20. 12. 2015 (2)

1.5K 139 9
                                    


Stále som si nebola istá či bol dobrý nápad obrátiť sa s tým na Willa, ale inú možnosť som v podstate ani nemala. Na nikoho z plávania som nemala číslo a pýtať sa na to Marcusa neprichádzalo do úvahy.

Okrem toho, že by to zjavne nepokladal za tak dôležité ako Will, tu ešte stále bola šanca, že sa s Mikeom pozná, čo by znamenalo, že by mi mohol naschvál klamať, aby sa mi nepodarilo ho odhaliť. Už raz to predsa urobil, už raz mi predsa zatajil pravdu o Nickovi, aj keď si musel byť istý, že by som to jednoznačne chcela vedieť... Tak prečo by to nemohol urobiť znova?

DarlingLily: Ja... Chcela by som sa ťa spýtať na jedného Marcusovho kamaráta.

OnlyWilly: Už sa nehneváš, že som ťa zobudil? :O

DarlingLily: Hnevám, ale... To máš jedno, proste to potrebujem vedieť. 

OnlyWilly: A prečo sa naňho teda nespýtaš jeho? 

DarlingLily: To je... zložité. Pomôžeš mi teda alebo nie? 

OnlyWilly: Pomôžem, pomôžem, len to skús trochu upresniť, lebo pod pojmom "Marcusov kamarát" si ich dokážem predstaviť hneď niekoľko desiatok, a to zrejme nie je ani polovica z celkového počtu :D 

Vedela som, že najjednoduchšie by bolo mu ho opísať tak, ako som si ho vybavila ja. Ako chalana, ktorý sa zvykne pomerne často objavovať na našich plaveckých pretekoch... Lenže v tom bol jeden háčik.

Tak ako Marcus sa takmer nikdy neukázal na Willových zápasoch, tak ani Will sa neobťažoval chodiť na Marcusove preteky. V podstate to síce boli aj moje preteky, ale keďže teta Sarah na rozdiel od futbalu nemala plávanie príliš rada, nenútila Willa sa na nich zúčastniť.

Odrazu mi však napadol oveľa lepší spôsob, akým by som ho mohla Willovi pripomenúť.

DarlingLily: Stretol si sa s ním asi pred mesiacom... Vtedy mal byť Marcus zas niekde mimo domu, ale namiesto toho prišiel aj s tým jeho kamarátom k nám, asi tak o druhej v noci. Určite sa na to musíš pamätať, tvoja mama im vtedy obom poriadne vynadala, že ako sa opovažujú nás budiť a odmietla ich pustiť dnu :D Tuším potom zostali na noc v záhrade alebo niečo také...

OnlyWilly: Asi si na niečo také spomínam... Áno, asi viem, koho myslíš... Ale prečo ťa zaujíma práve on?

DarlingLily: No... Mala som také podozrenie, že by to mohol byť... Mike.

OnlyWilly: O tom dosť pochybujem... Pretože ten chalan sa pred niekoľkými týždňami odsťahoval aj s rodinou do Ameriky... V ten večer, čo k nám prišli, boli tuším na nejakej rozlúčkovej párty, či kde... Ale teoreticky ti mohol písať aj tak, aj keď sa mi to zdá málo pravdepodobné...

Aj napriek tomu, že Will si nebol úplne istý, ja som v tom už mala jasno. Tento chalan nemohol byť Mike... Bolo predsa takmer nemožné, aby z takej vzdialenosti prišiel na naše stretnutie a už vôbec nemal šancu si len tak prísť na naše dnešné preteky... Okrem toho som neverila, že by mi dokázal klamať v toľkých veciach...

Nevedela som, či sa mám tešiť alebo byť smutná. Bola som síce rada, že tento chalan zjavne nie je Mike, lenže tým pádom som sa dostala úplne na začiatok.

Pokúšala som sa tým nezaťažovať, no ani po niekoľkých hodinách sa mi nepodarilo myšlienok na Mikea zbaviť.

Nepomohla mi ani správa, že ma odtiaľto už zajtra prepustia. Jednoducho som sa z toho nedokázala tešiť, keďže som si začínala uvedomovať, že len čo sa odtiaľto dostanem, budem sa musieť stretnúť s Marcusom a v ešte horšom prípade s Nickom.

Ani len Mia, ktorá ma prišla okolo obeda navštíviť, ma nedokázala dostatočne rozptýliť. Napriek tomu sa mi jej návšteva predsa len hodila, keďže som jej mohla dať Marcusov nepoužiteľný mobil a poprosiť ju, aby mu ho vrátila a nezabudla mu pri tom zdôrazniť, aby pre mňa jeho rodičia, ktorí sa zrejme ešte dnes vrátia, nezabudli zajtra prísť.

Vlastne som sa ani nečudovala, že sa tu Marcus dnes neukázal osobne. Určite si uvedomil, že len čo sa stretneme mu poriadne vynadám, a chcel sa tomu čo najdlhšie vyhýbať. Celý ten čas predsa vedel o Nickovi a ak poznal ešte aj Mikea, mal na odkladanie stretnutia so mnou veľmi dobrý dôvod.

A ja som rozhodne nechcela, aby mu to, čo urobil,  len tak prešlo.


S touto časťou  nie som príliš spokojná, ale tak snáď sa vám aspoň trochu páčila :) Viem, že v poslednom čase nevydávam príliš často, ale nie vždy si na to nájdem čas a teraz cez prázdniny je to ešte horšie... 

Zároveň sa chcem neskutočne poďakovať za viac ako 1K hviezdičiek a viac ako 5K videní ❤ Úprimne nechápem, ako sme sa mohli dopracovať k takýmto číslam, no neskutočne si to cením 

My friend from London (texting)Where stories live. Discover now