1. és 2. Díj

660 23 12
                                    

A blog megkapta az első és második díját, amiért nagyon hálás vagyok  Vivii69-nek és BrookeRoberts97-nek. Nézzetek be hozzájuk, hiszen nagyon jól írnak.

Szabályok:

1. Tedd ki, hogy kitől kaptad a díjat.

2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat.

3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.

4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.

5. Válaszolj a kérdésekre.

6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogodról.

7. Cserélj linket.

8. Küldd tovább a díjat 12 embernek.

12 dolog Vivii69 blogjáról:

1. A történetben Bridget valójában jó kislány, de a cselekmény előrehaladtával az ő személyisége más vizekre evezik.

2. Bridget elesettnek látszhat, de amint találkozik Luke-kal, látszólag talpraesettebb lesz.

3. Calum a történetben mellékszereplő, viszont igen sokszor előtérbe van helyezve.

4. A történet valójában sötétséget sugároz, viszont a szerelmi szál tompít ezen az érzeten.

5. Luke gyengéje Bridget, és talán nem gondolta volna, hogy volt barátnője után beleszerethet valakibe.

6. Bridget embert is ölt, ami nagyon megrázta.

7. A történetben Calum nagy nőcsábász, de végül ő is szerelmes lesz.

8. Bridget útja választóút elé kerül, miután embert öl.

9. Bridget a történet elején félt Luke-tól, mivel a fiú meg akarta ölni.

10. A törtènet hihetetlenül jó cselekményvázlattal bír.

11. Bridget és a többiek iskolában tengetik a napjaikat, a fiúk gyakran lógnak.

12. A történetben kétfajta oldal van. Egy sötét és egy jó, de az kérdéses, hogy a szálak hogyan fognak keveredni és ki-ki útja merre felé fonódik.

12 dolog a saját blogomról:

1. A történet főszereplői Calum és Savannah.

2. A két fiatal veszekedései állandóan megpecsételi kapcsolatukat.

3. Savannah egy igazán határozott jellemű karakter, és számomra kihívás volt lefesteni, hiszen még soha nem alkottam ilyen természetű karaktert.

4. Érdekességképpen a címek általában elhangzanak a fejezetekben is.

5. A történet két legnagyobb szála a romantika és a dráma.

6. Savannah és Calum kapcsolata soha nem fog igazán elmélyedni, mivel bizonytalanság a későbbiekben éket üt közéjük.

7. Ashton és Jemina szerelmi szálának végén rengeteget gondolkodtam, végül dülőre jutottam, de még rengeteg fejezet van hátra addig, amíg kiderül minden.

8. A történetben a banda többi tagjai hátrébb szorulnak, hiszen a fő hangsúlyt Savannah és Calum kapja.

9. Az első igazi áttörés egy tragédia következtében lesz, aminek a legnagyobb megszenvedője Savannah lesz.

Érzelmek Fogságában (C.H.)Where stories live. Discover now