10. 12. 2015 (2)

1.8K 153 12
                                    

Ešte som sa nestihla ani poriadne napiť a už mi písal Will. Na jeho odpoveď som čakala už štyri dni a on ako naschvál musí napísať práve teraz!

Položila som hrnček naspäť na stôl a zobrala si mobil. Pritom som však zavadila o cukorničku, ktorá sa mi celá prevrátila do čaju. V duchu som zanadávala a vyliala môj už druhý čaj do umývadla. Ja mám dnes takú smolu...

Pohľadom som prebehla po správach, ktoré som Willovi počas uplynulých dní napísala a on sa neobťažoval na ne odpovedať.

DarlingLily: Will!

DarlingLily: Haló!

DarlingLily: Ako je v Nemecku?

DarlingLily: Kde ste zatiaľ boli?

DarlingLily: Majú to tam pekné?

DarlingLily: Ako sa máš?

Na poslednú som po dlhom čase dnes konečne dostala odpoveď:

OnlyWilly: Mám sa fajn.

Akurát, že Willova nálada nebola to, čo som chcela vedieť. Nie je sám, čo sa má fajn. Nie že by som sa ja mala fajn, ale niekto na svete určite hej... Pri tejto myšlienke som sa musela pousmiať. Mikeovo myslenie je asi fakt nákazlivé...

Potriasla som hlavou, akoby som sa tak mohla zbaviť všetkého v mojej hlave, čo sa týkalo Mikea a rozhodla sa sústrediť na písanie Willovi.

DarlingLily: Ako bolo v soľných baniach?

OnlyWilly: To sa radšej nepýtaj... Nechceš to vedieť...

DarlingLily: Ale chcem!

OnlyWilly: Nechceš!

DarlingLily: Ako môžeš vedieť, čo chcem a čo nechcem, keď to neviem ani ja sama?

OnlyWilly: Dobrá otázka... hádam!

DarlingLily: Na hádanie sú hádanky a nie moje myšlienky!

OnlyWilly: Prečo?

DarlingLily: Lebo! A keď už tak chceš hádať, tak ti jednu hádanku dám: Kto ešte nikdy nebol mimo Anglicka a veľmi chce vedieť čo tam robíte?

OnlyWilly: Žeby ty?

DarlingLily: Bingo!

OnlyWilly: Som zmätený... Hráme „hádaj na čo myslím" alebo bingo?

DarlingLily: Ani jedno!

OnlyWilly: Prečo?

DarlingLily: Lebo si sa práve chystal mi povedať, ako bolo v baniach.

OnlyWilly: Veď dobre...

DarlingLily: Ešte aby bolo zle!

OnlyWilly: Práveže bolo zle, to mi môžeš veriť...

DarlingLily: Tak sem s tým!

OnlyWilly: No... Zo začiatku to vyzeralo celkom fajn. Všetci boli radi, že je tam tak sucho... Aspoň sa im nepokazili účesy a tak... A potom sme prišli k šmykľavke. Nie takej detskej ako na ihrisku, to ani z ďaleka... Bola o veľa dlhšia a drevená. Tam sme sa rozdelili na dve skupiny. V prvej boli tí, ktorý sa báli šmyknúť a v druhej tí, ktorých šmýkanie ohromne bavilo a sám sa čudujem, že sa tam nepozabíjali...

DarlingLily: A ty si bol v ktorej skupine?

OnlyWilly: Hádaj!

DarlingLily: Prečo? Na hádanie si tu ty :D

OnlyWilly: -_-

DarlingLily: V prvej?

OnlyWilly: Si hnusná, vieš o tom?

DarlingLily: Hej :)

OnlyWilly: A ešte viac vtedy, keď máš pravdu.

DarlingLily: Mám? Iste že mám... Pamätáš sa na to, keď sme boli v lete na Tower Bridge?

OnlyWilly: Hej... a čo s tým?

DarlingLily: A tam mali presklenú podlahu a ty si sa jej oblúkom vyhýbal? Aj ja si viem domyslieť, že zo skla alebo z podlahy strach asi nemáš...

OnlyWilly: Milé... Nemôžeme sa baviť o niečom inom?

DarlingLily: Dobre. A čo na tvoj strach to dievča z obrázku?

OnlyWilly: Claire? Čo má tá s týmto spoločné?

DarlingLily: Ó, ty si mi povedal ako sa volá?! Zlaté...

OnlyWilly: Na takúto tému som meniť fakt nechcel...

DarlingLily: Veď dobre, dobre...

DarlingLily: Tak navrhni nejakú inú :)

DarlingLily: Will?

DarlingLily: No tak Will! Však tu umriem nudou!


Túto časť venujem XandraSkye1Sofinka11emmilly_133 a rella7devon7fuera, ktoré ma dnes veľmi veľmi veľmi potešili svojimi komentármi a hviezdičkami k mojim tagom :)

PS: Koho škola tiež štrajkuje tak, ako tá moja? Ak by mal niekto záujem si dnes alebo zajtra písať som k dispozícií :) (vždy lepšie ako moja sestra, ktorá sa tu "nudí" a kráti si čas tým, že ma otravuje) :D

My friend from London (texting)Where stories live. Discover now