16.Bölüm Süpriz

288 15 2
                                    

Egenin geceye aldığı elbise....

Eve geldiğimizde ege beni uyandırdı bende kalkıp eve gittim eve girdiğimde anneme babama sarıldım ve yukarı cıkıp sıcak suyla duş aldım. Annem iceri girip.
"Ece bu kutu sana gelmiş canım"dedi ne var icinde acaba.
"Tamam anne yatağımın üzerine bırakırmısın"dedim.
"Tamam kızım bıraktım"dedi ve annem gitmişti bende bornozumu giyip odama girdim kırmızı bi kutu vardı yatağımın üstüne oturdum kutuyu aldım fiyonklarını cözüp kutuyu actım ve icene baktım gülerin arasın bi elbise vardı pempe bi elbise ve çok güzeldi bi tane kart vardı kartda şöyle yazıyodu.

Sevgilim sana demiştim kendimi affedircem diye bu elbiseyi giy akşam kapının önünde taksi olcak ona bin ve gel elbiseni beyendiysen ne mutlu bana elbiseni giy güzel makyaj yap seni bekliyo olucam seni çok seviyorum aşkımm... Ege

Allahım bu çocuğu gercekten çok seviyorum hemen elbiseyi askıya astım ve üstümü kuruladadım saclarımı kurutdum ve elbiseyi giydim ve makyaj yapmaya başladım ilk önce ojelerimi sürdüm kuruması icin bekledim zaten hemen akşam oluyo neyse makyajıma devam ettim sonunda bitmişti maşayı takıp saclarımı kıvırtım ayakkabılarımı giydim cantamı alıpı aşağaya indim anneme dedim tabiki onada tamam dedi anlayışlı annem benim kapıyı actım taksi çoktan bekliyodu taksiye binip gittik. Sonra taksi durdu bi eve geli ve ev 4 katlı çok güzeldi ben taksiden inip kapıya geldim ama kapı kapalıydı iceri nasıl gircem yaa ama kapının üstünde bi not vardı elime aldım şöyle yazıyodu.
"Aşkım kapıyı acman icin halının altında anahtar var" dedi bende halıyı kaldırıp anahtarı aldım ve kapıyı actım iceri girdiğimde heryerde kalpli bolonlar vardı çok güzeldi tam gitcektimki gül vardı gülü alıp not vardı.
"Her zamanki gibi yine güzelsin bitanem" yazıyodu ve birazda yürüdüm yine gül vardı gülü alıp notu okudum.
"Gül yolunu takip et herşeyim" yazıyodu bende gül yolunu takip ettim ve gene not.
"Sana deli gibi aşığım prenses" ve bir not daha.
"Senin o gülüşüne aşık oldum ben" ve yukarı cıktım işte notlar vardı yine en son bi balon vardı onu üstünde bi not notu aldım ve okumaya başladım.
"Prenses bak bura bizim evimiz ben bir adım atmak istedim seni ilk gördüğüm an dedim zaten bu kız benim herşeyim olcak diye evet belki bu evde çocuklarımız olur ne dersin evet kendi kendime diyorumki iyiki seninle tanışmışım iyi merdivenden düşmüsün seni o kadar çok seviyorumki canım pahasına seviyorum sen benimsin bana aitsin bende seninim neyse fazla bekleme şimdi gene taksiye bin gel seni çok özledim aşkım bekliyorum...
Ben tabi göz yaşlarımı tutamadım ağlamaya başladım hemen taksiye bindim ve gittik. Sonra biyerde durduk ve ben indim ben merdivenlerden inince ışıklar teker teker yanmaya başladı en son restorantın icine girdim gercektende şık biyerdi ve gül yoluna devam ettim gül yolu bitti heryer karanlıktı ve bi not daha.
"İşte burdasın seni görebiliyorum gece lütfen affet beni bi salaklık yaptım ama dedimya o öptü diye nolur affet cevapını sesli şekilde bağırıp söyle aşkım"

"Affediyorum seni aşkımm"dedim bağırp bi şekilde sonra müzik caldı ve kafamdan aşağaya güler döküldü ve ege geldi belimden tutup.
"Seni seviyorum aşkım"dedi ege.
"Seni seviyorum prens"dedim ege bana yaklaştı bedenimde sıcaklık hisettim çünkü egeyle öpüşüyoduk bende kollarımı onun boynuna doladım bi süre öpüştükten sonra masamıza gittik sandalyemi cekti ve yemeklerimiz geldi yemeğe başladık.
"Çok yakışıklı olmusun yakışıklı belam benim"dedim.
"Sende çok güzel olmuşsun balım"dedi. Sonra önüme bi şey geldi üstü kapalı.
"Bu ne aşkım"dedim egeye.
"Acsana aşkım"dedi bende kapağı actım ne görüm kalpli pasta inanmıyorumya egeyle benim resmim .
"Ege bu çok güzel"dedim.
"Aşkım hadi kes bakalım"dedi.
"Ama aşkım ben bunu kesememki"dedim.
"Niye aşkım"dedi.
"Ama aşkım bu çok güzel"dedim.
"Yerim seni ye ben sana yine yaptırırım hadi şimdi kes yoksa dayanamıyorum yemek istiyorum"dedi.
"Tamam aşkım kesiyorum" dedim ve kestim sonra yedik ve restorontan cıktık arabaya bindik.
"Nereye gidiyoruz aşkım"dedim.
"Evimize bitanem"dedi ne evi ya.
"Aşkım ama annem merak eder beni"dedim.
"Ya aşkım bu gece benimlesin"dedi.
"Tamam" dedim. Sonra annemi aradım ecede kalcağımı söyledim oda izin verdi ve eve gelmiştik kapıya gittik ege kapıyı actı ve beni kucağına aldı.
"Napıyosun indir beni ya"dedim.
"Hayır olmaz"dedi. Ve ben kucağındaydım eve girdik yukarı cıkıyoduk ve odanın kapısını actı ve beni yere bıraktı yatağın üstü güllerle kaplıydı ve ege belime sarıldı ve boynumdan öpmeye başladı.
"Ya ege napıyosun"dedim.
"Napıyo gibi gözüküyorum"dedi ve beni kendine cevirdi ve öpüşmeye başladık ben karşılık vermedim sonra elerimi onu boynuna doladım ve karşılık verdim öpüşmemiz dahada şidetlendi beni yatağa yatırdı ve hala öpüşüyoduk ama ege üstümdeydi ve bu işin nereye gitdiğini biliyodum sonra geri cekildim egede anladı çünkü fazla ileri gitmiştik sonra ege beni kucağına alıp doğru yatdırdı sonra oda yanıma yatdı ve birbirimize sarılıp uyuduk...

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin