want t is weeeeeekendddd
**************************************************************************************************
Kyle keek me medelijdend aan. ''Heeft ze dat echt gedaan? Je zag er zo gelukkig uit met Ashton. '' Ik had mijn hart uitgestort bij Kyle. Ik vertrouwde hem op de een of andere maner wel. We zaten in een parkje en de zon stond al laag aan de hemel. ''Wat een scheitzooi'' mompelde ik. Ik weet niet wat er zou gebeuren als ik naar huis ging. Misschien zou mijn straf nog veel erger zijn. Maar hij wist me altijd te vinden, ik herinnerde me de zender maar al te goed. Hij hield me hoe dan ook in de gaten. Het was waarschijnlijk beter om zelf naar hem toe te gaan dan dat hij me moest komen halen. Kyle praatte tegen me maar ik luisterde maar half. Hij keek me vragend aan. ''Wat zei je?'' ''Ik vroeg of Ashton je wel goed behandelde en zo.'' Ik keek hem verbaasd aan. Voor zover hij wist waren Ashton en ik super verliefd op elkaar. ''tuurlijk behandelde hij me goed'' zei ik. ''Maar, die andere jongen dan?'' Ik keek hem als gestoken aan. Hij hief zijn handen op. ''Oké stomme vraag'' ik stond op. ''Ik ga''. ''Laat me je naar huis brengen Avril.'' Ik keek hem aan ''Nee laat maar ik loop wel.'' ''Oh kom op, het begint bijna donker te worden en je bent er zo.'' Ik keek hem achterdochtig aan. ''Goed'' antwoordde ik bot. We liepen naar zijn auto en hij startte de zwarte bmw en reed weg.
Ik zweeg de hele rit zodat Kyle zich ongemakkelijk voelde. Het gebouw lag er stilletjes bij. Alleen op de etages die als hotel werden gebruikt brandde licht. ''Ik geef je mijn nummer voor het geval dat.'' Ik knikte van ja gewoon om van hem af te zijn. ''Heb je papier bij de hand? Mijn telefoon ligt euhm.. boven'' zei ik zachtjes. Ik had helemaal geen telefoon maar Kyle moest denken van wel. Hij krabbelde zijn nummer op een bonnetje. ''Als je me nodig hebt hoef je alleen maar te bellen.'' Ik stapte uit, ''bedankt voor de lift'' zei ik een beetje nors. Kyle glimlachte nog een laatste keer naar me en reed toen veel te hard de straat uit. Ik zuchtte, ik had geen zin om naar boven te gaan. Het was nu al donker geworden en ik had de sleutel van het appertement niet.
Ik besloot naar boven te gaan. Toen ik voor het appartement stond drukte ik op de bel. Geen reactie. Ik keek door het spionnetje maar alles was donker. Ashton was er dus niet? Ik voelde me toch even opgelucht. Ik had geen zin in een confrontatie met hem. Maar hoe kwam ik binnen. Ik had geen spullen bij me en al helemaal niet om in te breken. Mokkend drukte ik weer op het knopje van de lift om naar beneden te gaan. In de lift verzon ik een plan om diegene die aan de balie stond te overtuigen om de reserve sleutel aan me te geven.
Achter de balie stond een verveeld meisje van zestien. Ze leek me het aanstellerige type. Ze vroeg veel te veel lipgloss op en had een dikke laag foundation om. Haar heftig opgemaakte ogen zaten verveeld vastgeplakt aan een Blackberry. Voordat ik naar haar toe kon lopen liep er een viezig uitziend mannetje naar de balie. Ik sloot achter hem aan en luisterde naar het gesprek. ''Goede avond kan ik je helpen?'' zei ze met een asociaal accent. De man keek snel naar haar borst en weer terug. ''Ja mijn euhm.. dekens zijn een beetje vies.'' Zei hij met een pedo lachje. ''Ik zal een kamermeisje sturen.'' Zei het meisje. ''Ik heb liever dat jij meegaat naar mijn kamer'' zei hij terwijl hij een beetje hijgde. Ik zag het meisje haar wenkbrauwen fronsen. Het duurde me te lang dus ik besloot me ermee te bemoeien. Ik keek snel op haar naam plaatje. ''Ashley schat!'' riep ik uit toen ik me langs de man heen wrong. Ze keek me vreemd aan. ''Ik ben het Avril, je weet wel ik werk hier ook nog?'' ik knipoogde naar haar en ze leek het te begrijpen. Ik liep om de balie heen om recht voor de man te gaan staan. ''Zo meneer, wat is het probleem?'' ''Ik wil nieuwe lakens'' bromde hij nors nu een ik tegen hem praatte. ''Volgens mij is het probleem eerder je vunzige opmerking van net en ik denk dat het ook ligt aan dat lelijke gezicht van je'' grinnikte ik lief. De man werd woedend en beende zonder wat te zeggen de lobby uit. Ashley klapte dubbel van het lachen toen hij eenmaal weg was. ''Ik kan niet geloven dat je dat net echt tegen hem zei!'' Gierde ze uit. ''Hij is ook wel echt een klootzak als hij zo doet tegen vrouwen.'' Ze veegde de tranen uit haar ogen ''Nou inderdaad hij valt me al weken lastig.'' ''Ik denk dat hij nu ook wel even weg blijft.'' Snel bedacht ik wat ik moest zeggen. ''Mijn vriend is ook zo'n eikel soms, daarom ben ik hier eigenlijk, ik moet de sleutel van het appartement hebben om het hem even betaald te zetten.'' Ik zag haar ogen glimmen. ''Welke sleutel heb je nodig meid?'' Ik keek haar dankbaar aan ''van vijfentwintig b.'' Ze overhandigde de sleutel na een paar minuten zoeken. ''Thanks je bent geweldig'' zei ik gemeend. Ze rolde lachend met haar ogen en grinnikte nog na. Zuchtend ging liep ik naar binnen en maakte wat thee voor mezelf. Ik merkte dat ik toch moe was door al het gebeuren en gedoe van die dag en nam mijn thee mee naar Ashtons kamer. Ik weet dat het niet heel verstandig was om in zijn bed te gaan liggen maar als ik toch straf kreeg lag ik tenminste nog wel een avond in een heerlijk zacht bed...
JE LEEST
Badass rules
Randomstoud, gemeen, dat is voor pussies. Voor mij geld dit niet. Ik ben alround badass Chick. Ik maak mijn eigen regels en breek ze ook weer. (mijn allereerste boek, verre van perfect, vol met typfouten! :') maarja hee uitproberen totdat het goed is) er...