DarlingLily: Už aj to vyklop!
LionMike: Čo? Lily, čo sa stalo?
DarlingLily: Hneď mi povedz, kto je ten tvoj kamarát!
LionMike: Nechápem... Prečo?
DarlingLily: Lebo!
LionMike: Prečo lebo?
DarlingLily: Nezačínaj s tým, lebo sa nedožiješ zajtrajška!
LionMike: Smrtka sa vracia na scénu? :)
DarlingLily: Prestaň s tými blbosťami! A povedz mi, kto to je!
LionMike: No tak, Lily... Pokoj...
DarlingLily: Ja ti dám pokoj! Chcem to meno!
LionMike: Ale načo ti bude?
DarlingLily: Lebo - ho - potrebujem - vedieť! A ty mi ho povieš!
LionMike: Prečo si to myslíš?
DarlingLily: Lebo!
LionMike: Lily, obávam sa, že som úplne mimo...
DarlingLily: Pre mňa za mňa buď kde chceš, len mi to povedz!
LionMike: Nie, kým mi nepovieš na čo ti to je.
DarlingLily: To ťa nemusí zaujímať!
LionMike: Ale áno, musí... Okrem toho, ak by si zistila jeho meno, veľmi ľahko by si zistila aj moje...
DarlingLily: No a? Veď si vravel, že sa nepoznáme...
LionMike: Veď to je pravda... Chceš snáď tvrdiť niečo iné?
DarlingLily: Možno.
LionMike: Možno? Prečo?
DarlingLily: No vlastne preto, že... Že to dievča, ktoré sa páči tvojmu kamarátovi je... jedna moja známa...
Nemohla som mu predsa povedať, že som to ja... Potom by vedel kto som a to som nechcela. Chcela som, aby si so mnou ďalej písal a nie aby ma hodil jeho pochybnému kamarátovi. Myslela som, že malé klamstvo nezaškodí...
Takto ostanú všetci spokojní. Pretože mne je jeho kamarát úplne ukradnutý, zatiaľ čo on... Zahnala som všetky myšlienky tohto druhu a sústreďovala som sa na jeho odpoveď.
LionMike: A... Si si istá?
DarlingLily: No nie, každé dievča na svete dnes dostalo fialku v bielom kvetináči s fialovou stuhou -_-
LionMike: To... to... nemôže byť pravda...
DarlingLily: Ale hej, je...
LionMike: Ja to nechápem... Myslel som si, že sme z úplne iných koncov Anglicka... Ja... Naozaj som to nevedel... Veríš mi, že?
DarlingLily: Neviem, čo si mám o tom myslieť, ale... Asi áno...
LionMike: Ďakujem...
DarlingLily: A teraz mi povedz to meno!
DarlingLily: Mike?
DarlingLily: Mike, prosím!
Rozhodla som sa vo vyzvedaní pokračovať zajtra. Dnes už toho bolo na mňa priveľa. Mikov kamoš, tie kvety, to, že som musela Mikeovi klamať... Potrebovala som na to všetko zabudnúť. Aspoň na malú chvíľu som potrebovala na nič nemyslieť.
Kvetináč s fialkami som si položila na stôl a podozrievavo som si ho prezerala. Ako je to vôbec možné? Ako sa niekomu môžem páčiť práve ja, dievča, ktoré je také bezvýznamné?
Takže dúfam, že sa nová časť páčila :)
Chcela by som sa veľmi veľmi veľmi poďakovať každému, kto to s týmto príbehom ešte nevzdal a aj naďalej ho číta. Nikdy by mi nenapadlo, že bude mať viac ako 600 videní a viac ako 200 hviezdičiek :) Naozaj si to cením...
YOU ARE READING
My friend from London (texting)
Teen Fiction„Niekde na internete som nedávno čítala, že ak niekto napíše nejakému úplne náhodnému človeku, šanca, že sa poznajú osobne, je tak jedna k miliónu. Ale čo ak predsa? Čo ak som práve ja tá miliónta? Alebo čo ak to, že mi napísal, nebola len náhoda?" ...