Yukarıda kızların partide giydikleri...😃😃
Uyandığımda akşam olmuştu ne çok uyumuşum hemen kalktım telefonumu aldım ve yatağıma geri yatdım telefonla biraz takıldım. Sonra mesaj geldi.
Kimden:Erdemin Asistanı :)
Yarın parti var herkezi bekliyorum.;)Yazıyodu gitcektim hemen telefonu bıraktım leptopu aldım filim actım, ve onu izlemeye başladım birden romantik sahne geldi egede bana aynı süprizi yapmıştı gözümden bi yaş aktı çok kötü canım yanıyo onsuz yapamıyorum unutamıyorum, o benim herşeyimdi şimdi yok bana "seni asla bırakmıcam" demişti. Neden ya off oo kızla yaptıkları aklıma geldikce. Of neyse annem beni cağırmıştı akşam yemeği icin ama aç deyildim hemen yatdım o yüzden.
******************
Sabah boktan alarım calıyodu amk ya. Hemen kalktım evet okul forması sanada meraba bugün onları giycektim cünkü zorunluymuş ah ahh,gidip soğuk suyla duş aldım eski gece geri döndü artık😏😏. Hemen okul formasını giydim sacımı yaptım ve makyaj yaptım bu sefer bolca yaptım egenin canını yakmak istiyodum intikam sadece. Cantamı aldım ve telefonumu bi miktar para alıp cıktım. Herkez kalkmıştı ve burnuma patates kokusu geliyodu off çok özlemişim hemen muftağa daldım.
Aslı hanım yapıyodu evet kahvaltı yapmayı özlemiştim ama olmaz o kadının elinden asla yemem bi bardak su alıp ictim tam kapıdan cıkcaktım aslı hanım bişe dedi.
"Kızım gel kahvaltı yap"dedi.
"Ac deyilim"dedim.
"Yapma böyle biliyorum beni kabul etmiyosun ben senin annen gibi olamam ama annen senin yanında tatlım benim bi kızım oldu ama öldü, onun hasretiyle kalıyorum, sen benim kızımsın bana anne de lütfen gece"dedi ve ağlıyodu belki bu kadına ikinci şans verebilirdim belki mutlu aile olabilirdik. O sırada babam batu girdi iceri.
"Anne niye ağlıyosun"dedi batu.
"Yok bişe tatlım"dedi.
"Anne"dedim babam bana şaşkın gözlerle bakıyodu.
"Efendim kızım"dedi ona gitdim ve sarıldım annem gibi kokuyodu evet annem olmasa bile kızı ölmüş onun hasreti var oda bana sarıldı ve başımı okşamaya başladı, ondan ayrıldığım zaman.
"Seni seviyorum anne"dedim.
"Bende seni güzel kızım"dedi evet üvey anne olsun. Hemen kahvaltı yaptım ve hepsini öpüp evden cıktım. Of yeni bir gün daha acaba neler olcak ??&&&&&&&&&&&&&&&
Herşey güzel gidiyodu süperdi bu günüm.
"Eeee güzelim geliyomusun partiye"dedi
"Tabiki geliyorum"dedim. Öyle işte ece emre gelmedi bugün ona sorcaktım bende melisayla takıldım zaten ücümüz bi guruptuk. Off hemen eceyi aramalıyım dışarı cıktım arka bahcesine gitdim."Kızım nerdesinya niye gelmedin okula"
"Sanada selam kankimm"
"Onu bırakta partiye geliyomusun"
"Tabi geliyorum emreyle gelicem egede gelir heralde"
"Biliyorum ya, aşkomm ben derse giriyom by"
"By bitanem:)"Ve telefonu kapatdım tam sınıfa gitcektim ege gelip beni sertce duvara yapıştırdı.
"Noluya amk"dedim.
"Seni uyarıyorum o erdemle görüşmüceksin😤😤!"dedi ege bağırdı, yaa önane biz ayrıldık hem.
"Sanane istediğim kişiyle konuşurum"dedim. Sinirlenip gitdi allahım ya kendini ne sanıyo aptal bişeler saklıyo ve bunu öğrenmek istiyorum hemde çok. Hemen sınıfa cıktım ege almina kucak kucağa yiyolar birbirlerin of kızaa dalmak istiyom bok ya göt suratlı ayy bu laflar nerden geliyo aklıma he son ders hemen eve gitmem lazım elbisem hazırdı. Erdemin yanına oturdum oda kolunu omzuma atdı bu erdem sanki beni seviyo gibi ya hep dudaklarıma bakıyo. Evet son ders of hadi zil cal ohh be caldı oleyy hemen cantamı topladım ve okuldan cıktım hemen taksiye bindim arabam yoktu vardı ama yok babamla konuşucam. Taksiye parayı verip arabada indim ve hemen eve girip odama cıktım, soğuk suyla duşa girdim şampuanımı seviyodum cilek kokuyodu. Sonra duştan cıktım iç camaşırlarımı giydim ve elbisemi giydim elbisem süperdi kırmızı renk yakasının orda taşlarla işleme yapılmış gercekten süper. Saclarımı tam kıvırcık yaptım ve kırmızı ruj sürd7m rımel aylaynır cektim gözüme yanaklarımı hafif pempe yaptım. Sonra cantamı alıp beyaz bitane yünlü boleri gibi bişe giydim üşümim diye. Merdivenlerden indim herkez bana baktı .
"Abla çok güzel olmuşsun"dedi batu.
"Soğol tatlım"dedim gülümseyerek.
"Baba anne ben cıkıyorum"dedim .
"Tabi cık kızım"dedi ikiside onları öpüp batuyuda öptüm ve evden cıktım. Taksi durdurup adresi verdim. Yolları izliyodum yanlızlık ege beni seviyo biliyorum ve bu işte bişe var ve ben cözücem en yakın zamanda. Taksi birden durdu gelmiştik sanırım hemen indim. Ve mekana doğru yürümeye başladım ohaaa mekan süper ya havuz vardı bi tarafta kendilerinden gecmiş öpüşen. Hemen erdem yanıma geldi kendine cekip yanağımdan öptü.
"Selam güzelim"dedi.
"Selam erdem"dedim.
"Gel yerini gösterim!"dedi bağırarak gercekten çok zor duyuluyodu hemen onu takip etdim...&&&&&&&&&&&&&
Eve geldiğimde çok yorgundum bütün gün egenin gözeleri erdem ve benim üzerimdeydi. İyi gecmişti parti hemen pijamalarımı giydim, makyajımı sildim. Ve yatağıma girdim o kadar yorgundumki hemen uyumuşum...😴😴😴
Umarım beyenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum...😉😉