Na wat ik in de wc had gehoord had ik Geschiedenis. Ik besloot Megan gewoon te negeren ze had het toch niet in haar mars om iets terug te doen. Daar was ze toch te dom voor. Ik mocht Geschiedenis eindelijk weer in van de duffe man. Taylor liep voor me de klas in. Toen ik achter haar aanliep voelde ik een hand op mijn billen landen. Ik keek met een woedende blik achterom en hier mijn hand om te gaan slaan. ''Wow, rustig tijger ik ben het'' Max keek me met een zelfvoldane grijns aan. Ik duwde hem de klas uit en liep achter hem aan. ''Dat jij het bent betekent niet dat je het recht hebt om aan me te zitten'' zei ik kwaad. ''Het was maar een grapje'' zei hij terwijl hij zogenaamd onschuldig zijn hand ophief naar me. Ik wilde van hem weglopen toen zijn hand mijn pols vastgreep. ''Bovendien vond je het helemaal niet erg vrijdag.'' Hij trok me dichterbij en liet zijn andere hand naar mijn zij glijden. Ik rukte mijn pols los en draaide zijn pols om en plaatste mijn andere hand onder zijn elleboog. ''Au, laat me los'' zei Max sissend. ''Weetje Max als ik nu een duwtje geef tegen je elleboog is je arm gebroken en ik heb HEEL weinig redenen om dat nu niet te doen. Dus ik zweer het bij pizza nog één woord en ik breek je arm. Ik duwde nog een beetje door en hij schreeuwde van de pjn. ''Vuile Bitch'' was het enige wat hij kon uitbrengen voordat ik mijn arm naar achter haalde en een korte stoot gaf op zijn elleboog. Ik hoorde een misselijkmakende krak en Max gilde het uit. Max was bleek geworden en zijn arm hing in een rare hoek. Ik keek hem zelfvoldaan aan ''Girlpower loser'' zei ik nog, daarna draaide ik me om en liep weg.
Al snel voelde ik een hand op mijn schouder. Het was Taylor. ''Niet echt zin in gezelschap'' melde ik haar. Ik was redelijk op oorlogspad. ''Ja i know i know maar dat was Geweldig!'' zei ze. Ik keek haar aan en haalde lichtjes mijn wenkbrauw op. ''Wat bedoel je?'' zei ik monotoon. ''Max valt zoveel meisjes lastig en jij hebt hem daarnet op zijn nummer gezet. Ik dacht echt dat je het niet zou doen.'' Ik stopte met lopen en keek haar in haar ogen. ''Ik zweerde het op pizza. NIEMAND spot met pizza'' zei ik.
Taylor liet me met rust en ik liep door. De adrenaline van eerder stroomde nog steeds door mijn lichaam en ik had heel erg zin om iets gevaarlijks te gaan doen. Dat ik geen minuut langer op school zou blijven stond vast. Ik was er behoorlijk klaar mee. Ashton wist niet eens dat ik weg was. Het kon mij ook vrij weinig schelen mocht hij me vinden. Ik stapte de eerste de beste bus in en ging zitten. Zodra ik achterin zat stonden de mensen die daar zaten meteen. Mijn uiters chagrijnige bui hing als een wolk om me heen. Ik zou iedereen die ook maar naar me zou kijken roosteren.
De bus zette me in het centrum af. Ik had geen idee waar ik heen moest maar ik liep boos een willekeurige kant uit. Ik passeerde een slijterij en liep een paar passen terug. Alcohol was precies wat ik nu nodig had. Ik doozocht mijn zakken naar geld en vond een euro en wat kruimels. Ik liep toch de slijterij binnen. Er stond niemand achter de toonbank. Ik pakte de eerste fles die binnen handbereik was en stapte weer uit de winkel. Ik liep snel weg en bekeek daarna de fles eens. Jack Daniel dus. Dat was wel sterk spul. onverschillig haalde ik mijn schouders op. Ik draaide de dop eraf en nam een grote slok. Ik hoestte door de scherpe smaak en spuugde de helft uit. De andere helft brandde zich een weg naar binnen. Een warm gevoel verspreidde zich door mijn binnenste. Ik nam een wat kleinere slok en liep naar het park. Toen ik daar aankwam was een kwart van de fles al leeg en voelde ik me duizelig. Mijn humeur was er wel op vooruit gegaan en ik lalde een vrolijk liedje over Jack.
Een zwerver hield me op een afstandje nauwlettend in de gaten. Zijn witte baard danste mee op de wind. ''Hee! Merlijn! Wil je ook wat?'' vroeg ik terwijl ik scheef naar hem keek. De zwerver keek naar links en naar echts voordat hij dichterbij kwam. ''Ti ta tovernaar heeft een lange sik eeeeen als je naar beneden glijd dan kom je bij zijn – '' ik hikte net op het moment dat ik verdere wilde zingen. Ik hield de fles omhoog naar de zwerver. Hij zette nog twee schuchtere stapjes mijn kant op, graaide de fles uit mijn hand en rende ermee weg. Mokkend stond ik op en begon weer te lopen. Het weer voelde blijkbaar mijn bui aan want het begon kei hard te regenen
***********************************************************************************************
Hola lieverdjes van muhhhh
sorry van de weinige updates, heb het druk met vanalles. Zodra ik weer tijd heb ga ik verder met schrijven. Maar voor nu enjoy :)
xxx
JE LEEST
Badass rules
Randomstoud, gemeen, dat is voor pussies. Voor mij geld dit niet. Ik ben alround badass Chick. Ik maak mijn eigen regels en breek ze ook weer. (mijn allereerste boek, verre van perfect, vol met typfouten! :') maarja hee uitproberen totdat het goed is) er...