7. 12. 2015 (1)

2K 174 18
                                    

LionMike: Lily?

DarlingLily: Áno?

LionMike: Si tam?

DarlingLily: Už to nie je vtipné -_-

LionMike: Dobre prepáč.

DarlingLily: V pohode :) Čo za radu si to včera vlastne potreboval?

LionMike: Vlastne som ju tak úplne nepotreboval ja, ale jeden môj kamarát.

DarlingLily: A prečo zisťuješ niečo, čo potrebuje tvoj kamarát?

LionMike: Lebo som mu to sľúbil.

DarlingLily: A prečo to zisťuješ práve odo mňa?

LionMike: Pôvodne som to vlastne nemal zisťovať od teba.

DarlingLily: A od koho?

LionMike: Nie si dnes nejaká zvedavá?

DarlingLily: To som. Tak sa nad tým nezamýšľaj a namiesto toho mi radšej odpovedz.

LionMike: Mal som to zistiť od svojej sestry.

DarlingLily: A prečo si sa teda nepýtal jej?

LionMike: Lebo som zabudol. A cez víkend odišla do Nemecka :(

DarlingLily: Škoda. A čo je to teda za radu?

LionMike: To nie je dobrý nápad. Vlastne... zabudni na to, ako keby som sa nič nepýtal.

DarlingLily: No tak! Chcem to vedieť. Veď sa ani nepoznáme... Komu si myslíš, že by som to asi tak povedala?

LionMike: Nikomu, ale budeš si myslieť, že môj kamarát je divný. Vlastne si budeš myslieť, že aj ja som divný.

DarlingLily: Tak to už konečne vyklop!

LionMike: Veď dobre! Ide o to, že...

DarlingLily: Nó?

LionMike: Ako by si si, ako dievča, želala aby ti dal niekto najavo, že sa mu páčiš?

DarlingLily: ČO?!

LionMike: Vidíš, ja som ti vravel, že to nie je dobrý nápad :(

DarlingLily: Ja netvrdím, že to nie je dobrý nápad, ja len... prečo to chceš vedieť odo mňa?

LionMike: Lebo... Vlastne ani neviem... Mal som pocit, že ti môžem veriť...

DarlingLily: Veď môžeš.

LionMike: To je jedno, mne nevadí, ak to necháš tak :(  Aj tak som od toho nič neočakával :(

DarlingLily: A prečo? Ja mu predsa chcem pomôcť... Len ešte neviem ako...

LionMike: Myslíš to vážne?

DarlingLily: Jasné, že hej. Len mi daj čas, ja už niečo vymyslím :)

LionMike: Ďakujem.

DarlingLily: Ešte nemáš za čo, zatiaľ som ti nijako nepomohla.

LionMike: Ďakujem už len za to, že sa pokúsiš. Tak zas zajtra :)

DarlingLily: Zajtra...

Zajtra... Zajtra bude chcieť poznať moju radu. Lenže čo mu mám povedať? Mám mu povedať, že si to neviem predstaviť, lebo som ešte nikdy s nikým nechodila? A zrejme ani nikdy chodiť nebudem?

Nikto by ma nikdy nechcel... Pretože tu v Londýne, v meste plnom miliónov iných dievčat, nie som nikto. Už je to takmer rok, čo žijem medzi ľuďmi, ktorí ma nenávidia a dávajú mi to najavo všetkými spôsobmi, ktoré poznajú. Myslia si, že som iná. Myslia si, že sem nepatrím. A majú pravdu.

Veď načo sa vôbec snažiť? Načo sú dobré sny o niekom, kto by ma mal naozaj rád, keď nikto taký nikdy nebude existovať? Nikto pri mne nebude stáť na veky, nikto mi nebude oporou, keď to budem najviac potrebovať. Načo si vôbec predstavovať, ako mi prejaví svoju lásku, keď sa to nikdy nestane?


Tak čo myslíte? Vymyslí Emily niečo, alebo Mikea sklame? :) 






My friend from London (texting)Where stories live. Discover now