DarlingLily: Tak čo, ešte ste nenabúrali?
OnlyWilly: Našťastie nie, ale veľa nám nechýbalo...
DarlingLily: ČO?!
OnlyWilly: Upokoj sa, len sme dostali defekt :)
DarlingLily: Skús tým nabudúce rovno začať, hej?
OnlyWilly: Jasné, jasné... A ako žije Londýn?
DarlingLily: Tvoji rodičia sú na nejakej párty, či kde... Tvoj „úžasný" brat prespáva celý budúci týždeň u svojich kamošov, takže mám dom len pre seba... Škola zatiaľ stojí, čo nie je bohvieako dobrá správa... Ale inak nič extra. A čo Berlín?
OnlyWilly: Rád by som ti to povedal, keby som to vedel :(
DarlingLily: Vy tam ešte nie ste?
OnlyWilly: Nie. Vraj máme meškanie asi tak štyri hodiny :( Zatiaľ zabíjame čas nadávaním na sprievodkyňu :D
DarlingLily: Asi som nepochopila...
OnlyWilly: Pozri, poviem ti to od začiatku, hej?
DarlingLily: Dobre, ale skús to skrátiť.
OnlyWilly: Takže... Sme si to tak veselo hasili po diaľnici do Doveru, všetci boli spokojný a tak ďalej... Sprievodkyňa práve zahlásila, že ak sa nič nestane o pol hodinu nastúpime na trajekt. Trúfam si povedať, že ešte nikdy nikto nič takto nezakríkol. V tej sekunde, ako skončila, sa ozvala zozadu hlasná rana až všetci, čo tam sedeli nadskočili...
DarlingLily: ...a dostali ste defekt. A to ste tú pneumatiku vymieňali pol dňa, či čo?
OnlyWilly: To by si sa čudovala, akých máme „schopných" vodičov...
DarlingLily: Viem si to živo predstaviť :)
OnlyWilly: Ty si radšej nič nepredstavuj, aby sme náhodou z tých tvojich predstáv neskončili dakde v priekope :D
DarlingLily: Áno, už to vidím... Jeden krásny červený autobus... Jedna krásna hnedá priekopa plná bahna... O chvíľu sa tuším stretnú...
OnlyWilly: Len aby si sa s tou priekopou nestretla ty, keď sa vrátim.
DarlingLily: Pokojne sa s ňou stretnem :) Bežne chodím s priekopami na čaj, vieš?
OnlyWilly: Pekné od teba, že sa o nich tak staráš :)
DarlingLily: Ja viem, ja som vždy na všetkých taká dobrá :D
OnlyWilly: \___________/
DarlingLily: Čo to je?
OnlyWilly: Tvoja kamarátka :D
DarlingLily: Nerozumiem...
OnlyWilly: Priekopa :D
Mala som chuť ho otravovať s tým dievčaťom, ale nakoniec som sa predsa len rozhodla, že to neurobím. Aj tak by som z neho nič nedostala, na to bol až príliš múdry. Rozhodla som sa, že počkám na správnu chvíľu. Povie mi to sám a ani nebude vedieť ako...
Dnes som pridala až tri časti pretože zajtra nebudem mať čas pridávať :) Tak dúfam, že sa páčili :)
PS: To s tou sprievodkyňou sa naozaj stalo, keď sme šli na dva týždne do Anglicka. Ľudia z toho pochopiteľne neboli veľmi nadšení, ale stali sa aj iné veci, vďaka ktorým sme ju nemali veľmi v láske. Možno sa tu ešte nejaká časom vyskytne :)
YOU ARE READING
My friend from London (texting)
Teen Fiction„Niekde na internete som nedávno čítala, že ak niekto napíše nejakému úplne náhodnému človeku, šanca, že sa poznajú osobne, je tak jedna k miliónu. Ale čo ak predsa? Čo ak som práve ja tá miliónta? Alebo čo ak to, že mi napísal, nebola len náhoda?" ...