Yeni çocuk Adı: Erdem Duman
İyi okumalr...
Gözlerimi actığımda kalpimde bi acı hissetdim. Onu çok severken bunu bana nasıl yaptı, evet ayrılmıştık artık ondan iğreniyodum nefret ediyodum. Okula gidicektim çok aksatmıştım hemen kot şort üstüne göbekte biten tişort giydim ve aynanın karşısına gectim. Biraz makyaj yaptım saclarımı saldım kıvır kıvırdı, cantamı paramı alıp aşağıya indim. Herkez uyuyodu ama bi kişi ayakta batu niye uyumuyoki yanına gitdim belki iyi gelirdi bana.
"Canım sen niye uyumuyosun"dedim.
"Canım süt cekti ve kalktım annemin odasına giremiyorum"dedi masumca onu kucağıma aldım ve sarıldım evet bu aralar babamlada iyidim ama hala annemi unutdmadım.
"Gel bakalım kücük sana ben yaparım"dedim.
"Bana kücük deme yakışıklı de bana"dedi ay yerim bunu bide sabahları çok tatlı oluyo.
"Tamam yakışıklı"dedim onu kucağımdan indirdim ve ikimizde mutfağa yürüdük ve ona süt yapmaya başladım. Bi kücük çocuk bile beni mutlu etmişti, acaba ege napıyo of ondan gercekten nefret ediyorum bizim okuldaki kızla nasıl yapar hala aklım almıyo. Sütü bardağa döküp ona verdim oda icmeye başladı ılık yapmıştım.
"Şimdi ben gidiyorum tamamı yakışıklı"dedim.
"Tamam güzelim"dedi ay laflara bak sen ya. Zaten anneside gelmişti yani aslı hanım diyodum anne demiyodum ona. Onun yanından gecerek dışarı cıktım. Temiz hava iyi geliyodu. Hemen bi taksi cağırdım ve ona bindim evet şimdi başlıyoruz...Egenin ağzından :)
Uyandığımda dün olanları düşündüm ondan ayrılmam lazımdı. Herşeyi planlamıştım ve oda gördü işte beni tehtit etmişlerdi. Aslında korkmuyodum ama benim yüzümden acı cekiyodu. Bugün okula gitmeyi düşündüm of ya bu salak almina benim peşimde dolaşcak şimdi onunla sevgili rolü yapıcam cünkü geceyi benden uzaklaştırmam lazım gerceği dünden beri benden nefret ediyodur kesin. Hemen duş aldım üstümü giyindim ve paramı aldım rabama atlayıp gitdim. İşte başlıyoruz...
Geceden devam :)
Okula geldiğimde hemen sınıfa cıktım. Okul aynı hiç değişmemiş gecip sırama oturdum, ve eceyi bekledim ona bütün olanları anlatmıştım tabi sövdü.
İşte ege geldi bana baktı ben ona asla bakmadım sonra peşinden almina geldi ve egenin dudağına öpücük koydu onun dudaklarını nasıl öper ya sürtük nolcak, sonra ece ile emre geldi evet yine okulun sıkıcılığı başlıyo of of.
"İyimisin"dedi ece.
"İyim canım yani"dedim aklım hala ondaydı, of of hoca iceri girer ve yanında bi tane çocuk. Çocuk resmen daş ama serseri tipli.
"Evet arkadaşlar bu yeni arkadaşımız, bize kendini tanıt"dedi hoca.
"Erdem duman"dedi soğuk sesiyle gercekten serseri olduğuna karar verdim.
"İyi gecenin yanına otur tek yer ora"dedi hoca. Of ya emre ece birlikte oturuyolar artık buda benim yanımda. Hemen yanıma geldi ve oturdu. Dersi dinliyodum cünkü sınavlar başlıcak, kolumu biri dürtdü. Tabi serseri çocuk ona döndüm dövmeleri vardı ve çok karizmatik ve seksi biri. Of ben ne diyorum bee kendi gel gece kaptırma unutma ege var gerceği ege yok artık.
"Meraba güzellik"dedi yuh hemen yavşuyo.
"Meraba"dedim.
"Adın ne ?"dedi.
"Gece"dedim. İşte tanışma faslı bitdi. Başımı sıraya koydum ege bize bakıyodu bunu farkedebiliyorum. İşte zil caldı yupbii.
"Şey kantine gelsene benle"dedim bi baktım ege alminayla el ele tutuşmuş gidiyolardı canım daha fazla yandı.
"Tamam gel"dedi ve kolunu omzuma atdı ve beni kendine cekti neydi bunun amacı. Kantine gelmiştik ege bize baktı gözleri adeta ateş fışkırıyodu. Ohhh canımaa deysinn😈😈. Bişeler alıp oturduk ve ben kek yemeye başladım, erdemde yiyodu sonra keki bana uzatdı ve eliyle bana yediriyodu. Aslında erdem yakışıklı karizmatik ve bi kızın hayalindeki erkek tipi ama egeden vazgecemiyorum evet zil caldı. Hemen sınıfa cıktık almina egenin kucağındaydı iyicene sinrilendim ama bişe yapmıcaktım hemen sırama oturdum ve hoca geldi son dersdi ohh be. Hocayı dinlemiyodum aklım egedeydi onu hala seviyomuyum yoksa nefretmi ediyorum ah bilmiyorum ya ben bunları düşünürken zil caldı hemen cantamı aldım eve gitdim. Eve geldiğimde odama cıktım ve üstümü değiştirdim ve yatağıma yatdım kendimi uykunun kollarına bıraktım...😴😞