13. 12. 2015 (1)

1.6K 140 13
                                    

Nápad to bol síce dobrý, lenže malo to jeden háčik. Niektorí totiž boli v klube príliš krátko na to, aby som vedela či s niekým chodia alebo nie. A pýtať sa Marcusa? To som mu už rovno mohla povedať všetko pekne od začiatku, čím by som sa stala terčom jeho posmechu na najbližších niekoľko týždňov. Lenže ako som to mala urobiť?

Zapípal mi mobil a ja som sa šla hneď pozrieť, kto to je. Už ma ani neprekvapovalo, že mi Mike znovu píše. Za ten týždeň a pol, sa z toho stal už takpovediac zvyk.

LionMike: Dostal som úžasný nápad!

DarlingLily: Hm, úžasné...

LionMike: Vidíš, príde ti to úžasné a ešte ani nevieš o čo ide!

DarlingLily: -_-

LionMike: Chceš to teda vedieť?

DarlingLily: Nie, nechcem.

LionMike: Ide o to, že...

DarlingLily: Ktorej časti vety „Nie, nechcem." si nerozumel?

LionMike: Asi tomu „áno" :)

DarlingLily: Ale veď tam žiadne „áno" nie je!

LionMike: Nie je, ale malo byť :)

DarlingLily: Kde?

LionMike: No miesto toho „nie".

DarlingLily: Takže to malo byť: „Áno, nechcem" To znie divne... Ale význam to má rovnaký, takže pre mňa za mňa...

LionMike: Malo to byť: „Áno, chcem." A čo máš dnes takú zlú náladu?

DarlingLily: Niekto mi nechce povedať, ako sa volá jeho kamarát, to bude tým...

LionMike: A kto?

DarlingLily: No predsa ty!

LionMike: Ahá, ty to ešte stále riešiš...

DarlingLily: No nie, už som to dávno vzdala -_-

LionMike: Tak si to teda vzdala, alebo to riešiš?

DarlingLily: Niekto tu zjavne nechápe iróniu. :(

LionMike: A kto?

DarlingLily: Ešte stále ty! A napíš už konečne, čo si to chcel!

LionMike: Ide o to, že...

DarlingLily: Takúto vetu si už raz napísal -_- Má to aj nejaké pokračovanie?

LionMike: Hej, má :)

DarlingLily: A dočkám sa ho vôbec?

LionMike: Kto si počká, ten sa dočká! :D

DarlingLily: -_-

LionMike: ...že by sme sa stretli! Chápeš, teraz keď vieme, že sme obaja z Londýna...

DarlingLily: A to nie je jednoduchšie mi rovno povedať ako sa voláš?

LionMike: Nie, nie je.

DarlingLily: Super... Lenže ten tvoj úžasný plán má jeden háčik.

LionMike: Aký?

DarlingLily: Ja nechcem, aby si ty vedel, kto som!

LionMike: Neboj sa, myslel som na všetko... :)

DarlingLily: Tak to som teda zvedavá...

Najprv som jeho plánu nerozumela, no s každou ďalšou správou, ktorú mi v ten deň poslal som začínala mať pocit, že to možno nie je až tak zlý nápad. Bola som až príliš zvedavá na to, aby som sa vzdala tejto príležitosti. Čo ak už nikdy nebudem mať ďalšiu možnosť odhaliť ho?

Zhlboka som sa nadýchla a v šere prichádzajúcej noci som sa rozbehla na zastávku. Nebo bolo zamračené ako keby malo každú chvíľu začať pršať, no mňa to veľmi netrápilo. Bola som až príliš zamestnaná myšlienkami na to, čo sa chystám urobiť.

Ako si myslíte, že dopadne ich stretnutie? A ako to vlastne Mike vymyslel, že sa stretnú ale nespoznajú?

My friend from London (texting)Where stories live. Discover now