11. 12. 2015 (1)

1.7K 150 13
                                    

LionMike: Si hnusná!

DarlingLily: A čo takto najprv pozdraviť, napríklad: Ahoj Lily, ako sa máš?

LionMike: Ako chceš... Ahoj Lily, ako sa máš?

DarlingLily: Prečo som vlastne hnusná?

LionMike: A čo takto najprv odpovedať, napríklad: Mám sa dobre Mike, ďakujem za opýtanie... ?

DarlingLily: Mám sa dobre Mike, ďakujem za opýtanie... -_- Spokojný?

LionMike: Už hej :)

DarlingLily: A prečo som teda hnusná?

LionMike: Lebo vždy, keď niečo chcem a píšem ti, tak po pár správach už netuším, čo to bolo.

DarlingLily: Takže ja tu nie som jediná so sklerózou? :D Zaujímavé...

LionMike: Ani nie... Ale prejdem rovno k veci, kým to zabudnem. Čo by si povedala na kvety?

DarlingLily: Kvety?

LionMike: No veď vieš, keby si ich dostala...

DarlingLily: Vy ste to ešte nevzdali? Normálne sa čudujem...

LionMike: No ešte aby si sa čudovala nenormálne...

DarlingLily: Mám? Môžem to skúsiť :)

LionMike: Už je mi jasné, ako sa môžeme vždy dostať k niečomu úplne od veci...

DarlingLily: :D

LionMike: A? Tvoja odpoveď?

DarlingLily: Keď ja neviem... Podľa toho aké.

LionMike: Čo odporúčaš ty? Ruže?

DarlingLily: Nie, to je príliš... príliš... neviem nájsť to správne slovo...

LionMike: Tak si zožeň okuliare, alebo si aspoň občas uprac a uvidíš, že sa ti bude oveľa lepšie hľadať :D

DarlingLily: To si mám akože upratať v mozgu, či kde?

LionMike: Kde len chceš :D

DarlingLily: A to si tvrdil, že ja som tu tá, čo vždy začne hovoriť od veci...

LionMike: Tak sa tvárme, že je to kolektívna vina alebo spoločná práca. Ako chceš :)

DarlingLily: Kolektívna vina znie dobre...

LionMike: Ok. A čo teda?

DarlingLily: Ruže určite nie... skús niečo jednoduché... nejaké lesné alebo lúčne kvety... napríklad fialky...

LionMike: Teraz? V zime? Čo som Maruška z Dvanástich mesiačikov, aby som našiel v zime v lese kvety?

DarlingLily: Nie, si Mike :) Mike, ktorý by mohol byť dosť inteligentný na to, aby išiel do kvetinárstva :D

LionMike: -_-

DarlingLily: Potom daj vedieť, ako to dopadlo :)

LionMike: Keď nemám inú možnosť :(

DarlingLily:  ;)

My friend from London (texting)Where stories live. Discover now