Βανεσας pov'
Ανοιγω αργά αργά τα ματια μου αλλά τα κλείνω ξανά μόλις αντικριζω το εκτηφλοτικο φως που προέρχεται απο το παράθυρο μου. Κατάραμενα παντζούρια..! Σηκωνομαι απο το κρεβάτι και πηγαίνω βαριεστημενα μέχρι το μπάνιο. Έχω εναν τρομερό πονοκέφαλο, γιατί όμως..?
Ααα.. ναι , μετα απο 3 τεκιλες 5 σφινακια και ενα μισο ουίσκι, γιατί μόλις με είδε ο Φίλιππος μου το πήρε απο τα χέρια, θα μπορουσα να είμαι και χειρότερα!
Αφού κάνω τις πρωινές μου ανάγκες και πάω να ντυθω για να κατεβω για πρωινό και να πάρω καμια ασπιρινη να συνελθω ,βγάζω την μαύρη μου φόρμα και την μπροντο μου μπλούζακι στο κρεβάτι και βγάζω αυτό που φοράω
Τι είναι αυτό που φοράω? Το μικροσκοπικό λευκό μου νυχτικό στις 22 Δεκεμβρίου? Τι στο καλό με έπιασε χθ...
Όχι.. όχι όχι όχι! Όχι δε μπορεί.. δε δε γίνεται, όχι!! Τρέχω γρήγορα και ανεβαίνω πανω στο κρεβάτι ψάχνοντας κάποιο στοιχείο κάτι.. να δω απλα αν αυτά που θαμαμαιι είναι όλα αλήθεια και όχι απλα ένα όνειρο.. Τελικά μετα απο πολύ ψαξημο κι εμένα να χτυπιεμαι στο κρεβάτι δεν βρήκα τίποτα το σημαντικό. Καθησα σταυροπόδι και πήρα μια βαθιά ανάσα να ηρεμησω . Έλα τώρα Βανέσα πως μπορεί να πιστεψες οτι όλα αυτά ηταν αλήθεια.. Αποκλείεται να ερχόταν σπίτι σου μέσα στη μαυρη νύχτα και μάλιστα να τον φιλουσες κι όλας.. Για το νυχτικό μου, κάποια λογική εξήγηση θα υπάρχει. Αποφασίζω να μη δώσω άλλο σημασία και να ντυθω.Έφαγα αργά το πρωινό που μου έφτιαξε ή μαμά κοιτάζοντας παιδικά με τον Φίλιππο. Εκείνος έχει μια περίεργη στάση απέναντι μου σαν κάτι να τον απασχολεί, σαν να μου κρηβει κάτι. Με κοιτάζει σαν να είμαι γυαλί έτοιμο να σπάσει. Τι στο καλό έχει παει στραβά σήμερα? Γρήγορα θυμηθηκα πως χθες κοιμήθηκε στο σπίτι της Βαλεριας . Αλλά και ο Δημήτρης είπε πως θα γύριζε σπίτι τη Στέλλα. Πρέπει οπωσδήποτε να βρεθούμε να μου πουν τι συνέβει! Αφήνω το μπολ με τα δημητριακά μου στο τραπέζι και πεταγομαι απο τον καναπέ .
"Παω επάνω! " ανακοινωνω και ανεβηκα με αστραπιαία ταχύτητα τις σκάλες .
Ψάχνω απεγνωσμένα το κινητό μου στην χθεσινή μου τσάντα κάτω απο τα σκρπασματα, παντού.. Να το! Το ανοίγω εύκολα και γρήγορα εφόσον δεν έχω κανέναν κωδικό ή μοτυβο και βλέπω μπροστά μου τις σημειώσεις σαν να το έκλεισα έτσι χθες. Διαβάζω.. και αυτό που διαβάζω... τι στο καλό είναι αυτό!? Ή σημείωση λέει:*τα χαρτιά εύκολα χανονται . Σίγουρα όμως αυτό θα το δεις. Καλημέρα, έπρεπε να φύγω, θα τα πουμε σύντομα..
-Μ. *
YOU ARE READING
When I Lost My Memories.
Teen FictionΗ Βανεσα ειναι μια 18χρονη ομορφη κοπελα που ζει με τους γονεις και τον μεγαλύτερο αδερφο της στην Θεσ/νικη . Ειναι στην τελευταια ταξη του λυκειου και περιμενει πως και πως να ξεκινήσει τις σπουδές της.. εχει δυο πολυ καλες φιλες που ειναι σαν αδερ...