hoofdstuk 28

159 5 2
                                    


WOW HOLY DAZZALING GLITTERS IK HEB GEWOON 1k READS OMGGG IM SO HAPPY MWUAHAHAHAHAH. DANKJE LIEVE LEZERTJES! Okee tis geweldig dus ik ga even een hoofdstuk posten, want ja 1000 reads ^-^ zo cool dit <3 

*******************************************************************************************

'Luke? Wat doe jij hier?'' Verbaasd keek hij me aan waarna er een lach doorbrak op zijn gezicht. ''Je staat in mijn badkamer en je vraagt wat ík hier doe?'' ''Je moet echt stoppen met me zo omver te lopen, ik snap wel dat je voor me valt maar dit is overdreven.'' Glimlachte ik naar hem. Daarna leek het pas door te dringen dat hij 'mijn badkamer' had gezegd. ''Het spijt me Avril, heb je je ergens pijn gedaan?'' zei hij terwijl hij me van top tot teen bekeek. Ik rilde op een fijne manier onder zijn blik. ''Nee, ik ben oké.'' ''Weet je dat zeker?'' vroeg hij terwijl hij me dichterbij trok. ''Je wangen zijn een beetje rood'' met zijn duim wreef hij over mijn wang. Ik haalde nu oppervlakkig adem. Zijn ogen keken diep in die van mij. Langzaam gleed zijn blik naar mijn lippen. Mijn hart klopte hard tussen mijn longen in. Mijn hersenen weigerde dienst. Ik leunde iets naar voren en voelde de aantrekkingskracht die de eerste keer ook tussen ons heerste toenemen. Ik voelde zijn adem nu op mijn gezicht.

Toen hoorde ik Megan mijn naam schreeuwen en de gang op lopen. Toen ze ons zag staan stond ze meteen stil. Met tegenzin liet Luke me los en mijn ademhaling werd rustiger. Luke haalde een hand door zijn haar. ''Hee zussie'', zei hij plagerig terwijl hij haar in haar zij prikte. Megan keek van mij naar Luke en weer terug. ''Wat waren jullie aan het doen?'' vroeg ze terwijl ze haar ogen tot spleetjes kneep. ''Ik...ehm zat vast met mijn mouw en hij kwam me redden'' zei ik terwijl ik schuin naar Luke keek. Ik liet het niet merken, maar mijn hart en hoofd voerden een heftig duel met elkaar. Megan was zijn zúsje! Dit meende je niet. Haatte het universum me ofzo. ''Juist ja, hij probeerde je te redden door zo dichtbij je te staan?'' zei ze hoogst geamuseerd. Dit was zo beschamend. ''Ja, toen ze viel kreeg ze iets in haar oog, toch Avril?'' Ik knikte snel. ''Maar, ik moet gaan'' zei ik oncomfortabel. ''Nu al?'' zei Luke beteuterd. Ik knikte weer schichtig, ''vind je toch niet erg Megan?'' Ze keek me een beetje eng aan en zei nee. Ik kon gewoon zien dat er in haar walnotenbrein een plan aan het vormen was. ''Ik moet nog even wat opruimen in mijn kamer'' zei ze terwijl ze naar me knipoogde. ''Kun je Avril even naar de deur toe brengen, straks verdwaald ze nog.'' Luke keek naar me en lachte charmant, ''natuurlijk, alles voor mijn kleine zusje.'' Megan liep haar kamer weer in en liet mij met Luke achter.

De aantrekkingskracht tussen ons was terug gekeerd maar ik dwong mezelf om helder te blijven. ''Dus je bent bevriend met mijn zusje, die zag ik niet echt aankomen'' lachte Luke. Hij pakte mijn hand en begon me met een plagerige blik naar de trap te trekken. ''Megan is je zusje.'' Zei ik mat. Hij stopte met lopen en keek me aan. ''Ja, maar ze mag niet weten waar wij elkaar hebben ontmoet goed?'' Hij keek me aan met die stomme dromerige ogen van me en het enige wat ik kon doen was knikken. Hij kwam weer dichterbij staan en fluisterde ''Het dak is helemaal ons geheim oké?'' Deze jongen was gewoon een bedreiging voor mijn gezonde verstand. Ik keek in zijn ogen en fluisterde zacht ja. Daarna liepen we weer door. Bij de deur aangekomen twijfelde ik wat ik moest doen. Moest ik hem knuffelen? Gelukkig nam hij de leiding en kuste mijn wang. Gelijk verschenen er blosjes op mijn wangen. ''Je bent schattig al je bloost'' melde hij me. Ik likte nerveus over mijn lip. ''Ik zou dat niet doen, dat heeft consequenties Avril. Ik moest weer lachen en knuffelde hem ineens spontaan. ''Ik moet gaan Luke'' schudde ik mijn hoofd. '' Adjeu cheri'' zei hij terwijl hij me uitzwaaide.

Toen ik de straat uitliep stopte ook de auto van Ashton. Ik bleef gewoon lopen en de auto bleef stapvoets naast me rijden. Het geblindeerde raampje ging naar beneden en Ashton floot naar me. ''Hee lekkerding'' riep hij. ''Ik ben nog steeds boos op jou'' riep ik terug. ''Kom op nou schat!'' Ik negeerde hem en stak een middelvinger naar hem op. We waren bij een drukke kruising gekomen en Ashton stapte uit en liep naar een straatmuzikant en praatte een paar seconde met hem. Ik nam die tijd om door te lopen. Halverwege het plein hoorde ik keihard mijn naam uit de boxen van de muzikant komen. Een beat volgde

''Babyyyyyy, this is more then a crush, more than a like like more then love baby imma make you mine and i ain't givin up. Don't run away from the truth i'm not giving up on you!''

''Avril, schatje wees nou niet boos op me! Je weet toch dat ik van je hou.'' Het hele plein keek nu naar ons. Ik sloeg met mijn hand tegen mijn voorhoofd. Ashton kwam nu naar me toe gelopen en deed een raar dansje om me heen. De sukkel. De mensen die keken begonnen spontaan te klappen. Om er vanaf te zijn pakte ik zijn hand. ''Ik wist wel dat je me niet kon weerstaan.'' Zei Ashton plagerig. Hij trok me tegen zich aan en ik rook meteen de alcohol lucht. Daarom deed hij dus zo idioot.

Ik negeerde zijn verdere pogingen om met me te praten en liet me mee leiden naar de auto. Toen we bij Ashtons appartement aankwamen liep ik meteen door naar de badkamer en draaide de deur op slot voordat hij er wat van kon zeggen. Ik zette de douche aan en liet mezelf ontspannen onder de warme stralen. De gedachtes kwamen vanzelf. Ashton moest een missie uitvoeren en een of ander vaag iets stelen van de broer van Megan...Luke dus. Ik dacht terug aan waar ik hem tegengekomen was. Hij rende, ik ging hem achterna, het dak. Maar nu ik wist dat hij de broer van Megan was leek het me vrij logisch dat hij rende voor iemand die hetzelfde wilde als GrowNext of misschien wel GrowNext zelf. Megan had ons een soort van bijna zien zoenen. Oké dit was een zooitje aan het worden. Mijn gevoelens vlogen alle kanten op. Ik leed een normaal leven, of nouj de buitenwereld dacht dat. En doordat iedereen dat dacht, kon ik me daar ook wel weer in vinden. Maar Ashton was nog steeds niet de leukste. Gebons op de badkamerdeur haalde me uit mijn overpeinzingen.

''Avril! Je hebt nu wel lang genoeg gedoucht, je bent nu echt wel schoon.'' Klonk Ashtons stem vanaf de andere kan van de deur. ''Doe eens rustig zenuwpees, ik ben bezig.'' ''Bezig waarmee?'' vroeg hij ongeduldig. ''Mezelf afdrogen idioot.'' ''oh dus je bent naakt?'' Nadat ik snel een shirtje en een broekje aantrok deed ik de deur op een kier. ''Nee, ik douche altijd met mijn kleren aan perverseling. Daarna paradeerde ik de badkamer uit.

:)

Badass rulesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu