8.12. 2015 (2)

1.9K 173 2
                                    

Hneď, ako som sa vrátila do svojej izby, moju pozornosť upútal mobil, ešte stále ležiaci na zemi pri posteli. Chvíľu som naň nerozhodne hľadela, no nakoniec som sa predsa len zohla a zdvihla ho. Vedela som, že sa musím s niekým porozprávať.

Pred očami som ešte stále mala udalosti spred niekoľkých minút a už len pri tom pomyslení som sa striasla. Ako sa to mohlo stať? Ako som sa mohla tak hrozne pohádať s Madison? Veď som ju pozvala na večeru s tým, že sa potom porozprávame, že sa zabavíme... Tak kde som teda urobila chybu? Myslela som, že svoju najlepšiu a zároveň jedinú kamarátku poznám, hoci... Teraz už vlastne nebola ani jedno, ani druhé.

Potrebovala som spoločnosť viac, ako kedykoľvek predtým. Lenže veľa možností som nemala. Madison sa na mňa práve vykašľala, Will bol v Nemecku, kde mali očividne dosť mizerný signál a moja teta a strýko? Tí by ma poslali preč s tým, že mám ísť spať a všetko sa nejako vyrieši. To určite.

Zapla som mobil a sledovala, ako sa načítava aplikácia na písanie. Pozrela som sa na hodiny na mojom stole a s úžasom som zistila, že je pol dvanástej v noci. Sklamane som si vzdychla. On už bude určite spať. No keď som napísala prvú správu, odpoveď prišla takmer okamžite...

DarlingLily: Spíš?

LionMike: Teraz už nie...

DarlingLily: Prepáč, že som ťa zobudila, ja len že... Mrzí ma to, čo som napísala a... mal si pravdu.

LionMike: Pravdu? A v čom?

DarlingLily: V tom, že nemám ozajstných kamarátov. Vlastne, keď sa to tak vezme, okrem svojich bratrancov nemám žiadnych kamarátov.

LionMike: To ma mrzí...

DarlingLily: To ťa mrzí? Čakala som niečo ako „ja som to hovoril" alebo tak nejak.

LionMike: Nenapísal som to, lebo som ťa nechcel znova naštvať. Ale keď inak nedáš: Ja som to hovoril :D

DarlingLily: Vlastne si to nehovoril, ale písal.

LionMike: To je jedno.

DarlingLily: Jedno je len koliesko na fúriku :)

LionMike: Zrazu máš nejakú dobrú náladu... S tým by som mal niečo urobiť...

DarlingLily: Vždy sa mi zlepší nálada, keď si s tebou píšem... A čo také s tým plánuješ robiť?

LionMike: Ešte neviem, rozmýšľam...

DarlingLily: A nebolí to?

LionMike: Čo?

DarlingLily: Rozmýšľanie :)

LionMike: Len aby to nebolelo teba...

DarlingLily: A čo mi asi tak urobíš?

LionMike: Ešte neviem. Rozmýšľam...

DarlingLily: Hmmm...

LionMike: Čo robíš?

DarlingLily: Rozmýšľam zároveň s tebou, aby som to urýchlila :)

LionMike: To je pekné, ale chýba ti jedno M.

DarlingLily: Hej, všimla som si. Hmmmm... Je to lepšie?

LionMike: Hej, už hej.

DarlingLily: No a už si niečo vymyslel?

LionMike: Nie, zatiaľ nie... Počuješ to?

DarlingLily: Čo?

LionMike: Kostolné hodiny odbíjajú polnoc. Je hodina duchov...

DarlingLily: Hej, aj u mňa. Mali by sme sa začať bááť...

LionMike: Alebo by sme skôr mali ísť spááť...

DarlingLily: Ešte sa to aj rýmuje :)

LionMike: Hej, ale teraz vážne... Mal by som končiť. Nechcem zajtra v škole vyzerať ako zombie :)

DarlingLily: Hej, ani ja. Tak dobrú noc.

LionMike: Dobrú.

DarlingLily: A Mike?

LionMike: Áno?

DarlingLily: Si môj kamarát?

LionMike: Iste že som, Lily. Som a vždy budem...




My friend from London (texting)Where stories live. Discover now