LionMike: Lily?
LionMike: Lily, prosím, vysvetli mi, čo sa stalo...
LionMike: Lily, prečo ma ignoruješ?
LionMike: Haló!
LionMike: Prosím, odpíš!
Keď som sa po celom dni, ktorý som strávila doma, keďže som bola ešte stále chorá, konečne rozhodla pozrieť si správy, našla som ich tam asi milión a všetky boli od toho istého človeka. Od Mikea.
Už veľakrát som mu chcela napísať, lenže nakoniec som si to vždy rozmyslela. Nemala som chuť si s ním písať a to hlavne po tom, čo som zistila, kto je jeho kamarát. Lenže po celom dni v prázdnom dome som jednoducho potrebovala spoločnosť.
DarlingLily: Neignorujem ťa, ja len... mala som vybitý mobil.
Nebola to síce pravda, ale lepšie, ako keby som mu teraz mala odpovedať na milión otázok, prečo neodpisujem. Pretože on nemohol pochopiť, prečo bolo pre mňa také dôležité vedieť, kto je jeho kamarát. Nechápal, že to dievča, ktoré sa jeho kamarátovi páči, som ja a nie nejaká moja známa alebo čo.
LionMike: Lily! Už som si fakt myslel, že neodpíšeš!
DarlingLily: Jeden myslel, vymyslel fúrik a musel ho tlačiť :D
LionMike: Chýbali mi tvoje nezmyselné vtipy :)
DarlingLily: Moje? To ty si tu majster na nezmysly :)
LionMike: Ale na teba určite nemám ;)
Musela som sa usmiať, keď som si uvedomila, čo som sa dozvedela včera, smiech ma prešiel.
DarlingLily: Odkázal si to, čo som ti napísala?
LionMike: Hej, lenže... nechápem prečo...
DarlingLily: Prečo čo?
LionMike: Prečo s ním nechce mať nič spoločné a tak... Aspoň mne príde ako fajn chalan.
Fajn chalan, ktorý už ale jedno dievča má. Fajn chalan, ktorého dievča je moja najväčšia nepriateľka! Fajn chalan, ktorý... ktorý ma do teraz ignoroval a zrazu sa o mňa začne zaujímať?! Začínala som mať podozrenie, že Nick naozaj nie je fajn chalan. Teda aspoň z môjho pohľadu.
DarlingLily: Nechajme to tak, Mike. Nemám náladu riešiť cudzie problémy...
V skutočnosti som však skôr nemala náladu riešiť vlastné problémy. Nepotrebovala som sa s Mikeom pohádať len kvôli jeho kamarátovi... Aj keď som musela uznať, že keby mi jeho meno povedal už na začiatku, ušetril by mi tým dosť problémov.
LionMike: Tak ok :)
DarlingLily: :) Inak, vieš, čo mi napadlo?
LionMike: Nie, nie som predsa jasnovidec -_-
DarlingLily: Nie? :O Ale ja som si myslela, že si... Si ma sklamal :(
LionMike: Čo ty vieš? Možno som, len ti to nechcem povedať :D Možno som ti celý čas čítal myšlienky a teraz už si chystám vešteckú guľu a karty a také veci... Človek nikdy nevie, kedy sa mu niečo také zíde :D
DarlingLily: :D To ti tak verím -_- Ale teraz už smrteľne vážne.
LionMike: Ja som smrteľne vážny už od začiatku :)
DarlingLily: No to iste... -_-
LionMike: :D
DarlingLily: -_-
YOU ARE READING
My friend from London (texting)
Teen Fiction„Niekde na internete som nedávno čítala, že ak niekto napíše nejakému úplne náhodnému človeku, šanca, že sa poznajú osobne, je tak jedna k miliónu. Ale čo ak predsa? Čo ak som práve ja tá miliónta? Alebo čo ak to, že mi napísal, nebola len náhoda?" ...