5. és 6. Díj

193 14 5
                                    

Sziasztok. A blog megkapta az 5. Díját, amit még egyszer nagyon köszönök A_RealDreamerGirl-nek és AgentThistle-nek.

Szabályok!

1. Köszönd meg a díjat!

2. Írj 10 dolgot magadról!

3. Válaszolj 10 kérdésre!

4. Tegyél fel 10 kérdést!

5. Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog magamról:

1. Régebben verseket is írtam, és úgy gondolom, hogy azok voltak mindennek az alapjai.

2. Könnyű velem barátkozni, de megválogatom a barátaimat.

3. Nagyon nem szeretem a matekot, és nem is értem, viszont a magyar tantárgyakban otthonosan mozgok.

4. Sokat gondolkodtam már az utóbbi időben arról, hogy írok egy olyan könyvet, amivel kiadóhoz fordulok, de eddig még nem volt hozzá elég bátorságom.

5. Dolgozom egy újabb történeten, mely az eddigiektől jóval másabb lesz.

6. Imádok segíteni, és nem szeretem látni, ha valaki szenved.

7. Nagyon régen volt egy macskás oldalam, ahol cikkeket tettem fel a macskatartásról.

8. Ha nem írnék, valószínűleg a mindennapjaim monotonságban haladnának tovább.

9. Legtöbbet romantikus kategóriájú könyveket olvasok, de mindent elolvasok.

10. Nagyon jó érzés az olyan dolog, amikor valakinek tetszik az, amit csinálsz. Ez segít abban, hogy legyen egy kis önbizalmad az életben is.


Válaszaim A_RealDreamerGirl kérdéseire:

1. Mikor és hogyan és miért kezdted el a blogodat?

Ezt a történetet 2015. December 1-jén tettem közzé,  mert úgy gondoltam, hogy megosztom veletek is.

2. Gyönyörűen írsz tudtad?

Jézusom, ez de aranyos volt. Van még mit tanulnom, de köszönöm.

3. Mennyire szereted az 5SOS-t?

Igazából nagyon szeretem. Imádom őket hallgatni, de mindent csak mértékkel, mondaná anya.

4. Örültél a díjnak, amikor megláttad, hogy küldtem?

Oh, hogyne, és hát ilyenkor az ember miért ne tudna örülni?

5. Luke Hemmings, vagy Calum Hood-ot választanád párodnak?

Ha jobban átgondolom a dolgokat, akkor Luke lenne a szerencsés kiválasztott.

6. Mit jelent neked az írás? Hobbi, vagy komolyan gondolod?

Mindenképpen komolyabban gondolom, és szeretnék vele komolyabban foglalkozni.

7. Melyik blogom fogott meg?

Igazából, amiket olvastam azok tetszettek, de talán a A Farkasok Szava nagyon tetszett.

Érzelmek Fogságában (C.H.)Where stories live. Discover now