6. 12. 2015 (2)

2K 182 3
                                    

Moje včerajšie odhodlanie, že počkám, kým mi o tom dievčati Will povie sám už dávno zmizlo, a tak som sa nakoniec rozhodla mu napísať a Mikeove správy úplne odignorovať. Už to nebolo také ako na začiatku, keď som sa tešila z každej jednej správy a bála sa či to nie je posledná. Teraz už som si bola istá, že si so mnou bude písať ďalej, bez ohľadu na to, ako ho budem urážať. Mala som pocit, že mu to svojím spôsobom vyhovuje.

Bolo to iné, ako keby sme sa poznali osobne. Mala som pocit, že je takto úprimnejší aj keď... vlastne išlo skôr o to, že ja som bola úprimnejšia. Nie len to tiché dievča, ktoré si nikto ani nevšimne, ak sa mu ostatný neposmievajú a neohovárajú ho. Nie taká, za akú ma všetci považujú, nie len človek do počtu, ktorého odchod by si nikto nevšimol.

Will sa konečne ozval, čím ma vytrhol z mojich myšlienok. Ešte raz som sa zamyslela nad tým, čo za radu by už len Mike mohol odo mňa potrebovať a celú svoju pozornosť som obrátila na Willa.

DarlingLily: Will?

OnlyWilly: Áno?

DarlingLily: Včera sme sa nejako nedostali k tomu, kto je to dievča, takže sem s tým!

OnlyWilly: Vlastne som ti chcel práve písať, ale nie kvôli tomu.

DarlingLily: A kvôli čomu?

OnlyWilly: Ide o to, že si asi nejaký čas nebudeme môcť navzájom písať :(

DarlingLily: A to prečo?

OnlyWilly: Lebo v našom hoteli (ak sa tá stará barabizňa dá vôbec nazvať hotel) je mizerný signál.

DarlingLily: A počítače s internetom alebo WiFi tam nemáte?

OnlyWilly: Počítače bohužiaľ nie. A WiFi? Tá ide len vtedy, keď sa jej chce, ako nám už stihol povedať vrátnik. A podľa vlastných skúseností musím povedať, že je veľmi veľmi lenivá...

DarlingLily: Hmm, to musí byť teda zážitok!

OnlyWilly: To teda je, to mi môžeš veriť :)

DarlingLily: To verím... A ako si potom budeme písať? Vlastne... ako je možné, že si píšeme teraz?

OnlyWilly: Lebo práve čakáme pred soľnou baňou, kým nás pustia do vnútra... Všetci vytiahli mobily a snažia sa to čo najlepšie využiť, keďže hotel je aký je a v autobuse tu na týchto hrboľatých horských cestách toho veľa neurobíš :(

DarlingLily: Nechcela by som... Mimochodom, už zase odbočuješ od témy, takže sa spýtam znova: Kto - je - to - dievča?

OnlyWilly: Prepáč, ale už musím končiť. Už nás naháňajú dovnútra, kde tiež nie je signál...

DarlingLily: Will, počkaj!

DarlingLily: Will...

DarlingLily: ... Sakra!


Dúfam, že sa nová časť páčila :) Hviezdička alebo aspoň komentár ma určite poteší, tak ako vždy :)

Zároveň sa chcem ospravedlniť za občasné drobné zmeny v kapitolách, ktoré som už zverejnila... Mala som tam menšiu chybu v číslovaní častí, ktorú som hneď opravila, ale obsah sa nezmenil :)




My friend from London (texting)Where stories live. Discover now