10. 12. 2015 (1)

1.9K 153 3
                                    

LionMike: Lily, si tam?

DarlingLily: Oh, ty si to dal do jednej vety! Normálne neverím vlastným očiam :O

LionMike: To, že si poloslepá je tvoj problém, nie môj...

DarlingLily: Sakra!

LionMike: Čo?

DarlingLily: Nehovorí sa „čo" ale „prosím"

LionMike: Tak teda: Prosím?

DarlingLily: Čo prosíš?

LionMike: Nehovorí sa „čo" ale „prosím" :D

DarlingLily: To iste :) Potom by to znelo divne, asi nejak takto: Prosím prosíš?

LionMike: Hej znie to divne...

DarlingLily: A čo teda chceš?

LionMike: Prečo si napísala to „sakra!" ?

DarlingLily: Pretože ma rozptyľuješ.

LionMike: Ja že ťa rozptyľujem? Veď ešte ani nevieš, čo som chcel...

DarlingLily: Je jedno, čo chceš. Stačí, že mi niečo napíšeš a mobil ma na to upozorní tak, že vibruje. A to ma rozptyľuje.

LionMike: To si to nemôžeš vypnúť?

DarlingLily: Nie, to nejde.

LionMike: To je smola... A späť k tomu „sakra!"

DarlingLily: K akému?

LionMike: To si robíš srandu... Poloslepá so sklerózou? S kým sa to ja kamarátim...

DarlingLily: S kým?! No predsa SO MNOU! A teraz už vážne...

LionMike: Prečo?

DarlingLily: Chceš to vedieť? Tak dobre... Kvôli tebe som si do čaju namiesto cukru nasypala soľ!

LionMike: To fakt? :D

DarlingLily: No nie, vymýšľam si len preto, aby som ťa pobavila -_-

LionMike: Pekné od teba, že na mňa tak myslíš... Ale soľ do čaju? V dnešnej dobe ešte niekto pije čaj?

DarlingLily: Hej, niekto ho pije...

LionMike: A kto, prosím ťa?

DarlingLily: No predsa JA!

LionMike: A neskúšala si aj niečo iné? Napríklad... čo ja viem... kávu?

DarlingLily: Kávu? Fuj!

LionMike: Mal by som si začať robiť zoznam vecí, ktoré neznášaš...

DarlingLily: Čo? Aký zoznam?

LionMike: Takže... Lily neznáša: ...futbal ... kel... kávu... niekedy mňa...

DarlingLily: ... takmer všetkých ľudí, ktorých poznám... niekedy samu seba... školu, už len zo zvyku...

LionMike: ... ľudí, ktorí ju provokujú...

DarlingLily: ... tých, ktorí sú otravní (ako ty, Mike)...

LionMike: ... alebo sa rýchlo urazia (ako ty, Lily)...

DarlingLily: ... alebo tých, čo prekrútia každé slovo (ako ty, Mike)...

LionMike: ... a aj tých, čo nechápu vtipkovanie (ako ty, Lily).

DarlingLily: Žeby ti došli bodky?

LionMike: Bodky? Prečo?

DarlingLily: Za tou poslednou správou máš iba jednu :)

LionMike: To je preto, lebo som to chcel ukončiť. Takto by sme to tu mohli vypisovať aj do Vianoc :)

DarlingLily: Tie dva týždne by sme to už hádam zvládli :D

LionMike: :D

DarlingLily: Tak pridám ešte jednu a poslednú vec: vo všetkom majú výnimku Mike a Lily :D

LionMike: To znie dobre... Trochu mi to pripomína našu učiteľku informatiky.

DarlingLily: Hej? Prečo?

LionMike: Jej heslo totiž znie: V učebni sa neje, nepije, nefajčí, nenadáva a vo všetkom má výnimku Stevensonová. (akože ona sama) :D

DarlingLily: :D Už mi zovrela nová voda na čaj, tak už radšej končím, nech ma zase nepopletieš ako predtým :)

LionMike: Ja a popliesť ťa? To by som si nikdy nedovolil...

DarlingLily: Tým by som si nebola taká istá...


Takže dúfam, že sa nová časť páčila a tí, ktorí chodia na tú istú školu ako ja, určite presne vedia, ktorú učiteľku som tam na konci myslela... Ak nie, tak na to choďte vylučovacou metódou, určite sa dopátrate :)

A ďakujem @Sofinka11 za recenziu na tento príbeh :)

PS: Na novom covery sa už pracuje... Tak uvidíme, čo z toho bude :)

My friend from London (texting)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora