Už asi po stýkrát mi zapípal mobil, lenže ja som sa neobťažovala pozrieť, kto mi píše. Bola som si totiž takmer istá, že je to Will... A s tým som sa v tejto chvíli nechcela o ničom baviť.
Napokon som to predsa len nevydržala a pohľadom prebehla tých niekoľko správ, ktoré mi zatiaľ napísal. Bolo to stále dookola to isté.
OnlyWilly: Kto je ten Mike?
OnlyWilly: Poznám ho?
OnlyWilly: Odkiaľ ho poznáš ty?
OnlyWilly: Teraz už vážne... Kto to je?
OnlyWilly: Emily?
DarlingLily: Ja neviem!
OnlyWilly: Emily, neklam! Musíš predsa vedieť, kto to je -_-
DarlingLily: Ale ja to vážne neviem...
OnlyWilly: Ak si mi chcela klamať, tak si si mohla aspoň vymyslieť nejakú uveriteľnejšiu výhovorku -_-
DarlingLily: Ale to nie je výhovorka... ani klamstvo.
Čakala som, že to nepochopí... Presne preto som mu nechcela odpísať. Lenže raz by som mu to aj tak musela nejako vysvetliť a čím skôr to budem mať za sebou, tým lepšie.
OnlyWilly: Ak si mi chcela písať takéto hlúposti, tak to si mi nemusela písať vôbec!
DarlingLily: Fajn, ako chceš.
OnlyWilly: Emily, počkaj!
OnlyWilly: Emily...
Chcel predsa odpoveď, tak ju dostal. To, že mu nestačila, bol jeho problém, nie môj...
DarlingLily: Ja nikam neodchádzam, ja len... myslela som si, že mi veríš :(
OnlyWilly: Veď ja ti predsa verím, Emily.
DarlingLily: Vážne? Tak prečo nedokážeš pochopiť, že ja proste NEVIEM, kto je Mike? Proste si len píšeme a... ja vážne neviem, kto to je :(
OnlyWilly: To si len tak píšeš s niekým, koho nepoznáš?
DarlingLily: A s kým si mám podľa teba písať?
OnlyWilly: Čo ja viem? So mnou...
DarlingLily: To práve robím :)
OnlyWilly: ... s Marcusom...
DarlingLily: Ten stráca mobil každú chvíľu, s tým by to nešlo.
Marcus naozaj menil mobil prakticky stále, čoho dôkazom bolo aj to, že ho včera nechal u mňa v nemocnici.
Vlastne som ani nechápala, ako si s ním mohol Mike písať. Možno si ani poriadne nepísali, len tak občas a krátko, a v podstate o ničom... Lenže čo ak nie?
OnlyWilly: ... mojou mamou...
Na okamih som sa pokúsila si predstaviť, ako by to vyzeralo, keby som si písala s tetou Sarah. Jediné, o čom by sme si písali, by bolo moje zhoršenie sa v učení... a v dochádzke... a proste vo všetkom.
DarlingLily: To myslíš vážne? -_-
OnlyWilly: Pokoj, to bol len pokus o vtip :D
DarlingLily: Ešte že tak. A okrem toho, teraz je aj tak aj s tvojím otcom na tej služobnej ceste a nedá sa im tam dovolať. Inak by tu už dávno boli a zisťovali, čo sa mi stalo :D
OnlyWilly: :D Keď už sme pri tom, ako sa cítiš?
DarlingLily: Celkom sa to dá... ešte ma trochu bolí hlava, každú chvíľu chodím na nejaké vyšetrenia, ale zatiaľ sa všetci tvária, že ma čoskoro pustia. Dúfam, že to „čoskoro" nebude o mesiac, ale čo najskôr, lebo už sa tu začínam celkom slušne nudiť...
OnlyWilly: Tak to ti verím :) Ale až tak sa asi nenudíš, keď si píšeš s tým Mikeom či ako sa volá...
DarlingLily: Vážne sa o ňom musíme baviť? :(
OnlyWilly: Hej, musíme! Nechcem, aby si skončila ako sestra jedného môjho kamaráta.
DarlingLily: Čo sa s ňou stalo? :O
OnlyWilly: Vieš... Písala si s jedným chalanom, o ktorom si myslela, že je celkom v pohode a nakoniec, keď sa mali stretnúť, ju uniesol a chcel za ňu výkupné... Našťastie to prežila, ale jeho nikdy nechytili. Čo ak je to niekto taký?
Nad týmto som nikdy nerozmýšľala... Vždy som brala Mikea ako kamaráta, ako niekoho, kto je ku mne úprimný a nikdy by mi úmyselne neublížil. Na našom prvom stretnutí sa mi síce nič nestalo, lenže čo ak mu to vtedy jednoducho nevyšlo?
Začínala som sa báť, že to celé bola len nejaká hra a Mike v skutočnosti nie je taký, ako sa zdá...
Okamžite som sa v mobile preklikala k správam s ním. Ako som mohla byť taká hlúpa a nikdy od neho nezistiť, prečo mi píše? Jasné, že som sa o to už pokúšala, lenže odpoveď ako „len tak" mi v tejto chvíli nestačila.
DarlingLily: Mike?
LionMike: Hmm?
DarlingLily: Prečo mi píšeš?
LionMike: Vážne si myslíš, že to len tak zistíš? :)
DarlingLily: Teraz ale vážne, musíš mi odpovedať!
Vedela som že to bude brať ako nejaký vtip, hoci v skutočnosti som to tak nemyslela.
LionMike: Veď už som ti dávno povedal, že len tak :)
DarlingLily: Chcem vedieť naozajstný dôvod!
LionMike: Inak čo? :D
DarlingLily: Inak si s tebou prestanem písať!
LionMike: To by si urobila? Ale veď... do teraz ti to nevadilo.
DarlingLily: Ale teraz mi to vadí, tak mi to láskavo povedz!
LionMike: Nepoviem :D
On to ešte stále nepochopil? Stále mu nedošlo, že to myslím vážne? Vedela som, že mu musím dať najavo, že sa odpovedi jednoducho nevyhne, a v tej chvíli existoval len jediný spôsob, ako to dosiahnuť.
DarlingLily: Dobre, ako myslíš! Ale nečakaj, že ti ešte niekedy odpíšem!
Hodila som mobil na posteľ a pokúšala sa zabrániť slzám. Bola som vážne celý čas taká hlúpa? Možno mi hovoril pravdu a naozaj mi napísal len tak... Lenže čo ak mi celý čas klamal?
Tak čo si myslíte? Je Mike naozaj slušný chalan alebo sa tak len tvári a celý ten čas, čo si s Emily písal, jej klamal?
Do konca nám už zostáva len približne niečo okolo 10 častí a pri troche šťastia možno stihnem tento „príbeh" dokončiť ešte pred koncom školského roka... Ešte uvidím :)
Ďalej by som vás chcela poprosiť, aby ste si pozreli práce v súťaži Wattpad Star od LiaFee a zahlasoveli za príbehy, ktoré sa vám budú páčiť :)
YOU ARE READING
My friend from London (texting)
Teen Fiction„Niekde na internete som nedávno čítala, že ak niekto napíše nejakému úplne náhodnému človeku, šanca, že sa poznajú osobne, je tak jedna k miliónu. Ale čo ak predsa? Čo ak som práve ja tá miliónta? Alebo čo ak to, že mi napísal, nebola len náhoda?" ...