29.Bölüm Sen Benimsin

248 11 1
                                    


"Konuşmadığımız her dakika sen kaybetmekten korkuyorum"

İyi okumalar...

Sabah kalktım bu sefer annem uyandırmamıştı beni ne kadarda yokluğu belli annem öleli 2 hafta gecti ne ben yemek yedim odamdan cıkmadım, hep ağladım durdum ama artık hayata başlamam lazım. Hemen bayoya gitdim aynaya baktım yemin ederim kendimden korktum ha. Hemen duş aldım dolapımın karşısına gecti bi tane kot şort ve askılı atletimi giydim üstünede ince hırka, sacımı ördüm yan omuzumdan aşağıya bıraktım hafif makyaj yaptım işte eski gece dönmüştü artık. Odamdan cıktım aşağıya indim herkez burdaydı egenin ailesi bile kahvaltı yapıyodular beni cağırmışlardı ama gitmedim ece ve melisa gelip bana sarıldılar bende onlara sarıldım sonra masaya egenin yanına oturdum babamın gözleri bendeydi bunu hissedebiliyorum.
"Kızım iyimisin"dedi babam, konuşmuyodum kimseyle başımı onayladım sadece sanki artık herşey bitmiş gibi hayatı bıraktım ben.
"Kızım randuvu aldım piskolog doktoruna gidicez ikimiz"dedi başımı onayladım ve gülümsedim, gülümsedim ama bu gercek deyildi icimde fırtınalar kopuyodu sanki. Herşey üst üste geldiki çok yoruldum , hayat babamla beni çok yordu gercektende annem hep derdiki "Umutlu ol umudunu kesme prenses kızım benim" derdi ve bende umudumu kesmicektim.
"Canım alışverişe cıkalımmı"dedi melisa gercekten çok iyi arkadaşlarım vardı.
"Tamam"dedim sesim o kadar korkak cıkmıştıki be bile artık kendimi tanıyamıyodum.

**********************

Alışveriş merkezine geldik hemen bi mağzaya girdik ben siyah şeyler deniyodum cünkü artık hayatım kararmıştı denedim ve çok güzel oldu

Alışveriş merkezine geldik hemen bi mağzaya girdik ben siyah şeyler deniyodum cünkü artık hayatım kararmıştı denedim ve çok güzel oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve ayakabılarımda güzeldi hemen cıkartıp kasaya gitdim ve ödedim kızları beklemeye başladım.

Kimden:Yakışıklı Odunum

"Akşam hazır ol kıyafetin herşeyin odanda onları giy gel, seni seviyorum :)"

Acaba naptı bu ya merak etdim şimdi kızlarda gelmişti hemen taksiye bindikve ben eve gitdim hemen odama cıktım yatağın üzerinde su yeşili önü kısa arkası uzun bi elbise ve papatya tacı. Hemen duşa girdim ve cıktım, hemen elbiseyi giydim sacımı maşa yaptım ve tacı taktım ama ayakkabı yokmu ya.

Kimden:Yakışıklı Odunum

"Ayakkabı giyme sakın ;)"

Diye bi mesaj okudum bende giymedim işte kapı calıyodu hemen aşağıya indim actım ege şık gözüküyodu hemen beni kucağına aldı arabaya bindirdi.
"Ege nereye gidiyoruz"dedim.
"Soru sorma"dedi. Bende öyle yolları izledim ve araba durdu ama burda sahil ve hic bişe yok.
"Aşkım d9n gözlerini kapatıcam"dedi ve gözlerimi bağladı ve arabadan indik ve benim kapımı actı beni kucağına aldı. Ve gidiyoduk işte geldik heralde beni kucağından indirdi ve gözlerimi actı omzuma kücük bi öpücük bıraktı inanmıyorum bunu egemi yaptı çok güzel ya.

 Ve gidiyoduk işte geldik heralde beni kucağından indirdi ve gözlerimi actı omzuma kücük bi öpücük bıraktı inanmıyorum bunu egemi yaptı çok güzel ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen onun boynuna sarıldım odunum ama birazda romantiktir ben sevgilim. Şuan o kadar mutlu oldumki.
"Ege bu çok güzel ben çok mutlu oldum teşekkür ederim"dedim.
"Bişe deyil prenses mutlu olduysan ne mutlu bana seni asla üzmem ve seni asla bırakmıcam sevgilim"dedi onun dudağına yapıştım bu sefer öyle güzeldiki bu an hic bozulmasın istiyodum.
"Hadi oturalım güzelim"dedi. Ve oturduk gercekten bura bana huzur veriyodu.
"Nasılsın güzelim"dedi.
"Çok çok iyim senin sayende aşkım"dedim.
"Peki bunu çok sevindim"dedi ve benim ağzıma cilek soktu. Bende onun ağzına soktum şebek ya ben bu adamı gercekten çok seviyorum.
"Seni çok seviyorum"dedim.
"Bende seni sevgilim"dedi. Allahım ben bu çocuğu öperim ama. Herşey bitdi ben onun omzuna yatdım ve denizi izlemeye başladık.
"Aşkım daha hediyelerin var"dedi ve bana hediyelerimi actım. Allahım bu çocuk benim ya.
"Âşkımm ya ne gerek vardı"dedim.
"Olsun sen benim sevgilimsin istediğimi yaparım sana"dedi.
"Öylemi"dedim.
"Sen kirpiklerine kadar benimsin"dedi ve dayanamayıp onun dudağından öptüm.

******************

"Herşey icin teşekkürler aşkım"dedim ve onun dudağından öptüm ve eve girdim. Hemen odama cıktım, pijamalarımı giydim evet bugün çok güzeldi ve umudumu kesmedim, zaten çok yorgundum kendimi uykunun kollarına bıraktım...

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin