Hoofdstuk 45

80 7 0
                                    


De dagen na mijn inwijding werden besteed aan het gebouw leren kennen, andere leden van GrowNext leren kennen en mijn eigen spullen krijgen. Ik kreeg voor een deel mijn vrijheid terug. Ik mocht met begeleiding op het terrein komen en zonder begeleiding door de woonvertrekken dwalen. Ashton was niet bij me weg te slaan en ik irriteerde me er mateloos aan. Hij was namelijk niet een persoon die ik tegen me wilde hebben en daardoor kon ik hem niet vriendelijk verzoeken om op te pleuren. De rest van GrowNext accepteerde me echter niet meteen. Sommige anderen leden hadden openlijk uitgesproken dat ze me niet moesten. Ashton pikte het niet en uitte de dreiging dat iedereen die me met een vinger zou aanraken kon rekenen op een gezichtsverbouwing. De eerste jongen die het probeerde belandde met een bloedneus en een blauw oog bij de ziekenboeg. Daarna durfde de rest geen commentaar meer te leveren op me. Het was fijn dat ik beschermd werd maar ik voelde dat ik hier zo snel mogelijk weg moest. Ik weet niet hoeveel tijd er voorbij ging maar ik werd klaargestoomd voor de strijd. Schietlessen, de kunst van het vergiftigen, vechtsport. Ik zorgde dat ik me zo onopvallend mogelijk gedroeg. Wachtende op een kans. Het plan vormde zich langzaam in mijn hoofd. Als ik moest verdwijnen dan wel goed. Het maakte me niet uit waar ik terecht zou komen als ik maar niet meer hier zou zijn.

Languit lag ik op mijn bed. De kamer was licht genoeg maar de benauwde lucht zorgde ervoor dat het benauwd voelde. Graag had ik de kamer uit gewild maar ik wist dat hij op slot zat en proberen had geen zin. Waarom ik vandaag binnen werd gehouden wist ik niet. Martha had me eten gebracht en was vertrokken zonder iets te zeggen. De hitte maakte dat ik me ontdeed van mijn broek en op mijn rug rolde. De camera in de rechterbovenhoek maakte me dat ik me niet helemaal op mijn gemak voelde maar ik vermoedde dat hij op het moment uit stond. Waarom ze me in de gaten wilden kunnen houden wist ik niet precies. Al hadden ze daar reden genoeg toe. Bij vergiftingsles had ik een klein blauw flesje verdovingsvloeistof meegesmokkeld. De dagen erna was mijn programma normaal geweest dus ik hoopte dat ze het niet hadden gemerkt. Het flesje had ik verstopt in de badkamer. Naarmate de tijd verstreek was ik er zekerder van geworden dat ze het dunne blauwe flesje niet misten.

Met een zacht klikje ging mijn deur van het slot. Ashton verscheen in de deuropening. Ik had hem al een tijdje niet gezien. Hij was weg gegaan voor een missie, zonder me te vertellen waarheen. Zijn huid was gebruind en hij leek gespierder dan toen ik hem voor het laatst had gezien. ''Hey prinses, heb je me gemist?'' vroeg hij terwijl hij verder naar binnen liep met een gigantische grijns op zijn gezicht. Lui rolde ik weer op mijn buik ''Waar hing je uit?'' vroeg ik mat terug. ''Oeh chagrijnig omdat je maar niks van me hoorde?'' Hij haalde een hand door zijn haar en trok zijn leren jasje uit. Hij ging languit naast me liggen. ''Jij bent de enige die ik vertrouw hier'' zei ik. Hij trok me tegen zich aan ''Ik weet het prinses maar het went snel genoeg.'' Zij hand dwaalde richting mijn halfnaakte billen. ''Ik word gek in deze kamer'' pruilde ik. ''Daar weet ik wel iets op'' zei hij terwijl hij in mijn billen kneep. Ik rolde geïrriteerd met mijn ogen en maakte me los uit zijn omhelzing. Hij kreunde uit ergernis ''Kom op Eef, ben je niet klaar met hard to get spelen? Doe niet zo vervelend ik heb een lange reis achter de rug dus gun me wat plezier''. Ik negeerde zijn opmerking en nadat ik een broek aan had getrokken ging ik op zijn schoot zitten. ''Jij weet net zo goed als ik dat die camera op ieder moment aan kan gaan'' zei ik terwijl ik naar het minuscule bolletje in de rechterbovenhoek wees. ''Je punt? Dan heeft de bewaking ook nog wat leuks om te bekijken'' zei hij grijnzend. ''Je bent walgelijk'' zei ik lachend terug. Ik sloeg mijn armen om zijn nek ''Heb wel een ander idee'' zei ik flirterig. ''Vertel'' zei hij terwijl hij dichterbij kwam om te zoenen. Ik draaide mijn wang naar hem toe maar hij plantte een kus in mijn nek. Ik trok hem dichter tegen me aan en haalde een hand door zijn haar. ''Wat als we nou naar buiten gaan?'' fluisterde ik in zijn oor. Zijn verbazing was te merken. Ik likte over mijn lippen ''Er is vast wel een plek waar we écht alleen kunnen zijn en niet worden gestoord'' zei ik verleidelijk. Ashton wist niet hoe snel hij akkoord moest gaan. ''Laten we gaan'' zei hij ongeduldig. Heupwiegend liep ik naar de badkamer ''Nergens heen gaan'' zei ik terwijl ik achterom keek. Ik draaide de badkamer deur snel op slot en viste het flesje uit het doucheputje. IK droogde het snel af en liet het in mijn bh glijden. Snel deed ik wat parfum op en werkte mijn make up subtiel bij. Als laatste spoelde ik de wc door. Ashton stond tegen de muur aangeleund en knipoogde toen ik de badkamer uitkwam. Ik drukte hem tegen de muur en liet mijn hand naar het knoopje van zijn broek glijden. Ik haakte mijn vingers door een van de lusjes van zijn broek en trok hem met een kort rukje naar me toe. ''Nu ben je van mij'' zei ik zacht. Ik glimlachte en knipperde onschuldig met mijn ogen toen hij me probeerde te zoenen. Hij likte over zijn lip en glimlachte wolfachtig naar me. Hij pakte mijn hand en trok me mee de kamer uit.

Het was buiten maar net iets koeler dan binnen. Terwijl Ashton en ik over het terrein liepen voelde ik het flesje op mijn huid branden. Ik pakte Ashtons hand ''Zullen we eens echt freaky doen?'' ''Wat had je in gedachten?'' vroeg hij. ''Ben je niet benieuwd naar die nieuwe Lykan Hypersport aF10 hybrid?'' zei ik. Direct begonnen Ashtons ogen te glimmen. ''Mevrouw Jones jij bent nog stouter dan ik dacht.'' Ik boog me naar hem toe en fluisterde in zijn oor ''Wat dacht je van de motorkap?'' Ashtons keek me verbaasd aan ''Hij maakt ons af als hij erachter komt. Ik haalde luchtig mijn schouders op ''Dan moeten we er maar voor zorgen dat hij er niet achter komt he.'' ''Eef dat kunnen we echt niet maken'' zei hij. Ik keek hem geïrriteerd aan ''God als ik wist dat je zo'n pussy was had ik net zo goed in mijn kamer kunnen blijven.'' Ik maakte aanstalten om weg te lopen. Hij trok me dichter naar de buitenste muur van het gebouw ''Hoe noemde je me?'' zei hij zacht maar kwaad. Ik trok mijn wenkbrauwen op ''Moet ik het echt voor je spellen? Ik noemde je een pussy.'' Ashton duwde een hand achter mijn rug en zorgde dat ik voorover gebukt stond. Mijn zijn andere hand haalde hij uit naar mijn billen en spankte me. Verbaasd slaakte ik een gilletje. ''Laat dat een les zijn prinses. Laten we nu die Lykan gaan ontheiligen.'' Ik moet zeggen dat ik het een gedurfde zet van hem vond. Ik voelde echter mijn irritatie stijgen. Daarom knipoogde ik alleen naar hem. Ik zou mijn kans nog wel krijgen om terug te bijten. 

Badass rulesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu