Bu sabah yine şu lanet alarım caldı bu ne ya off okul vakti dimi benim aptal zekam işte bilirsiniz.Evet bugün okuluma gidicem arkadaşlarımı çok özledim ya onları görmek için sabırzıslanıyorum. Neyse bonyoya gidip rutün işlerimi haledim.Dolapı acıp okul kıyafetlerini alıp yatama atım ah lanet formalar üstümü giyinip makyajımı halledim "vay be bugün yine güzelim " icimden gecirirken birden annem seslendi "gece hadi kızım artık okula geç kalcaksın" annemin kılasikleri "tamam anniş geliyorum"paramı telefonumu cantamı alıp merdivenlerden indim babam yine maç izliyo şu erkekler maçlardan ne anlıyo bilmiyorum.
"Babiş seni seviyorum"dedim
"Kızım noldu kafana taşmı düştü" dedi ne yani ben herzaman derim.
"Yo babiş kafama taş düşmedi aşgolsun ya ben diyemezmiyim yani babiş bak beni fazla tutun okula geç kalcam yine"dedim ne yani evet geç kaldım sonuşta aman banane ya.
"Hadi gelin kahvaltıya bitanemlerim"dedi
"Anniş yine döktürmüşsün sultanım"dedim ve anneme gidip sarıldım öptüm eyvah okul unutdum ya.
"Ben geç kaldım görüşürün anniş babiş".dedim ve cıktım evden hemen pempiş arbama atladım ve okula sürmeye başladım.Ve sonunda okula gemiştim of yaa ben bu okulu yapanın...zil çaldı anlaşılan birinci ders gitti aman banane ya. Sonra bizim sınıfa cıkarken tam merdivenlerden düşçeken biri beni tutu. Kim tutu diye bakcaktım ve baktım.Aman allahım sana geliyorum çok yakışıklı kahretsin.Sonra cocuk sırıtıp duruyo ya salak sanki meraklıyım ona aptal.
"Dikkat etsene az daha düşcektin"dedi.
"Teşekkür ederim ya"dedim
"Önemli değil güzellik"dedi ben tabi kızarmazmıyım ya.Sonra o konuştu .
"Bu arada benim adım Ege seninki ne prenses"dedi ben şokk.
"Gece benim adım tanıştığıma memnun oldum"dedim çok tatlı kahretsin.
"Şeyy ben bu okulda yeniyimde gece bana okulu gezdirirmisin"dedi.Allahım büyük bi zevkle yaa.
"Tabi gezdiririm ama sınıfa cıkıp cantamı bıraksam olurmu"dedim.
"Olur hangi sınıf"dedi.
"12\G"dedim.
"Aa bende o sınıftayım tesadüffe bak yoksa kadermi acaba ya"dedi .Öküz ya bide yavşuyo aptal .
"Öküzmüsün sen ya kadermiş allahım ya ben seninle cıkmak deyil sevgili bile olmam salak şey"dedim.
"Onu bilemeyiz bi bakmışsın sevgiliyiz kısmet o işler canım"dedi.Salak ya ne kısmeti aptal,piç. Sakin ol gece sakin ol.
"Ay tamam gel okulu gezdiriyim seni"dedim.
"Tamam o zaman gezdir bakalım güzellik".Okulu gezdirdiyim zaman mutlu olmuş gibi ay galiba ben bu çocuğa aşıkmı oluyorum ?.Yok artık daha neler.Sonunda okul bitti arabama binip şu lanet okuldan gittim.Eve geldim zaten yorgundum hemen uyumuşum.