LA

4.7K 114 6
                                    

Zostałam nominowana przez agatarekus za co dziękuję. Dawno tego nie robiłam z braku czasu. Dziś postanowiłam zrobić wyjątek. Nie wiem czy to właściwe pytania i przepraszam jeśli nie są prawidłowe gdyż mam straszny chaos w swoim koncie na wattpadzie.

1. Jak długo piszesz na wattpadzie?
Nie wiem. Chyba z rok na tym koncie.
2. Jak odkryłaś wattpad?
Trafiłam na niego gdy dostałam nowy telefon i szukałam ciekawych czytników i gier.
3. Praca, którą najlepiej ci się czytało?
Zdecydowanie "Od nienawiści do miłości". Nie pamiętam kto to napisał ale kocham tą historię.

4. Jakie miejsca chciałabyś najbardziej zwiedzić, albo odwiedzić?
Jest wiele takich miejsc jednak najbardziej chciałabym wrócić do Giant's Causeway w Irlandii lub zwiedzić Australię.

5. Leciałaś kiedyś samolotem? Jak tak to gdzie i jakie miałaś przeżycia?
Rok temu leciałam do Irlandii. Miałam przesiadkę do drugiego samolotu we Frankfurcie gdzie na lotnisku czekałam pięć godzin żeby wreszcie dolecieć do Irlandii, ale było warto. Przeżycie nie do opisania. Chmury przypominają śnieg, w samolocie dają darmowe napoje i przekąski. Moment startu, gdy wbija cię w fotel, jest bardzo fajny. Minusem jest ból głowy i zatkane uszy ale coś do żucia i głośna muzyka w słuchawkach czynią cuda :-)

6. Wymień swoje ulubione piosenki na doła.
Hmm... Jain - Come, Tom Odell - Another love, Genesis - I can't dance, James Bay - Hold back the river, Le tigre - Deceptacon i wiele innych, których teraz nie pamiętam.

7. Od kiedy masz ferie?
Od 1 lutego ale będę chodzić do szkoły jeszcze do 3 lutego na cztery godziny dziennie.

8. Umiesz lub lubisz rysować? Jak tak to jaką techniką najbardziej lubisz?
Kiedyś dużo rysowałam. Teraz raczej tego nie robię chyba, że nudzę się na lekcjach. Nie wiem czy to potrafię ale wydaje mi się, że dobrze mi to szło zanim przestałam.

9. Jak reagujesz na każdą nową gwiazdkę lub ogromną liczbę wyświetleń?
Cieszy mnie to. To miłe choć przyznam, że cenię także komentarze, a zwłaszcza te z krytyką bo pokazują mi jakie błędy popełniam i czego się muszę jeszcze nauczyć.

10. Ciełaś się kiedyś?
Nie. Dla mnie to ostateczny sposób na wołanie o pomoc lub zwrócenie czyjejś uwagi. Nigdy nie czułam takiej potrzeby choć raz przeciełam sobie rękę maszynką do golenia żeby zobaczyć co ludzie w tym widzą. Jak dla mnie robią to ci, którzy czują się samotni i potrzebują pomocy.

11. Co myślisz o Gang girl?
Nie skończyłam jeszcze czytać. Jak na razie nie potrafię ocenić ale podoba mi się sposób w jaki opisujesz zdarzenia i osoby w swojej historii.

Ja nominuję:

AnaLeFay
pusssia
RaKwiatkowska
MarynaLinchuk

Pytania:
1. Twój ulubiony gatunek muzyki?
2. Ulubione historie z wattpada?
3. Najgorsze wspomnienie z dzieciństwa?
4. Gdybyś mogła coś zmienić w swoim życiu co by to było?
5. Wyobraź sobie, że przechodząc przez park widzisz wychudzonego, przerażonego psa, który ledwo stoi na nogach. Co robisz w takiej sytuacji?
5. Za co lubisz wattpad?
6. Twoje największe marzenie?
7. Lubisz zwierzęta?
8. Jaki jest twój stosunek do Boga?
9. Wolisz wieś czy miasto?
10. Czego boisz się najbardziej?
11. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?

Ważna informacja:
TYCH, KTÓRZY KIEDYKOLWIEK PROSILI MNIE O PRZECZYTANIE I WYRAŻENIE OPINI O SWOJEJ HISTORII BARDZO PRZEPRASZAM ZA NIE ZROBIENIE TEGO. Coś się dzieje z moim kontem i nie mogłam sprawdzić wiadomości które otrzymywałam. Jeśli komuś nadal na tym zależy to dajcie znać wysyłając do mnie wiadomość. Napewno tym razem zajrzę i dam znać co myślę.

Rozdział następny będzie za kilka dni :-)

ZauroczonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz