Hoofdstuk 5

247 12 0
                                    

Langzaam kwam ze dichterbij. ''jij en ik gaan het heel gezellig hebben samen.'' de manier waarop ze het zei voorspelde niet veel goeds. Ik was vastbesloten om niks te tonen, anders zou ik het sowieso niet overleven. '' Als jij de koekjes en thee nu gaat halen, kan dit inderdaad heel gezellig zijn.'' Ze kwam achter me staan en trok mijn hoofd met een ruk naar achteren. Ik slaakte een mentale gil. ''Ehm, hoe je ook mag heten, ik zal het je gelijk even leren. Haar zit vast aan een hoofd. Als jij ook dit haar wil moet je een pruik laten maken.'' Ze zette haar nagels in het vel van mijn nek en begon langzaam de druk op te voeren totdat haar nagels er helemaal in boorden. Ze stompte me daarna hard in mijn maag. Ik gaf geen krimp. Maar mentaal begon mijn haat voor haar te groeien. Deze psycho bitch ging boeten. Met die haat voor ogen incaseerde ik alle klappen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wazig van de pijn viel ik neer op een vies matras. Mijn neus bloedde en mijn lip was gezwollen. Dat wijf was zo verschrikkelijk gestoord.

Voor ik het wist werd ik wakker geschud aan mijn nog steeds geboeide handen. Het was de jongen van eerder. "Ashton" knikte hij naar me. Ik zag hem nog steeds wazig doordat mijn oog pijn deed. "Kom mee" zei hij tegen me. Hij trok me omhoog en Ik strompelde naast hem door de lange gang. "Claire ging wel los met jou als boksbal he" grinikte hij. "Tsja, dat wijf is gestoord" zei ik met een grijns terug. "Waar gaan we nu eigenlijk heen?" "Zie je zo wel." Hij duwde me zachtjes door een deur en we kwamen in een ruim appartement terecht.

De keuken en de woonkamer zaten aan elkaar vast en er was een verhoging voor waar ik dacht dat de slaapkamers lagen. "Wil je wat te eten Avril?" vroeg hij me. Ik hoorde mijn maag knorren. En ik vroeg me af hoe hij mijn naam wist. "Nee" antwoorde ik. Wist ik veel wat die gek in mijn eten zou doen. Ashton liet me zitten aan de keukentafel en liep zelf naar de koelkast en pakte spullen om brood te maken. Hij bakte een paar eitjes en legde alles op een bord en zette het voor me neer. Ondertussen was het water me in de mond gelopen. Dit zag er heerlijk uit. "Ik ga je nu losmaken zodat je zelf kunt eten, probeer niks uit te halen want je kunt toch nergens heen" maakte hij me duidelijk. Ik zei niks terug en wachtte totdat mijn pijnlijke polsen bevrijd waren. 

Voorzichtig nam ik een hapje van de eieren. Ze smaakten heerlijk dus binnen een paar minuten had ik ze op. Ashton was weggelopen en kwam terug met een verbanddoos. Hij sprayde antibacteriële spray op mijn polsen en verbond ze daarna snel en handig. ''Doen jullie dat altijd? Iemand verrot slaan en daarna weer oplappen?'' ''Nee jij bent een apart geval, als je niet in de Loft was geweest was er niks aan de hand geweest. Nu kunnen we je niet laten gaan omdat je te veel weet en je ook niet afmaken omdat de politie ons zou kunnen vinden.'' ''Ik weet helemaal niks, het ene moment zat ik te chillen met Ginny en het volgende moment duiken jullie op. Laat me gaan, ik zeg toch niks, ik weet alleen dat je Ashton heet en zelfs dat kan verzonnen zijn.'' ''Klopt maar je weet wel hoe wij eruit zien, bovendien is het niet aan mij dit bevel komt van hogerop. ''Dus ik zit voorlopig vast aan jullie snotneuzen''. Ashton keek me geamuseerd aan en lachte. ''Als je wilt kun je nu  wel gaan douchen''. Ik knikte en hij wees me de weg. 

Eenmaal in de badkamer deed ik de deur op slot en barricadeerde hem voor het geval iemand het zou wagen binnen te komen. Snel keek ik om me heen om te zoeken naar een uitweg. Geweldig, die was er niet. Om geen argwaan te wekken zette ik de douche aan en ging verder met kijken of er nog bruikbare spullen lagen. Ik besloot toch maar te gaan  douchen aangezien er toch geen uitweg was. Ik liet de warme stralen over me heen spoelen en waste mijn haar uit. Daarna pakte ik een handdoek en wikkelde mezelf erin. Op de wastafel lag flos. Daar haalde ik een lang stuk vanaf en knoopte dat om mijn pols bij het verband. Dat zou nog handig kunnen zijn. Voor de rest lag er nog aftershave maar er was nergens een scheermes te bekennen. Jammer genoeg. Die Ashton was toch slimmer dan hij leek. Ik trok mijn vieze kleren weer aan en liep naar buiten. 





Badass rulesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu