde ik chagrijnig terug. Ashton gooide een witte plastic zak naar me en draaide zich toen om en liep weg. Toen hij weg was keek ik in de tas. Er zaten kleren in. Een zwart shirt wat maat L was en een spijkerbroek die me misschien nog wel zou passen. Helemaal onderin lag iets roods...van kant. Met een vies gezicht trok ik het meisjesachtige geval uit de tas. Het was nieuw ondergoed. Ik bestuurde het kanten geval en keek ook even naar de bijpassende bh. Geen idee wat Ashton hiermee wilde zeggen maar No Way dat ik dat ging aantrekken.
Ik trok het shirt en de spijkerbroek aan. De broek zat te strak maar ik moest het er maar mee doen. Chagrijnig liep ik naar de deur. Ashton zat aan de keukentafel en werkte een tosti naar binnen. Ik liep naar de andere kant van de tafel en zette mijn handen in mijn zij. ''En nu?'' zei ik terwijl ik hem strak aankeek. ''Nu ga jij iets te eten pakken en zorgen dat je klaar bent om te gaan.'' ''Waar gaan we heen?'' Hij keek me eindelijk aan en trok zijn wenkbrauwen op. ''Doe niet zo moeilijk en pak wat te eten, ik moet zo weg.'' Goh, hij vond dat ik moeilijk deed. Dat had hij beter niet kunnen zeggen want nu was ik van plan hem het ook écht moeilijk te gaan maken. ''Ik moet niet zo moeilijk doen? Volgens mij wordt ik hier nog steeds tegen mijn wil vastgehouden.'' ''Ik ga deze discussie niet nu met je houden'' zei hij rustig terug.
Dat hij zo rustig bleef maakte me op de een of andere manier woedend. ''NEE!'' schreeuwde ik boos terug, ''Wat denk je wel niet? Dat je MIJ kunt vasthouden hier?. Ik zweer het als ik hier uit ben dan bel ik de politie. Ik Haat je! Klootzak! Met die laatste zin pakte ik zijn half opgegeten tosti en gooide die in zijn gezicht. Woedend keek hij me aan. Binnen een pas stond hij voor me en had allebei mijn armen vast. Ik spartelde wild heen en weer. ''Laat me los!'' schreeuwde ik wild. Hij draaide me om en sleurde me half mee naar de muur. Daar duwde hij me hardhandig tegen aan en bond met een tie rip mijn polsen bij elkaar. ''Sta godverdomme stil'' schreeuwde hij ook boos. ''Laat me gaan!'' Met mijn been probeerde ik hem te schoppen maar de lafaard liep weg. Binnen een paar seconde was hij terug met een naald. Hij ramde hem hardhandig in mijn bovenarm en gelijk voelde ik alle energie uit me weg sijpelen. De wereld ging ineens drie keer zo sloom. ''Slaap lekker doornroosje'' kwam nog traag binnen maar daarna werd het zwart.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Langzaam kwam ik weer bovendrijven uit mijn diepe kunstmatige slaap. Ik had hoofdpijn en mijn mond voelde droog. Mijn oogleden voelde zwaar. ik opende langzaam mijn ogen. Ik bevond me in een andere kamer. Het was hier netjes ingericht en op de een of andere manier zag het er vrouwelijk uit. Ik zag dat het buiten schemerde. ik probeerde me uit te rekken maar voelde dat mijn handen nog steeds aan elkaar vast zaten. Ik lag half op een bank en mijn nek was stijf van het liggen. Ik moest nodig iets drinken.
''Oh, het mormel is wakker'' hoorde ik een stem achter me zeggen. Ik draaide me om en zag Claire staan. Nee niet weer. Claire leek wel een bezeten pop met haar abnormaal grote ogen en blonde haar. Ze keek me duivels aan. Ze liep naar me toe en kwam veel te dicht bij me zitten. ''Heb je me gemist Avril?'' vroeg ze liefjes. Ik rolde met mijn ogen en schoof een stukje op. ''Je zult vast wel dorst hebben he, Flurazepam is ook niet voor watjes.'' ze liep weg en kwam terug met een glas water. Ze bracht het naar mijn lippen en gulzig dronk ik een paar grote slokken voordat ze de rest in mijn shirt goot. Ik duwde haar gelijk bij me weg. ''Bitch'' riep ik naar haar. Doordat ik haar naar achteren duwde viel het glas op de grond en brak. ''Kijk nou wat je doet'' riep ze boos. ''Hoe noemde je me?'' zei ze dreigend. Ik keek naar de grond en zei niks meer. ''Dacht ik al loser.''Claire liep weer weg en dit keer zag ik mijn kans schoon. Snel pakte ik de grootste glasscherf en begon met het doorsnijden van de tie rips. Dit ging te langzaam. ik ging staan, manouvreerde het dikke plastic naar waar mijn polsen bij elkaar kwamen en trok mijn handen in een harde ruk naar mijn heupbeenderen. De zip tie kwam meteen los.
Claire kwam weer aanlopen en ik deed de kapotte zip tie weer snel weer om. ''ik noemde je een bitch.'' Met grote ogen van woede keek ze me aan. Ze hief haar hand om me te gaan slaan maar ik was sneller en raakte haar vol op haar spier. Ze haalde uit met haar andere arm,ik ontweek het en sprong weer op. ik stootte twee keer hard in haar buik. Ze schreeuwde en klapte voorover. toen ze weer rechtop stond deed ze een halfslachtige poging om mij te slaan maar ik dook opzij en raakte haar vol op haar oogkas. het bloed gutste eruit en ze raakte verblind. Met een harde slag op haar neus zakte ze ineen. Bebloed liet ik haar achter en liep naar de deur van het appartement. snel rende ik nog even terug, bond haar vast met het flos wat ik nog om mijn pols had zitten en sloot haar op in een kast.
JE LEEST
Badass rules
Randomstoud, gemeen, dat is voor pussies. Voor mij geld dit niet. Ik ben alround badass Chick. Ik maak mijn eigen regels en breek ze ook weer. (mijn allereerste boek, verre van perfect, vol met typfouten! :') maarja hee uitproberen totdat het goed is) er...