Ik vertrouwde het niet. Na de tijd die ik had doorgebracht met Ashton wist ik instinctief dat er iets niet pluis zat. Ik kon onmogelijk niks doen terwijl ik het niet vertrouwde. Ik had een plan nodig om zeker te weten dat Luke en ik veilig waren. Tegelijkertijd moest ik er ook voor zorgen dat Luke niks door zou hebben. Als hij ook maar iets zou weten zou hij me niet laten gaan en dan waren we beide zo goed als dood. Ik had nog een dag om te zorgen dat we zo goed mogelijk beschermd waren. Vluchten kon nu namelijk niet, ik had geen geld en ik was ook bang dat GrowNext ons zou vinden als we zouden vluchten. Het enige wat ik nu kon doen was me voorbereiden voor een gevecht. Toen ik weer thuis was bij Luke pakte ik een van zijn rugtassen in met wat kleren en verstopte deze. Een wapen zou ook wel handig zijn bedacht ik bij mezelf. Ik vroeg me af of de prototypes die Luke schetste ook daadwerkelijk waren gemaakt. Ik doorzocht de kamer nogmaals maar dit keer vond ik niks. Ik kon ook niet binnen een dag aan een wapen komen. De connecties die ik vroeger had gehad waren te ver weg om er gebruik van te kunnen maken. Bovendien wist niemand uit mijn oude leven waar ik me bevond. Als laatste idee verstopte ik een vleesmes in de rand van het bed aan de kant waar ik sliep. Mochten we worden aangevallen konden we onszelf in ieder geval verdedigen. Ik had geen tijd meer om andere slimmigheden te bedenken omdat Luke de kamer inliep. De grijs met zwarte trainingsbroek hing laag op zijn heupen. Hij ritste zijn bijpassende vest open om iets af te koelen. Ik kon zijn spieren onder zijn shirt zien. Hij trok zijn oortjes uit zijn oren en lachte naar me toen hij me zag staan. ''Lekker gesport?'' ''Ja best wel, even een rondje joggen om mijn hoofd leeg te maken.'' ''En is het gelukt? Je hoofd leeg maken?'' ''Leeg is me niet gelukt ik bleef maar aan je denken.'' Ik maakte een kots geluidje en lachte naar hem terwijl ik tegen de bedrand aanleunde. ''Ik ben nog wel toe aan wat extra sporten hoor'' zei hij suggestief. ''Dan laat ik jou ook wel even zweten.'' Ik haalde mijn wenkbrauw naar hem op. ''Impliceer je hiermee dat ik niet genoeg sport?'' Hij grinnikte om mijn ontwijkende vraag. ''Een beetje extra lichaamsbeweging kan nooit kwaad, en ik weet zeker dat je deze activiteit leuk zal vinden.'' Hij liet het vest van zijn schouders op de grond glijden en trok in een vloeiende beweging zijn shirt uit. Mijn blik werd als een magneet omlaag getrokken. Geamuseerd keek ik hem aan. '' Misschien dat ik die sport van jou toch maar moet overwegen.'' Je daagt me uit'' zei hij. IK speelde loom met het bandje van mijn shirt en liet het omlaag zakken. Hij liep naar me toe en drukte zijn lippen op de mijne, als vanzelf weken ze uiteen. Toen hij me losliet was ik lichtelijk duizelig van zijn kus. Mijn lichaam schreeuwde om meer. Hij drukte een kusje op mijn neus. '' Lef heb je wel'' zei hij. Ik beet op mijn lip en duwde hem speels weg. Hij pakte de hand waar ik hem mee weg duwde vast en drukte daar ook een kus op. ''Ik ga douchen schat'' Ik zoende hem nog even kort voordat hij naar de badkamer verdween. In de tijd dat hij weg was kleedde ik me om en ging op bed liggen. Morgen zou de dag zijn dat Ashton contact met me zou opnemen over de uitlevering van de blauwdrukken. In het wonderbaarlijke geval dat hij zijn woord zou houden, zouden we morgen van het gedoe af zijn. Ik knipte het grote licht uit en liet alleen de wandlamp aan. Ik was slaperig en begon weg te doezelen. Ik voelde dat Luke naast me ging liggen. Hij rook naar zeep en munt. Die geur kalmeerde me en ik ging in zijn armen liggen. Hier had ik het idee dat ik veilig was. Alle dingen waar ik me zorgen om maakte verdwenen naar de achtergrond. ''Slaap je al?'' fluisterde hij in mijn haar. ''Nee maar wel bijna'' fluisterde ik terug. Hij bleef even stil en ik deed mijn ogen open om hem aan te kunnen kijken. ''Waar denk je aan?'' Hij streek met zijn vinger over mijn wang. ''Over hoe gelukkig ik ben met jou." Ik kuste hem zachtjes. ''Wat er ook gebeurd, ik hou van je'' zei ik zo zacht mogelijk. Ik zag dat hij wilde reageren maar ik legde mijn vinger op zijn lippen. ''Ik hou van je'' zei ik. Hij glimlachte naar me, zoende me en reageerde met ''Ik hou ook van jou.'' Tevreden met zijn antwoord viel ik in slaap.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hey daar mooie mensen van het goede leven. hope y'all enjoyed xxx
JE LEEST
Badass rules
Randomstoud, gemeen, dat is voor pussies. Voor mij geld dit niet. Ik ben alround badass Chick. Ik maak mijn eigen regels en breek ze ook weer. (mijn allereerste boek, verre van perfect, vol met typfouten! :') maarja hee uitproberen totdat het goed is) er...