Hoofdstuk 41

88 2 0
                                    

   Wattpad heeft volgensmij een paar probleempjes met uploaden, dus als dit hoofdstuk random een paar woorden mist...lemme know. Enjoy <3

_____________________________________________________________________________

Neergeploftin de auto begon Ashton spontaan te lachen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keekhem vragend aan. ''Ik dacht even dat je hem zou vermoorden'' verklaarde hij.''Shit meid, je weet wel hoe je een preformance neer moet zetten'' zei hijlachend. Ik haalde mijn schouders op een lachte ook even. Het viel ook allemaalwel mee. Ik hield er niet van om onschuldige mensen pijn te doen als ze me tochniet irriteerden, maar deze jongen had ik slechts een beetje laten schrikken.''Ik had niet verwacht dat je het zou doen Jones.'' Ik haalde sarcastisch eenwenkbrauw op. ''Als je niet uitkijkt stijg ik nog sneller in rang dan jij.''Hij legde zijn hand op mijn been en gleed langzaam naar boven. ''Er is wel meerwat stijgt op dit moment'' zei hij suggestief. Ik grinnikte en sloeg zijn handweg. Ik staarde even door het raam en zuchtte. ''Wat is er?'' vroeg Ashton meteen blik op mijn gezicht. Het scherm tussen de chauffeur en ons maakte dat hijons niet kon zien en ook niet kon horen en dat was maar goed ook gezien wat ikwilde zeggen. Ik rolde met mijn ogen en keek hem aan. '' Ik haat het om toe tegeven maar ik heb je... best wel gemist.'' Geamuseerd keek hij me aan ''Nee maarprinses, ben ik je niet in de koude kleren gaan zitten?''     Ikhaalde mijn schouders op. ''De afgelopen weken met Luke waren leuk'' – Ashtonsgezicht betrok meteen, ''maar ik besef dat hij niet zo spannend is.''''Spannend zeg je?'' zei hij terwijl hij naar mijn lippen staarde en op zijnonderlip beet. Ik glimlachte, draaide mijn hoofd weg en keek naar buiten. ''Nouniet zo verlegen prinses'' zei hij. Ik draaide me weer om en ging dichter naasthem zitten. ''Ik ben niet verlegen'' zei ik terwijl ik naar zijn lippen keek.''Het zijn anders gevaarlijke spelletjes die je speelt'' zei hij terwijl hijeen losgeschoten lok van mijn haar om zijn vinger draaide. ''Waarom spelletjesspelen als jij menens bent?'' fluisterde ik. En op dat moment overbrugde hij deafstand tussen onze lippen. Mijn vingers gleden bezitterig over zijn lichaam enhij drukte me achterover op de achterbank. Zijn gewicht drukte me in de zachteleren kussens en zijn lippen vonden hun weg naar mijn nek en decolleté. Zijnjasje verdween naar de vloer en hij nam even pauze om zijn shirt uit tetrekken. Zijn spieren maakte hem nog sexyer. Hij ging weer op me liggen enzoende me. Ineens maakte de auto een scherpe draai naar rechts en rolde we vande bank af. Lachend klom ik van hem af en fatsoeneerde mezelf een beetje. ''Ikdenk dat we er zijn'' zei ik een beetje buiten adem. Hij snufte en haalde eenhand door zijn haar. Hij rekte zich uit en trok zijn shirt weer aan ''volgendekeer ben je van mij'' zei hij met zijn ogen half gesloten. Ik trok hem beslistnaar me toe, zoende hem en antwoordde ''Of jij van mij''. Met een knipoog lietik hem los en deed mijn laars goed. We stonden inmiddels stil dus maakte ik meteen zwaai het portier open. 

Debemoste grond voelde zacht aan onder mijn laarzen en een paar meter verderopkon ik de contouren van een klein jagershuisje onderscheiden. Met Ashton dichtachter me liepen we door het schemer donker naar het huisje. Het huisje wasiets groter dan ik had gedacht maar zag er ook uit alsof er lang niemand wasgeweest. Spinnenwebben decoreerden de muren en een dikke laag stof bedekte depaar stoelen die er stonden. De houten planken van de vloer kraakten onder onsgewicht toen we naar binnen liepen. De chauffeur van onze auto kwam ook binnen enstak de olielampen die aan de wand hingen aan. De fles spiritus die naast dehaard stond zorgde ervoor dat er snel een behaaglijke warmte door de ruimtekroop. ''Wat doen we hier?'' vroeg ik aan niemand in het bijzonder.''Schuilen'' antwoorde de chauffeur kort. Vragend keek ik naar Ashton. ''Jedacht toch niet dat we onopgemerkt verder kunnen blijven rijden terwijl we neteen dikke paar duizend euro hebben gestolen?'' Ik haalde mijn schouders op enliep naar het vuur. ''Jullie slapen hier vannacht'' bromde de chauffeur. ''Indie kast daar liggen spullen'' zei hij met een knik naar de ingebouwde kast. Ikvoelde ineens dat ik best wel moe was nu de adrenaline uit mijn lijf was.Zonder nog iets te zeggen draaide de chauffeur zich om en verliet het huisje. Ik grinnikte en liep naar de ingebouwde kast. Er lageneen paar matjes en wat snacks maar honger had ik niet. Ashton kwam dicht achterme staan terwijl ik de inhoud van de kast verder bekeek. ''Je staat in mijnruimte'' merkte ik luchtig op. Hij deed nog een stap dichterbij. De warmte vanzijn huid ging dwars door mijn kleren heen. ''Zo beter?'' vroeg hij met eenlage stem. Zijn stem zorgde dat er een rilling door me heen trok. Hij zoende melangzaam maar dwingend in mijn nek en ik voelde hoe mijn ademhaling zwaarderwerd. Mijn hand gleed over zijn bovenbeen en hij gromde. 

Hij draaide me om en pinde mijn handen naast mijn lichaam tegen de muur. Een kreun verliet mijn lippen. ''Je maakt me gek'' fluisterde hij tegen mijn lippen aan. Ik glimlachte en drukte een onschuldig kusje op zijn neus. Hij kreunde uit frustratie en liet me los. ''Hier'' zei ik terwijl ik een slaapmatje in zijn handen duwde. ''Je bent een feeks Jones.'' Met de spullen uit de kast maakte we het onszelf gemakkelijk op de vloer. Ik liet me op zijn schoot zakken. Hij likte aan zijn hoektand ''Wat kan ik voor je doen prinses?'' vroeg hij geammuseerd. Zijn handen gleden van mijn rug naar mijn billen en knepen er zachtjes in. Ik sloeg mijn handen om zijn nek ''Vertel eens hoe jouw inwijding was'' zei ik neutraal. Hij keek een beetje verbaasd '' Wil je dat echt weten?'' ''Tuurlijk anders vraag ik het niet.'' ''Ik kan er niet veel over zeggen eigenlijk'' zuchtte hij ''omdat je nog geen officieel lid bent'' verklaarde hij. Ik trok een pruillipje en drukte een kusje naast zijn lippen. ''En nu?'' vroeg ik lief. Hij lachte ''Nu nog steeds niet.'' Ik liet één bh bandje zakken zonder oogcontact te verbreken ''En nu?'' Hij trok me dichterbij en zoende me tot ik er duizelig van werd. ''Nope lekkerding, ik zeg niks, je merkt het snel genoeg'' zei hij. Hij rolde me op mijn rug en ging boven me hangen. ''Beter dat we nu gaan slapen.'' Ik zuchtte dramatisch ''Daar gaat je enige kans om met me te rotzooien.''  ''Zodraje officieel bent ingewijd ben je van mij Prinses.'' Ik likte over mijn lippen.Hij beet op zijn lip ''Als je niet uitkijk worden mijn charmes je fataal.''''Zou dat zo erg zijn dan?'' ''Nee voor mij vallen is onvermijdelijk.'' Ik roldemet mijn ogen en draaide op mijn zij. Hij ging achter me liggen en sloeg zijnarmen om me heen en zo vielen we in slaap.    

Badass rulesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu