"Sevgilim hadi kalk geldik"dedi ege.
"Ya aşkım ya"dedim.
"Sen kalkmıyosan bi yöntemimiz var"dedi ve beni kucağına alıp oturdu sonra dudağımı öptü.
"Böyle uyandırılmak daha güzel"dedim.
"İstersen her zaman yaparım aşkım"dedi ah ben bu çocuğu gercekten çok seviyorum . Neyse arabadan indik ve eve doğru yürüdük. Eve girdiğimizde herkez ağlıyodu ecede ağlamaya başladı bende ecenin yanına gittim sarıldım ona onu tesseli ettim. Sonra cenaze kalktı emreyle ege cenazeyi taşıyolar bizde arkalarından gidiyoruz . Sonra camiye geldik işte namaz felan kıldı erkekler bizde dışarda bekledik ama ece o kadar üzüldükü kıyamam ona ben ya . Sonra işte soru sordu imam hakkınızı helal ediyomusinuz diye öyle işte tabi bende ağladım. Sonra cenaze kalktı ve artık toprağa gittcek. Ecenin babanesi giderken ece peşinden koştu bende koştum ve erkekler durdu son kez babanesinin yüzünü actı baktı ve ağlamaya başladı tabi o sırada insan ağlar ece şunları dedi.
"Babanne ben çok üzgünüm teşki gelseydim yanına sen şimdi beni bırakıp gidiyosun ha ama geri gelceksin dimi sen ölemesin sen artık meleksin babanne işte orda rahat olursun ama ben seni asla bırakmıcam bırakmam hep yanında olucam üzgünüm babanne ya ölme nolur ama doğruya sen öldün ama sen benim kalbimdesin sen benim annemdim babanne sen bana hep yardım ettin neyse sen git toprağına ama sen benim hep yanımda ol tamamı hoşcakal babanne"dedi.
"Gece eceyi alırmısın"dedi emre.
"Tamam"dedim ve ecenin yanına gittim.
"Ece hadi gel bak o artık melek hep senin yanında olcak hadi gel bitanem"dedim ayağa kaldırdım onu ve götürdüm . Sonra toprağa koydular ve üstüne toprak atılar ve bitti ece gidip başının yanında ağlıyodu bende onun yanına gittim herkez bize bakıyo zaten ecenin annesi babası ağlıyodu ama en çok ece mahfoldu sonra ece bayıldı.
"Emre koş"dedim ben tutmaya calışıyodum onu sonra emre geldi kucağına aldı onu götürdü sonra bizde dua edip gittik ben egenin koluna girdim egede ağlamıştı.
"Aşkım iyimisin"diyr sordum.
"Evet aşkım iyim sen"dedi.
"Bende iyim"dedim ve artık uzaklaştık ordan. Eve geldik ve mevlüt okundu herkes dağıldı bizde eceyle dışarı cıktık. Emreyle ege orda oturuyolar onların yanına gittik emre eceyi alıp omzuna yatırdı ve ona sarıldı bende egenin yanına oturdum egede beni belimden kendine cekti ve öyle oturduk anca sonra biri geldi deli heralde aaa ece bana demişti o köyün delisiymiş.
"Naber gece"dedi tabi ege sinirlendi.
"İyi senden naber"dedim.
"Seni çok seviyorum biliyomusun"dedi ege dayanamayıp kaltı yumruk atcaktı ben durdurdum onu.
"Ege yapma o köyün delisi lütfen yapma"dedim.
"Ama sana öyle bişe diyemez"dedi ege.
"Ya hayır geceyi çok sever o bana onla evlencem derdi deli işte boşverin takmayın"dedi ece.
"Bak aşkım hadi oturalım deli o"dedim.
"Tamam gel"dedi ege beni iyicene cekti sonra beni kaldırdi kucağına otututdurdu. Şimdi yatma vakti biz egeyle kalcaz emreyle ece kalcak ecenin annesi babası biliyo emreyle cıktığını o yüzden bizde odamıza geldik egeyle . Ege beni kucağına alıp yatağa atı sonra üstüme cıktı napıyo be bu. Sonra öpmeye başladı ay salak be buu.
"Aşkım dur napıyosun"dedim.
"Napim seni çok özledim ya"dedi.
"Aşkım tamamda uyusak olmazmı ve üstümden kalksan"dedim oda üstümden kalktı ve yatağa yatık.
"İyi geceler aşkım"dedim.
"İyi geceler bitanem"dedi ve artık uyumaya başladım.😴😴😴😴