Βανεσας pov'
Ακουγα με προσοχη την ιστορια της Βαλεριας. Ολα αυτα εγιναν μεσα στο σπιτι μου? Ξερωντας ολοι τα παντα και μονο εγω να ειμαι στο σκοταδι. Μαλιστα! Πολυ ωραια!
"Βανεσα πες κατι.." με υκετευει η Βαλε.
Να πω τι ας πουμε? Με την ευχη μου?"Τι θες να σου πω; " της λεω τελειως ξερα χωρις να την κοιταξω στα ματια.
"Αυτη την αντιδραση φοβομουν γι'αυτο δε σου μιλουσα.."
Α τωρα θα γινει χαμος!" Αληθεια; Και τι περιμενες να σου πω δηλαδη; Μπραβο; Ειναι ο αδερφος μου Βαλερια!! Θα επρεπε να το ξερω! Εκτος αυτου, θα μπορουσα και να σε συμβουλευσω..Αλλα εσυ προτυμησες να μου το κρατησεις κρυφο; Να γινοντε ολα πισω απο την πλατη μου κι εγω να μη ξερω τιποτα! Ο μαλακας της υποθεσης δηλαδη! Και τι καταφερες με αυτο; Να τσακωνομασται! "
Λεω και πραγματικα εχω τοσα νευρα! Επρεπε να το ξερω, εγω δεν τους κρυβω ποτε τιποτα, και ειδικα αν ηταν τοσο συμαντικο! Εχω σηκωθει απο την καρεκλα και φωναζω με ολη μου την ψυχη .." Εσυ Στελλα; Το ηξερες και δε μου ειπες τιποτα; Αληθεια; Θα σας κραταγα εγω ποτε κατι τετοιο κρυφο; "
Κανει να πει κατι η Βαλερια ομως η Στελλα σηκωνεται απο το κρεβατι φανερως νευριασμενη και με πλησιαζει.." Ακουσε με προσεκτικα! Δεν της αξηζει αυτη η συμπεριφορα σου! Θα μπορουσε να μη σου εχει πει τιποτα, αντιθετως στα ειπε ολα και ηθελε απο την πρωτη στιγμη να σου μιλησει γαμωτο, αλλα δεν ηξερε πως! Εχει και αυτη αισθηματα ξερεις! Το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να την βοηθησεις και οχι να της φωναζεις! Αν θες λοιπον να ξεσπασεις.. ξεσπασε πανω μου! "
Φωναζει δυνατα ενω κανει εντονες κινησεις με τα χερια της και με κοιταει ευθεια στα ματια .Θελω να κλαψω με τα λογια της. Ξερω πως δε το κανει για να στεναχωρηθω αλλα για να ταρακουνηθω και να καταλαβω καποια πραγματα. Δεν εχουμε μαλωσει ποτε για ουσιαστικα πραγματα τοσα χρονια. Ο πιο σοβαρος καυγας που ειχαμε ηταν οταν η Στελλα ειχε βαλει μεχρι και την τελευταια σταγωνα του αγαπημενου και πανακριβου αρωματος της Βαλεριας η οταν η Βαλε παραλιγο να μου καψει τα μαλλια με μια ισιωτικη. Ποτε κατι σαν κι αυτο.
Την κοιταζα χαμενη μη ξερωντας τι πρεπει να πω ! Απο την δυσκολη θεση με εβγαλε η Βαλε η οποια σηκωνεται απο το κρεβατι και μας πλησιαζει. Παιρνει μια βαθια ανασα και ξεκοιναει ."Δεν ειναι αυτος τροπος.. να τσακωνομαστε. Ποτε δε το καναμε και ουτε τωρα θελω. Θα μιλησουμε και θα βρουμε μια λυση. Βανεσα ομως σκεψου τι σε πειραζει περισσοτερο.. το οτι μου αρεσει ο Φιλιππος η που δεν ηξερες τιποτα; Γιατι εχει μεγαλη διαφορα.. Σου ζηταω πραγματικα συγγνωμη για ολα. Θα το καταλαβω οτι κι αν αποφασησεις.. " λεει με απολυτη ηρεμια και μου θυμιζει την παλια λογικη Βαλερια .
Ειχα μεινει με τα λογια της, ημουν πολυ υπερβολικη τελικα. Αντι να μιλησω ειχα την αναγκη να την παρω μια αγκαλια .. ετσι κι εκανα.. ηταν μια αγκαλια που ελεγε πως ολα θα πανε καλα.
"Ναι.. ολοι μαζι και ο ψοριαρης χωρια.. " λεει η Στελλα που ειχε μεινει στην ακρη και μας κοιτουσε με θυγμενο υφος.
"Ελα εδω χαζη.." της λεω και την τραβαω απο το χερι και και ολες μαζι καναμε μια ομαδικη αγκαλια. Ειναι τα παντα για μενα ακεφτηκα..
Μετα καθησαμε στο κρεβατι και το ηξερα πως ειχε ερθει η ωρα που επρεπε να μιλησω." Πριν με ρωτησες τι με πειραξε πιο πολυ.. " καθαριζω τον λαιμο μου για να συνεχισω ενω εκεινες με κοιτουν με προσοχη.
" λοιπον η αληθεια ειναι πως δε ξερω τι με πειραξε περισσοτερο. Βαλερια ο αδερφος μου δεν κανει για σενα. Οχι επειδη ειναι αδερφος μου αλλα γιατι ειναι ενα κολωπαιδο και μισο! Χθες ηταν με ξανθια , αυριο με κοκκινομαλλα και μεθαυριο με καστανη. Το ειπε και ο ιδιος αλλωστε, δεν ειναι για σχεσεις.. Θα σε πληγωσει, οσο αναφορα για το οτι δε μου το πες απο την αρχη δε πειραζει.. σε καταλαβαινω. Και συγγνωμη για πριν."
Με κοιταζει και δινει προσοχη σε καθε λεξη που λεω, διχνει να το σκεφτεται αλλα μετα απαντα με απολυτη σιγουρια.." το ξερω. Γαμωτο το νιωθω πως εχουμε τα ιδια συναισθηματα αλλα μαλλον οχι και τα ιδια θελω. Ξερω τι παιδι ειναι, αλλα θελω να το ρισκαρω, μου εχει ηδη κανει την ζημια.. Τωρα η ολα η τιποτα! "
Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εννοει γιατι δεν εχω ερωτευτει ποτε..ομως σιγουρα μπορω να καταλαβω ποσο δυνατα αισθηματα εχει για εκεινον. Ελπιζω να μη την πληγωσει..
"Τοτε προσπαθησε το και ο,τι χρειαστεις θα σε βοηθησω! Εξαλου αδερφος μου ειναι!" Της λεω με φυσικοτητα και της χαμογελαω.
"Σ'ευχαριστω! " μου λεεθ με ενθουσιασμο. Φαινεται αυτη η λεξη να πηγαζει απο βαθια μεσα της. Το λεει και το εννοει."Αντε τωρα αφου τα ειπατε και ολα καλα.. δεν φευγουμε γιατι ενα δεντρο περιμενει να στοληθει σπιτι μου;" πεταγεται η Στελλα.. Ωωω.. ειχα ξεχασει τελειως οτι πλησιαζουν τα Χριστουγενν... Πρεπει να στολισω το δικο μου δεντρο.. Αα και σε δυο μερες κλεινουν τα σχολεια.. την τριτη. Λατρευω τα Χριστουγεννα, δωρα, γλυκα , χιονι, κρυο .. καιρος για δυο!
Χαιρετησα τα κοριτσια και αποφασησα να κατεβω στο υπογειο να παρω ολα τα χριστουγεννιατικα στολιδια, ωρα για δραση!!
Ελπιζουμε να σας αρεσε, βαλαμε για πρωτη φορα τις κολλητες να τσακονοντε.. δεν ηταν κατι Ιδιαιτερο. Το επομενο ομως σας υποσχομαστε να εχει σκηνη απο #βαρκος η #μανεσα η οπως σας αρεσει να το λετε!! Μονο που εχουμε μερικα παραπονα
Απο εσας.. για να βαζουμε κι εμεις τα δυνατα μας για να βγαινουν καλα τα κεφαλαια και να σας αρεσουν πρεπει να μας εμψυχωνεται και να ανεβαινει η διαθεση μας! Βλεπουμε οτι το διαβαζουν πολλα ατομα πανω απο 200 και κανουν like μονο οι 60? Τοσο δυσκολο ειναι να πατατε like στο τελος? Σας παρακαλουμε.. μας βοηθαει!!! Επομενο αυριο!! Καληνυχτα!~VOTE-COMMENT-SHARE~
YOU ARE READING
When I Lost My Memories.
Teen FictionΗ Βανεσα ειναι μια 18χρονη ομορφη κοπελα που ζει με τους γονεις και τον μεγαλύτερο αδερφο της στην Θεσ/νικη . Ειναι στην τελευταια ταξη του λυκειου και περιμενει πως και πως να ξεκινήσει τις σπουδές της.. εχει δυο πολυ καλες φιλες που ειναι σαν αδερ...