Savannah Richardson
A rengeteg doboz karácsonyfadísz a fél aulát beterítette. Mindenhol masnik, cukorkák és apró gömbök kandikáltak ki egy-egy barna dobozból. Egyenként kezdtem el letörölgetni rájuk telepedett vékony porréteget, közben fél szemmel Calumot fürkésztem, aki küszködve próbálta belehelyezni a fát a kovácsoltvas tartójába. Pár méterre volt tőlem, de még így is láttam, hogy arcán izzadságcseppek gyöngyöződnek. A fiú egy mozdulattal levágta a földre a zöld fenyőt, aminek a durva mozdulat eredményeképpen letört pár ága. Calum csípőre tett kezekkel egyenesedett fel, majd ahogyan meglátta, hogy bámulom, idegesen felém kezdett el lépkedni.
- Mi lenne, ha nem bámulnál, hanem segítenél? – túrt bele a hajába kétségbeesetten. Barna szemében harag apró lángjai csapkodtak, és egy pillanatra elgondolkodtam, hogy vajon most megégethetem magamat, ha felhergelem még jobban.
- Nehogy már egy apró kis karácsonyfa fogjon ki a nagy Calumon – fontam karba a kezeimet és egy gúnyos mosollyal is megfűszereztem a feszült hangulatot, aminek a fiú láthatóan nem nagyon örült.
A kreol bőrű srác már majdnem mondott valamit, de inkább bele sem kezdett. Csak felszegett állal ragadta meg a fát és újra nekiállt a tartójába belehelyezéshez. Én pedig inkább folytattam az előző tevékenységemet.
Kisebb koromban is én díszítettem a fát, mivel anya a karácsonyi ételeket csinálta, apa dolgozni volt és Jemina meg a házba próbált csempészni egy kis ünnepi hangulatot. Sokszor csodáltam a nagyobbnál-nagyobb díszeket, melyek mindig csillogtak a házban szétáradó fények miatt. Arra is emlékszem, hogy anya gyűlölte az illatgyertyákat, de én és a nővérem mindig meggyújtottunk egyet, ezzel finom illatokat csempészve minden zugba. Mosolyogva emlékeztem vissza a régi együtt töltött ünnepekre, és egyből jóleső érzés áradt szét a testemben. A múltba való merengésből Calum hangja szakított ki.
Értetlenül néztem rá, mire csak a háta mögött lévő tökéletesen felállított karácsonyfára mutatott, ami csak arra várt, hogy valaki feldíszítse. Boldogan néztem Calum fáradtan csillogó barna szemeibe, de megakadt a tekintetem az állán és az arcán, melyet halvány, alig észrevehető rózsaszín csíkok húzódtak, amit valószínűleg a fa ágai okoztak.
Csak elé léptem, és gyengéden végigsimítottam a megsértett részeken, aztán nem tudom, hogy mi vezérelt erre a tettre, de mindegyikre nyomtam egy gyengéd puszit, majd elhajolva beletúrtam Calum sötétbarna tincseibe.
A fiú kikerekedett szemekkel kezdett el vizslatni, nekem pedig csak most esett le tettem súlya, mely így visszagondolva nagyon is zavarba ejtő volt. Csak elléptem a srác mellől és újra a törölgetni váró díszekre akartam szentelni a teljes figyelmemet, de egy kéz megragadta a csuklómat és visszarántott.
Calum kíváncsian és értetlenül csillogó barna szemei válaszokra vártak, amikre ebben a pillanatban képtelen voltam felelni. A cipőmet kezdtem el szuggerálni, közben néha felpillantottam a srác arcára.
- Nos, szerintem fel kéne díszíteni a fát – szedtem össze magamat és a kezembe vettem egy gömböt, majd egy ugyanolyat Calum kezébe nyomtam, miszerint segítsen.
A gyanta kellemes illata csak akkor érződött, ha közelebb léptem a fához, de sejtettem, hogy holnap reggelre mindet be fog lengni ez az illat. Minden díszítőelem felrakásakor hozzáért a kezem a tűlevelekhez, így ennek hatására viaszos, ragadós tapintású lett.
- Hallod ez valami kegyetlen finom – hallottam meg Calum hangját és azonnal felé kaptam a fejemet. Egy csoki díszt majszolt, amit lehetséges, hogy az egyik dobozban talált. Fura tekintettel sétáltam elé, és lehámoztam az édességről a papírját. A fényes bevonaton egy két évvel ezelőtti dátum szerepelt, és ahogyan ezt megpillantottam, abban a pillanatban kivertem Calum szájából a lejárt szavatosságú barna masszát. Értetlenül és haragos tekintettel kezdett el méregetni.
- Most mért kellett, még megettem volna – sopánkodott és a szemével a padlón széjjeltörött édességet szuggerálta. Tekintetét végül rám vezette, és rázni kezdte a fejét. – Néha annyira anyáskodó vagy.
Csak felhorkantam, majd újra díszíteni kezdtem a fát, de most kizártam minden dolgot, ami a külvilágban történt. A néha-néha összekoccanó díszek halk melódiát kezdtek el játszani a csöndes aulában. Hamarosan egy számomra ismeretlen hang is társult a gömbök hangjátékához. Calum énekelt kicsit sem átlagos hangján, melynek mindennél szebb csengése volt. A szöveget én is felismertem, ennek következtében dalra fakadtam.
A mini koncertünk egy szempillantás alatt meghitt hangulatot varázsolt, mint, amikor nagymama kivette a sütőből a frissen sült, omlós, aranybarna kalácsot. Nemcsak az étel külseje volt kívánatos, hanem a belseje is. Mi pedig, ahogyan kívülről boldogok voltunk, úgy repesett a szívünk is.
- Be kell, hogy valljam, régen mulattam ilyen jót. És a karácsonyfa díszítése... - Calum hangja elhalkult és hamarosan kitört belőle a nevetés. Kérdőn néztem rá, mire ő csak feltartotta a kezét, hogy mindjárt mondja. – Soha nem díszítettem karácsonyfát. Mindig a testvérem csinálta, én pedig csak ültem és néha lelopkodtam a felhelyezett finomságokat.
Kuncogva vállon ütöttem, miszerint ha nincs fadíszítés el van rontva a Karácsony hangulata. Sóhajtva néztem ki a hatalmas üvegablakokon, melyekben magunkat láttam visszatükröződni és a kinti zord világot. A kegyetlenül fütyülő szél dobálta a járdára és az utakra letelepedett vékony hóréteget és a villanypóznákon húzódó vezetékek ide-oda lengőjátékot játszottak, és félő volt, hogy leszakadnak. Egy meleg tenyér szakított ki az elmélkedésből, mire azonnal a kéz tulajdonosa felé fordítottam a fejemet.
- Ez az utolsó dísz – forgatta kezei között a hatalmas csillagot Calum. Elvettem tőle a csillogó tárgyat, majd fél szemmel rásandítottam. A szemében kisfiús csillogás véltem felfedezni, és egyből rájöttem, hogy ő szeretné felhelyezni az utolsó és egyben legfontosabb díszt, ezért csak visszaadtam neki, és a fa felé intettem.
A fiú egyet nyújtózkodva felhelyezte a díszt, így a fa immáron már teljes pompájába öltözött. Calum mosolyogva nézett rám, közben a falon lévő kapcsolóért nyúlt, amit le is kapcsolt. Minden annyira tökéletes volt abban a pillanatban. Hiába volt még másfél hét karácsonyig, nekem olyan volt, mintha ma lenne. Minden egyes izzója az égősornak megvilágította a díszeket, így a fa körül elhelyezkedő tárgyakra vetve fényét.
- Figyelj, Savannah. A múltkor hallottam, hogy a szálloda rendez egy tél túrát a városban és arra gondoltam, hogy elmehetnénk – mondta Calum, közben rám szegezte csoki barna szemeit. Meglepődve bólintottam, miszerint benne vagyok. A fiú csak egy mosolyt eresztett meg, és még egy utolsó pillantást vetett a fára, majd rám, aztán egy halk „jó éjszakát" megeresztve otthagyott engem.
Csak ráültem a recepciós pultra, és csöndben fürkészni kezdtem a Calummal alkotott művünket. Ezen a késői délutánon a fiúval képesek voltunk veszekedés nélkül együttműködni. A karácsonyfa teljese egészében ragyogott, ahogyan az én szívem minden egyes zuga.
----------
Sziasztok!
Ígéretemhez híven meg is érkeztem a következő fejezettel. Úgy gondoltam kell egy kis pihenés nekik is, így nem veszekedtek annyit, de a továbbiakban újra visszatérnek a megszokott stílusukhoz.
A következő fejezetben egy kis téli túrára kalauzollak benneteket, amin újabb meglepetés éri a főszereplőinket.
Hamarosan jelentkezem nektek a folytatással, addig is kellemes napot.
Puszi, Frida Beth Holloway
VOCÊ ESTÁ LENDO
Érzelmek Fogságában (C.H.)
Fanfic„Két szív, mely egy dallamot játszik. Két fiatal, kik szerelembe esnek." Savannah Richardson élete unalmasan tempóban halad Bergenben. A lány a város legnevesebb szállodájában dolgozik. Calum Hood pihenésre vágyik a téli ünnepek alatt, így a bandatá...