Sabah uyandığımda biri beni kollarla sarmış bi baktım bura egenin evi ve kıyafetlerim biz naptık ya. Hemen kalktım yapmış olamayız dimi ya ben en son uyuyodum. Egenin yüzüne yastığı bastırdım öyle bi sıcradıki havaya tabi buna gülünür.
"Ya kızım napıyosun sen ya"dedi isyan eder gibi.
"Öldürüyorum seni"dedim.
"Niye naptım ben yine"dedi.
"Aşkım biz akşam naptık"dedim.
"Bitanem napabiliriz uyuduk"dedi.
"Eee kıyafetler"dedim. Gerceği olmuştu bi kez ama tam deyil annem araya girmişti.
"Aşkım ben giydirdim"dedi ve göz kırptı. Ah şu göz kırpmalar yokmu.
"Hım tamam aşkım benim eve gitmem lazım"dedim.
"Tamam aşkım üstünü giyin cıkalım"dedi. Bende hemen kıyafetlerimi alıp banyoya girdim orda üstümü giyindim allahtan cantamda makyajım vardı. Hemen hafif makyaj yaptım saclarımı topladım ve banyodan cıktım. Su sesleri geliyodu ege heralde diğer banyoda ah bitanem ya. Bende aşağıya indim ve oturdum of karnım ağrıyo galiba acım hemen mutfağa gitdim çikolatalı süt aldım ve kendime sandivic yaptım tabiki egeyede.
"Aşkım podyuma cıkmıcanya"dedim.
"Ha ha ne yiyoruz"dedi.
"Sandivic yaptım beyenemedinmi"dedim. Pek beceremem ama güzel oldu cünkü ben şaun yiyorum. Evet ege sandivici aldı bi ısırık aldı. Nolduya hemen yüzünü buruşturdu.
"Aşkımm iyimisin halbuki bende yiyorum"dedim.
"Ben senin elinden zehir bile yerim, ayrıca süper olmuş bitanem ellerine sağlık kedicik"dedi. Evet zafer benimdir oleyy oleyyy.
"Yediysen cıkalım"dedi ne cabuk yedi ya hayvan.
"Aşkım ne cabuk yedin sen ya"dedim.
"Aşkım ben senin gibi yavaş yavaş yemiyom"dedi.
"Ukalasın biliyomusun"dedim.
"Evet aşkım öyleyimdir"dedi. Kendini beyenmiş.&&&&&&&&&&&&
"Teşekkür ederim bitanem"dedim.
"Rica ederim prenses"dedi. Onun dudağına kücük bi öpücük bıraktım ve arabadan indim evet onun ailesi burda ama işi varmış. Babam daha cıkmamıştır evden bugün onu takip edicem evet annem öleli 3 yıl gecti ama hala yokluğu belli. Hemen eve girdim babamın sesini duydum. Hemen bende indim ve babam cıkmıştı çoktan bi taksi cevirdim ve ona öndeki arabayı takip et dedim. Ay hani böyle filimlerde olurya aynı öyle. Ege bu aralar bana soğuk davranıyo yani ben öyle hissediyorum. Evet babam durdu ve bi eve girdi kapıyıda bi kadın acmıştı. Hayır olamaz annemi aldatamaz dimi ya annem öleli kac gün oldu ya nasıl yapar bunu bana,anneme,. Arabadan indim ve o eve doğru yürümeye başladım kapıyı kücük bi çocuk acmıştı yok ya çocuklarıda olmadı heralde dimi ya off.
"Kim geldi alper"dedi kadın. Kadın beni görünce şaşırdı hemde çok şaşırdı tabi kendi sürtük olduğu icin bizim yuvamızı bozan sürtük.
"Murat gelsene"dedi kadın yani sürtük. İşte babamda geldi oda aynı şekil bana baktı.
"Kızım ne işin var burda"dedi babam.
"Baba! Bu sürtük icinmi kızını bıraktın eve hic gelmedin bana sarılmadın hepsi bu sürtük icinmi baba!"dedim sesimi baya yükseltim.
"Ona bida sürtük dersen"dedi babam ve elini kaldırdı ne yani bana vurcakmıydı lanet herif o artık benim babam olamaz bitdi.
"Vur hadi vursana!"dedim. İşte babam vurdu bana gözümden bi yaş aktı o beni korurdu ama şimdi kendi vurdu bana.
"Artık senin gece diye bi kızın yokkk!"dedim ve ağlıyarak taksiye bindim. Ve taksiye parayı ödeyip ve girdim.
"Leyla sultan ben gidiyorum"dedim.
"Nere kızım"dedi.
"Ooo adi herif artık babam deyil benim!"dedim ve odama cıktım kıyafetlerimi bavula koydum ve paramı alıp odadan cıktım. Ve kendi arabama bindim ve hızlı sürmeye başladım diroksona vuruyodum.
"Nedennnn nedennn bizzz!!!"dedim bağırarak annemi kaybetdim bide babamı artık ona baba bile denmez adı herif ve pisliğinn teki. Gözlerim kararıyodu ve başım dönüyodu of çok kötüyüm.
İlerden bi tır geliyodu ve sonrası karanlık...