LionMike: Lily?
DarlignLily: Čo by si zas rád?
LionMike: Rád by som vedel, kto si...
DarlignLily: Vážne? Tak uzavrieme takú dohodu, dobre?
LionMike: Ďalšiu?
DarlignLily: Áno, ďalšiu :)
LionMike: Tak fajn, keď musím...
DarlignLily: Nič nemusíš, len zomrieť musíš :)
LionMike: Vážne? :O Sa ma chystáš zabiť, či čo? :)
DarlignLily: Ja? Ale samozrejme :) už od rána si brúsim nože.
LionMike: Nože? A nie náhodou kosu?
DarlignLily: Kosu? Prečo kosu?
LionMike: Som si myslel, že si smrtka...
DarlignLily: Ja, určite... Chvíľu počkaj.
LionMike: Prečo? Už ideš za mnou?
DarlignLily: Nie, zdalo sa mi, že... Neviem, ako keby bol niekto dole v dome...
LionMike: A nemal by? Ty nie si tiež človek, ktorý má päťdesiat súrodencov?
DarlignLily: Tiež? To akože ty máš päťdesiat súrodencov? :O
LionMike: Nie, ale niekto na svete určite áno :D
DarlignLily: -_- Idem dole... potom sa ozvem...
LionMike: Lily?
LionMike: Lily, haló!
Vypla som si na mobile zvonenie, keby sa ma náhodou Mike pokúšal zohnať a dala si ho do vrecka. Ešte sa mi môže hodiť. Potichu som zhasla svetlo v izbe a v takmer úplnej tme vyšla na chodbu. Dvere som nechala otvorené, lebo som si nebola istá, či by pri zatváraní nevŕzgali a opatrne začala schádzať po schodoch dole.
Už z polovice schodiska som počula kroky. Niekto bol určite v kuchyni. Prešla som cez obývačku a cestou zobrala Willovu starú futbalovú trofej, ktorá mi ako jediná prišla vhod, ak by som sa potrebovala niečím zahnať.
V kuchyni sa svietilo, lenže nie tak, ako normálne. Mdlé svetlo baterky sa pohybovalo po stenách sem a tam ako keby ten človek niečo hľadal. Svoju novonadobudnutú zbraň som zovrela pevnejšie a prudko vyskočila spoza dverí. Ocitla som sa zoči-voči nezvanému návštevníkovi.
Čo myslíte, kto bol ten nezvaný návštevník? A ako na Emily zareaguje?
PS: Kto si pamätá, aká bola prvá dohoda medzi Emily a Mikeom?
YOU ARE READING
My friend from London (texting)
Teen Fiction„Niekde na internete som nedávno čítala, že ak niekto napíše nejakému úplne náhodnému človeku, šanca, že sa poznajú osobne, je tak jedna k miliónu. Ale čo ak predsa? Čo ak som práve ja tá miliónta? Alebo čo ak to, že mi napísal, nebola len náhoda?" ...