Rozdział 25

25K 1.4K 39
                                    

Rano budzę się w ramionach bruneta. Wyplątuję się z uścisku i schodzę na dół. W szafce znajduje jakieś tabletki i je połykam. Stoję w kuchni ze szklanką wody w dłoni i zastanawiam się co tak naprawdę łączy mnie z Elliotem. Parą nie jesteśmy a przyjaciele nie dokońca zachowują się tak jak my. Wzdycham i odstawiam szklankę do zlewu. Postanawiam zrobić śniadanie. Szybko rozrabiam ciasto na naleśniki i smaże. Gdy wszyscy schodzą na dół jedzenie jest już gotowe. Słyszę podziw i podziękowania ze strony towarzyszy. Po pysznym śniadaniu udajemy się na plażę. Chłopaki odrazu lecą do wody a my z Laurą zostajemy żeby się opalać.
- I jak tam Ci życie leci? - pyta wesoła przyjaciółka.
- Trochę boli mnie głowa ale ogólnie jest spoko a u ciebie? - pytam i spoglądam ukradkiem na przyjaciółkę.
- Wszystko w jak najlepszym porządku. - mówi.
- W związku się układa, dobrze rozumiem?
- Jak nie jak tak - mówi i patrzy na mnie. Uśmiecha się ale po chwili zostaje wrzucona do wody przez swojego chłopaka. Śmieje się z niej.
- A tobie co tak do śmiechu? - pyta Elliot.
- Patrz na Laurę, jest cała mokra - mówię i wybucham śmiechem.
- Zaraz ty będziesz taka sama - podchodzi bliżej. Nim orientuję co się dzieje chłopak bierze mnie na ręce i kieruje się w stronę wody. Piszczę i wyrywam się ale to nic nie pomaga. Brunet chce rzucić mnie do wody ale ja uczepiam się jego koszulki w skutek czego oboje jesteśmy cali mokrzy. Szybko wynużam się z wody i ochlapuję chłopaka gdy popływa bliżej mnie. Chwilę stoimy w ciszy gapiąca sie na siebie. Przygryzam dolną wargę.
- Mogę o coś zapytać? - brunet popływać bliżej.
- Pewnie - uśmiecham się i wzruszam ramionami.
- Zostaniesz moją dziewczyną? - pyta Elliot. Jestwm pewna, że mojw usta przypominają literkę "o".
- Co? - mówię zdenerwowana.
- Pytam czy zostaniesz moją dziewczyną? - ponawia pytanie.
W jego oczach widzę strach.
- Tak idioto, oczywiście, że zostanę twoją dziewczyną - mówię z uśmiechem. Brunet łapie mnie w tali i przytula mocno po czym wpija się w moje usta. Jestem najszczęśliwszą osobą na ziemi.

Tylko (nie) on ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz