3. és 4. Díj

413 21 21
                                    

Sziasztok! A blog megkapta a 3. és 4. Díját, amiket nagyon köszönök BrookeRoberts97-nek és DoDurville-nek. Mindenképpen nézzetek be hozzájuk, hiszen megéri, annyira jól ír mind a két leányzó.


Szabályok:

1. Tedd ki, hogy kitől kaptad a díjat.

2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat.

3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.

4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.

5. Válaszolj a kérdésekre.

6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogodról.

7. Cserélj linket.

8. Küldd tovább a díjat 12 embernek.


12 dolog BrookeRoberts97 blogjáról:

1. Bell és Luke a történet főszereplői, akik nagyon nem jönnek ki egymással először.

2. Bell először gyűlöl a srácokkal lenni.

3. Luke fogadást kötött a srácokkal, hogy behálózza Bell-t.

4. Bell véletlenül meghallja a fogadás részleteit, és egyből kiakad.

5. Luke végül elveti a fogadást, hiszen rájön, hogy Bell egyre fontosabb neki.

6. Bell nagyon is tehetséges a dalszövegírásban, és erre a környezetében lévő emberek is felfigyelnek.

7. Bell-t túlságosan megkedveli Luke-ot, így nem tudja magától taszítani.

8. Bell és Luke szerelmébe a média sem fél belekontárkodni.

9. Michael odaad John-nak egy lány által írt dal, és Bell ideges lesz..

10. Bell egyszer majdnem elment a fiúktól, de mégis maradt, hiszen nem volt szíve Luke-ot elhagyni.

11. A történetben számos váratlan fordulat van, és érzelmekből sincs hiány.

12. Mindenképpen érdemes belekezdeni, szerintem az egyik legjobban megírt történetről van szó.


12 dolog a saját blogomról:

1. A történet télen játszódik Norvégia,  Bergen nevezetű városában.

2. Calum és Savannah első találkozása azonnal veszekedésbe torkollik.

3. Savannah a történet folyamán többször is meg fog törni.

4. A történet mindössze egy hónap történését írja le.

5. A vágy szerepet kap a sztoriban.

6. A két főszereplő között bonyolult szálak futnak.

7. Savannah tüzes természetének köszönhetően soha nem fogja hagyni, hogy Calum megalázza.

8. Calum a történet folyamán lesz, hogy egészen normálisan fog viselkedni.

9. A banda többi tagjai többször is fel fognak bukkanni, de nem igazán kapnak nagy szerepet.

Érzelmek Fogságában (C.H.)Where stories live. Discover now