5. 12. 2015 (1)

2.1K 206 3
                                    

DarlingLily: Will?

OnlyWilly: Áno?

DarlingLily: Kedy odchádzate do toho Nemecka?

OnlyWilly: Asi tak o pol hodinu, prečo?

DarlingLily: Ja len tak...

OnlyWilly: -_-

DarlingLily: A Will?

OnlyWilly: Áno?

DarlingLily: Kto všetko tam ide?

OnlyWilly: Celý náš ročník, prečo?

DarlingLily: Zas len tak :D

OnlyWilly: -_-

DarlingLily: :D

OnlyWilly: A Emily?

DarlingLily: Áno?

OnlyWilly: Vieš o tom, že som hneď vo vedľajšej izbe, že?

DarlingLily: Hej viem, ale som lenivá tam ísť :D

OnlyWilly: Skvelé...

DarlingLily: Ja viem :D

OnlyWilly: -_-

DarlingLily: A Will?

OnlyWilly: Čo zas chceš?!

DarlingLily: Kto je to dievča na tej fotke?

Už asi päť minút som stála za jeho chrbtom a sledovala ako civie na nejaký obrázok. Vždy som chcela vyskúšať ho takto napáliť. Písať mu ako keby som bola u seba v izbe a v skutočnosti ho špehovať. A keďže najbližšie dva týždne ho neuvidím, využila som príležitosť a skúsila som to. A na moje prekvapenie sa mi to podarilo.

„Nie je to nikto podstatný," zamrmlal a strčil si papier do vrecka. „Už musím ísť," dodal, zobral si kufor a batoh a prešiel popri mne na chodbu. „Ale veď si hovoril, že ideš až o pol hodinu!" volala som za ním, lenže on sa tváril, ako keby ma nepočul.

„Napíšem!" zakričal miesto odpovede a zabuchol za sebou vchodové dvere. Stála som uprostred schodiska nenachádzajúc slov. Will bol okrem Madison jediný človek, s ktorým som si aspoň ako-tak rozumela. A teraz sa zrazu správal ako keby sme sa ani nepoznali. Zvláštne...

Vrátila som sa naspäť do jeho izby a zastala pri jeho písacom stole. Pohľad mi zablúdil na fotku jeho „triedy" na hodine nemčiny v zdobenom rámčeku, ktorý som mu vyrobila už dávnejšie. Vždy som sa chcela stať maliarkou alebo niečím takým a tento rámik bol len jednou z mnohých vecí, ktoré tomuto snu padli za obeť.

Takmer okamžite som v skupine vysmiatych ľudí našla Willovu tvár a o niekoľko miest vedľa bola aj ona. Dievča z jeho obrázku. „Tak toto bude ešte zaujímavé..." zamrmlala som si sama pre seba a vrátila sa naspäť do svojej izby, odhodlaná zistiť viac.  



My friend from London (texting)Where stories live. Discover now